leuk idee en ja ik weet nog heel goed hoe ik dood ging voor de eerste keer.
en om er dan meteen een leuk verhaal van te maken prima
ik was in die tijd een beginnende ranger en een vriend van me hielp me op weg en gaf (ja dat kon toen nog) me vaker spullen zoals armor en arrows. nu was ik na een hele tijd trainen eindelijk sterk genoeg om spikked legs aan te kunnen (de body kon ik toen nog niet). helaas mijn vriend was in al karid dus moest ik dat hele eind van de crafting guild (ik trainde op die koeien) naar al karid lopen en dan zegt opeens een guard dat ik moet betalen en wel 10 GP!!! dus ik roep mijn vriend en ja hoor hij had wel geld hiervoor en dus om een lang verhaal kort te maken kwamen we aan in de bank en was ik blij met mijn legs (en body die ik niet aan kon). maar ja ik had maar 10gp gekregen van mijn vriend en als ik terug wilde moest ik dat dit keer zelf betalen. dus ging ik eens kijken wat er hier te doen was en raad eens er was iets ten zuiden van de bank een fishingspot en dat moets ik ook nog trainen dus ik heel tevreden dat ik die 10gp nog niet hoefde te betalen aan het vissen. na 2 inf moest ik naar de wc dus ik zet hem aan het vissen en ik kom terug sta ik in lumbrige. ik geen idee wat er was gebeurt schreeuw moord en brand en blijk ik dus inderdaad kassiewijle te zijn gegaan
die scorpioen daar heeft mij dus voor de eerste keer gekilt. en sindsdien kill ik hem nog wel eens om hem te straffen voor zijn gruwelijke daad tegen een eenzamen visser.
lol mooi verhaal taz en mooi topic zo weet ik niet meer dat ik de eerste keer dood ging want dat is al zoo vaak gebeurt:S haha
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: doodgaan di jun 15, 2010 10:36 pm
ik heb echt totaal geen idee meer hoe ik voor het eerst dood ven gegaan, maar weet nog wel een ander sneu momentje dat ik doodging....
zo ging ik vroeger als f2per regelmatig naar de boneyard in wildy (waar nu clanwars staat) hier ging ik dan heen om big bones te verzamelen voor het trainen van me prayer. toen was ik eens op avontuur in runescape en kwam uit bij al kharid waar ik bij de wachters kwam die wouden dat ik 10gp ging betalen om naar lumbridge te komen. Net als taz vond ik dat veel geld, dus ik dacht ik laat me maar doodgaan. met een mith platebody, legs en full helmet ging ik naar de scorpions in de mine ten noorden van al kharid. Ik was zelf al combat 30, en dus duurde het even voor ik dood was, maar toen ik eenmaal dood was schrok ik me kapot. mijn mithril armour was ineens weg :O ik snel terugrennen naar die mine (omgelopen via varrock, om geen geld te hoeven betalen), en de mensen die daar aan het minen waren lachten zich kapot. ik wist namelijk niet dat als je een marked bent met een skull je al je items verliest. nouja, heb daar dus iemand blijgemaakt met een mith body, legs en helmet (ja, je kreeg toen nog de items die iemand verloor als ie dood ging) maar voor mij was het behoorlijk balen, want mithril was duur voor mij
ik zag de beren boven fally en die kon ik wel aan d8 ik (kwas lvl 18 denk ik) dus ik d8 ik ga naar de beren zonder voedsel, alleen met me armor en wapen . ik d8 ik slacht zon beest hak een boom en eet zn vless en dan naar de volgende maar de 1ste ging wat moeluk en velooor meer hp dan t vlees healde, maar ik d8 laat ik gwn doorgaan.
ik lette totaal niet op mn hp en toen zag ik em opeens op 1 staan en toen rende ik weg maar teddy de beer hitte toch nog... toen werd ik boos
einde
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: doodgaan di jun 15, 2010 11:04 pm
1 van de eerste keren was waarschijnlijk met een van mijn tripjes naar high lvl wildy waar ik burned bones ging versamelen omdat ik te dom was om te kijken naar de xp die ze gaven en gwn ging burryen, groepje van paar noobs ging mij dan kille in de wildy paar andere noob keren was ik dood gegaan met full steel bij de zombie's onder draynor ik kon wel huilen toen zo'n andere noob met mijn steel plate zag lopen (hij wauw hem nie teruggeven) ja uhm dan me doods die ik nog goed herriner bij summers end vaak dood een van die keren penance gloves kwijt geraakt bij black demons in edge dood door lagg en toen te veel lagg om nog een stap te zette richting mijn graf range ammy en nog wat troep kwijt van 3m uhm andere keer ging ik in ardy bank dood omdat ik die vine die leeft na die quest daar ging kille zonder anti pot die poisond dus, en ik wil natuurlijk geen extra law verspille om veilig dood te gaan in me huis dus ik via een omweg naar de bank toe en daar net te laat voor antipot en dus meeste van me qeust spul kwijt dat je altijd verliest en nog een leuke dood bij steel drags toen ik iemand wauw blesse daar met 20m (b stafs natuurlijk)aan alches zonder d shield, en gelijk weer terug dus me graf ophale geluk nog optijd (da kan ik via spirit tree in brim) nouwja da was wel geinig dus
Ik weet het nog heel goed, de eerste keer dat ik in members dood ging. F2p zou ik echt niet weten, speel daar al veels te lang voor en zal ooit met pk zijn geweest denk.
Maar met p2p, ik mocht een keer op een goeie vriend zijn acc spelen, om is te kijken wat dat member nou was. Ik liep maar wat door Runescape, tot ik uiteindelijk bij die stenen gooiende trollen kwam. Ik maar hard doorrennen en uiteindelijk sneuvelde ik, schaamde me kapot want het was niet mijn acc en hij had ook nog wel een rune guthix helm aan die ik kwijt was daar.. ik was toch wel bietje bang maar ben d'r weer bovenop gekomen
REsven aeter
Aantal berichten : 84 Reputatie : 0 Registratiedatum : 27-02-10
Onderwerp: Re: doodgaan wo jun 16, 2010 1:48 am
mijn eerste dood had niet lang geduurd ik zo fier dat ik 10 str op chickens had getraint dus ging ik cows die hadden minder genade en ja hoor 20 sec later was ik dood en men iron scimmy kwijt !!!!! :'( kvergeef het ze nooit
ech zo heeft iedereen zijn beest wat hij haat voor eerste dood. sven zijn koeien en ik bijv de eenzame schorpioen in het zuiden van al karid
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: doodgaan wo jun 16, 2010 11:22 am
RE Taz 90100 schreef:
ech zo heeft iedereen zijn beest wat hij haat voor eerste dood. sven zijn koeien en ik bijv de eenzame schorpioen in het zuiden van al karid
owja, zo eentje heb ik ook wel, maar dat was nog van een eerdere account die ik had... ik vondt het altijd leuk als ik onderweg was naar de dwarfen mine om met me pickaxe die man te killen die altijd op het trappetje stond ten noorden van falador (volgens mij is ie nu weg ofzo).
die schorpioenen in dwarven mine waren altijd uiterst irriratnt weet ik nog goed.
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: doodgaan wo jun 16, 2010 1:21 pm
ow ik weet nog wat ik het vervelendste monster vond ik mijn f2p tijd die guardsbij draynor ik was altijd te lui om om te lopen ze kilde mij toen steeds en toen ik wat minder noob werd en ik een mith wapen kreeg met 26cb vond ik het zo vet dat ik ze eindelijk kon killen
maar dat doet me ook terug denken aan de noobste momenten van mijn leven in het begin was ik verdwaalt en ging ik (denk ik in varrock sewers) muisjes killen tot 16 attack een ander doel was full rune, dus ik natuurlijk telkens met een omweg naar dwarfen mine daar bronze bar dinge hakken ze in fala smeden en dan naar varrock om er wat van te maken ik pak dat soort dingen nu wel slimmer aan omg en ik speel dus al sinds ik 7 was omg wat heb ik veel holiday items gemist omdat ik ze nie snapte!
De eerste keer dat ik doodging weet ik niet meer. Ik speel al 7 jaar ongeveer en ik vergeet wel eens wat. De leeftijd hé Bij mijn eerste account ging ik regelmatig dood. Mijn rs vriend hielp me dan altijd weer aan nieuwe spullen. Ja dat kon nog in die goede ouwe tijd
Met dit account was ik veeeeeel wijzer, ik wist mezelf altijd in leven te houden, zorgen dat ik teletabs of zo bij me heb. Tot ik de quest met die locusts moest doen. Binnen no time was ik dood in de grotten. Met al mijn Dragon armour aan Wat heb ik gescholden Later ben ik vaak doodgegaan met Spirit of Summer en Summer's End. Maar daar had je geen armour voor nodig. Nu ben ik vaak dood bij Nomads Requim, gelukkig kan je snel daar je spullen weer terug halen.
Ik ben wat dat aangaat een watje, ik ga alleen de wildy in als het moet, voor een clue of voor de Penguins. Als ik dan de wildy in moet dan doe ik rune armour aan. Bij een Bossfight zal je me niet zien, of bij King Drags of zo. Ben veeeel te bang om dood te gaan met mijn dure spullen
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: doodgaan ma jul 05, 2010 12:00 pm
verbaasd me dat jij nog zoveel moeite hebt met nomad, gebruik je wel al die truukjes als verstoppen achter pilar enzo?
verbaasd me dat jij nog zoveel moeite hebt met nomad, gebruik je wel al die truukjes als verstoppen achter pilar enzo?
Ik heb heel veel gekeken op Youtube en toch haal ik het niet. Laatst had ik hem bijna dood en had ik niet genoeg Sar potten. Maar ik zal het proberen weer, van de week
zo link is het helemaal niet omdat er altijd een groot aantal mensen is die kan blessen dus dan heb je tijd zat om terug te komen.
RE Pelsaert
Aantal berichten : 96 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-02-10 Leeftijd : 67 Woonplaats : provincie Groningen
Onderwerp: Re: doodgaan zo aug 01, 2010 7:43 pm
ik herken me helemaal in jouw verhaal drakendame:) ook ik vermijd wildy als t even kan ...
mijn 1e x doodgaan weet ik nog goed. ik was nog geen member... en wilde dolgraag die regenboog schoentjes van barbarian. Ik ging dus met veel lobs in inventory naar beneden en bleef rennen van kist naar kist voor de schat.. op laatste verdieping kwam er een vriend in cc en ik ging kletsen... (ik weet niet meer of het ruler 14222 was, zou zo maar kunnen lol) en zie ineens dat ik nog maar heel weinig levens had. Ik snel wat eten en naar de deur rennen.... maar helaas... ik was dood .. Ik heb er iig van geleerd dat ik niet zoveel klets als ik in een afdeling ben waar ik gedood kan worden
was bij mij toen ik niet wiest dat er een wildy was... had ik alles mee... en toen niks meer... was echt stom...merja... ik bn verder bijna nooit dood gegaan in de wildy...
mn eerste x dood was door sara mage met clue boven op trollheim terwijl ik tele nog niet had
ik had ong 5 mil bij me schrok me dood maar gelukkig geblessed
tegenwoordig vind mr gradoor het wel is leuk om me dood te slaan
als ik daar ben draag ik ong 135 mil en risk ik er 60 mil
dus laast gign ik weer is dood bij crashe ik had pray range aanstaan bij een spawn kill vond Mr het leuk om 630 melee klap tegeven terwijl mn hp op 800 zat nadat ik snel pray swithte en wou eten had ik al 300 range klap te pakken en moest ik mn
Fire cape dragon claws ammy of fury en nog een en andere maar weer is terug halen uit mn GELUKKIG geblessde graf
tot nu toe ben ik gelukkig met dood gaan nog nooit meer als 1 mil verloren