Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 mag ik de clan weer in??

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 9:49 pm

ik weet niet wat mis is met mij (hopelijk niets ) maar op een of andere duistere rede magk de clan niet meer in ik weet niet of jullie me haten ofso me eerdere topic op forum is gedelete confused dus ik weet niet maar mag ik er weer in? was elke dag online enzo was niet irri enzo dus ik weet het niet :/
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 10:01 pm

miss helpt het om even een pm te sturen naar een van de generals in de cc (taz, ghost, gans, ouwe)..
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 10:03 pm

kijk heel veel leden die somige gens nie helemaal aardig vonden zijn verwijderd
vind het wel erg flauw dat ze je topic verwijderen om het stil te houden
ik hoop dat er snel weer nieuwe leden inmogen en zeker dat de leden die zonder goederede gekickt zijn weer terug mogen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 10:06 pm

RE Ukky schreef:
miss helpt het om even een pm te sturen naar een van de generals in de cc (taz, ghost, gans, ouwe)..
hoe? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 10:08 pm

als je onder de post van een genaral kijk en bij de anderen zie je er profile pm aim en miss onlone staan dan moet je op PM klikken:D khoop dt je snel terugkomt op forum:D
Terug naar boven Ga naar beneden
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 10:10 pm

je bedoelt in de clan =p maar, ty
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 10:33 pm

ik had het meer over pm sturen in rs zelf, gewoon adden als vriend weetje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 10:42 pm

heb ik ook gedaan maar gans reageert niet kep al 10 miljard x geprobeerd 2 dingen 1 hijs doof 2 hij haat me? o.o ghost zij dat gans zij dat ik te laag cb had te laag total en te jong : 105 cb 1673 total en 14 jaar tja, maar me zus speelt ook zijs 19 vraag maar aan sebas of leroy xD
Terug naar boven Ga naar beneden
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 10:56 pm

laat maar is al geregeld, denk ik =p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptywo jun 23, 2010 11:11 pm

super spenky schreef:
heb ik ook gedaan maar gans reageert niet kep al 10 miljard x geprobeerd 2 dingen 1 hijs doof 2 hij haat me? o.o ghost zij dat gans zij dat ik te laag cb had te laag total en te jong : 105 cb 1673 total en 14 jaar tja, maar me zus speelt ook zijs 19 vraag maar aan sebas of leroy xD

lijkt me duidelijk dan toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptydo jun 24, 2010 8:18 am

RE Ukky schreef:
super spenky schreef:
heb ik ook gedaan maar gans reageert niet kep al 10 miljard x geprobeerd 2 dingen 1 hijs doof 2 hij haat me? o.o ghost zij dat gans zij dat ik te laag cb had te laag total en te jong : 105 cb 1673 total en 14 jaar tja, maar me zus speelt ook zijs 19 vraag maar aan sebas of leroy xD

lijkt me duidelijk dan toch?

jonge, me zus (19) wil ook heel graag clan nie meer in, ze is nu gestopt met spelen omdat ze de cllan niet meer in mag ze is echt pissed op mij nu XD
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptydo jun 24, 2010 8:58 am

hoe heet jou zus in rs?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptydo jun 24, 2010 9:44 am

zelfde acc lol
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptydo jun 24, 2010 10:41 am

we hebben een tijdje terug een general overleg gehad.
hier kwam uit dat de toestroom van nieuwe leden veel te groot werd. het gevolg hiervan is dat deze groep de overhand gaat krijgen en we de oude spirit van de clan verliezen en dat een groot aantal mensen het er minder gezellig door vind worden.
daarom hebben we een algemene ledenstop afgesproken en zijn er een aantal mensen uit de cc gezet.
we willen nu eerst alles op orde hebben voor we weer nieuwe leden gaan toelaten.
we gaan bijvoorbeeld de hi-score helemaal update zodat hij klopt met de cc (dit is al gebeurt)
ook gaan we het forum flink opruimen met oude posts weggooien of sluiten en een aantal inactieve accounts van het forum verwijderen. (hier zijn we op het moment mee bezig)
ook gaan we een duidelijke lijst regels maken die ook inhoud dat je na een aantal kicks uit cc ook echt eruit wordt gezet. hoe dit er presies uit gaat zien is nog in overleg maar ook hier wordt aan gewerkt.
het is natuurlijk spijtig dat we een aantal mensen voor deze tijd eruit hebben moeten zetten maar als we de boel op orde hebben zullen jullie de eerste zijn die weer mondjesmaat worden toegelaten.

Taz
mede namens General team
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Emptydo jun 24, 2010 4:01 pm

ben ik het mee eens tazje:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mag ik de clan weer in?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: mag ik de clan weer in??   mag ik de clan weer in?? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mag ik de clan weer in??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» daar is tie weer :)
» weer een glitch in constuction
» Weer beetje geluk
» Divinoo was weer is aardig
» doodgaan en dan weer opstaan!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Vragen Staat Vrij-
Ga naar: