Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 doodgaan en dan weer opstaan!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

doodgaan en dan weer opstaan! Empty
BerichtOnderwerp: doodgaan en dan weer opstaan!   doodgaan en dan weer opstaan! Emptyvr mei 28, 2010 9:07 am

nou ik ben al 2keer dead gegaan vandaag dus kga maar is geld verdienen en minder vechten:( ik denk dat is eerst 2000flax ga spinnen 1000 pure esence hakken en dan elke dag naar cammy gratis 20k halen. en zo verder als ik nog niet genoeg heb gaik chaos druids doen nog veel meer verdienen maar die andere 2 geven ook xp:P dus zo ga ik verder en ga bina me hele membership vanaff nu(13dagen) dit doen en dna hoop ik ong. 3mil te hebben en als iemand nog tips heeft om sneller 3mil te hebben dan kun je bij mij terecht stats hunter:7 dus kweet niet of ik daar goed geld mee kan verdienen dit was het weer:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




doodgaan en dan weer opstaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodgaan en dan weer opstaan!   doodgaan en dan weer opstaan! Emptyvr mei 28, 2010 10:11 am

das klote ajax
ja kan ook ruby harvest vangen das een rode vlinder in piscatoirs kan je gemakkelijk banke als je swan song quest hebt gedaan en die vlinder staat nu op 832 gp each
zijn beetje gezakt want ze stonde op 1,2 k each
maar da heb ik ook een tijdje gedaan
gwn een net nodig en empty jars
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

doodgaan en dan weer opstaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodgaan en dan weer opstaan!   doodgaan en dan weer opstaan! Emptyvr mei 28, 2010 10:33 am

jammer dat je zovaak dood gaat maar mss een idee om een goede grafsteen te kopen Razz
voor geld verdien tips hebben we een heel appart topic daar staat vast wel wat bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

doodgaan en dan weer opstaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodgaan en dan weer opstaan!   doodgaan en dan weer opstaan! Emptyvr mei 28, 2010 11:58 am

leuk dat je je hunter stats er meteen bijzet X D
maar zoals ik je al eerder verteld heb moet je es proberen polar kebbits te vangen. Dit is een beetje saai maar 1 inventory kost 20minuten en aangezien polar kebbits op 3,7k staan atm verdien je al zo'n 300k per uur. das mooi meegenomen toch? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

doodgaan en dan weer opstaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodgaan en dan weer opstaan!   doodgaan en dan weer opstaan! Emptyvr mei 28, 2010 12:24 pm

Of ga green dragons, dat is gewoon de #1 manier met de prijzen van dragon bones op dit moment!

Dragon bones zijn 6k, de green dragons zijn 78 cb ofzo (geen idee eiglk). Evt safespot je ze..

100 dragon bones = 600k! En dat doe je in.. ehmm 1 uur.?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

doodgaan en dan weer opstaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodgaan en dan weer opstaan!   doodgaan en dan weer opstaan! Emptyvr mei 28, 2010 1:38 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

doodgaan en dan weer opstaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodgaan en dan weer opstaan!   doodgaan en dan weer opstaan! Emptyvr mei 28, 2010 1:41 pm

ik denk dat ik eerst die van ukky ga doen(POLAR KEBBITS) ook betje hunter trainen en daarna ga ik green dragons en dan wat voor net ps: thx voor tips:D en senior btw hoe heet dat net?lol:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





doodgaan en dan weer opstaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: doodgaan en dan weer opstaan!   doodgaan en dan weer opstaan! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
doodgaan en dan weer opstaan!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» doodgaan
» mag ik de clan weer in??
» daar is tie weer :)
» Divinoo was weer is aardig
» weer een weekje skills

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of Ajax0wner-
Ga naar: