Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 week 46, Sinterklaar is weer in het land

Ga naar beneden 
+2
RE Ouwe
RE Draakje
6 plaatsers
AuteurBericht
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptyzo nov 14, 2010 11:53 am

Gisteren eerst 4k cosmic runes gemaakt en daarna bezig met orbs chargen.
Natuurlijk kreeg ik weer visite en daarna moest ik zelf weg, dus kon ik weer niet afmaken wat ik wilde Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptyma nov 15, 2010 10:38 am

Gisteren die orbs gecharged en daarna op de battlestaffs gedaan, die gealched.
Daarna mijn dung ring gereset en 2 floors gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptyma nov 15, 2010 10:48 am

Ik wil eig wel eens goed weten wat en hoe dat gaat van dat resetten ed van die ringen want snap der geen ruk van... maar vlgs mij was der een goeie guide op dit forum... kan em enkel ff niet vinden lol

king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptyma nov 15, 2010 2:23 pm



haha ouwe noob

gewoon alle floors doen en dan je ring resette das alles

gata lekker verder draakske
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptyma nov 15, 2010 3:30 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptydi nov 16, 2010 11:06 am

Gisteren mijn task, skeletal wyvern, gedaan. Ik vind die wel leuk en de bones zijn ook nog wat waard Razz
Daarna ben ik naar Lapik gegaan om daar, voor elite achievement vvan Karamja, 75 punten te halen, en kreeg abyssal demons. En ja hoor Draakje kreeg een whip drop Smile

Nadat ik die klaar had vond ik het wel tijd om mijn summo naar 93 te halen. Daar ben ik nu mee bezig maar ik ben bang dat ik te weinig charms heb. Ik zie wel. Ik ben nu 89, bijna 90.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptywo nov 17, 2010 11:40 am

Gisteren heel weinig gedaan.

EErst moest ik naar de tandarts, toen even de stad in en met mijn ex-man mee naar de rechtbank. Nee, hij hoefde niet voor te komen:P

Daarna naar de bieb. Mijn ex smste toen dat hij mijn huis niet in kon. Ik had de sleutel aan de binnenkant van de voordeur laten zitten en achter hadden de katten op een deurhaak gestaan. Het hele huis zat potdicht behalve één raam boven.

Ik ben naar huis gefietst en wist het ook even niet meer. Een raam inslaan dan maar? Dat geeft zo'n rotzooi. Dus de woningstichting maar gebeld. Die hebben een mannetje gestuurd met een ladder. Mijn ex man is naar boven geklommen en door het openstaande raam naar binnen gegaan. Gelukkig, ik kon mijn huis weer in.
Toen maar gegeten, wat boodschappen gedaan, met mijn exman gekletst en daarna eten gekookt.

s'Avonds moest ik naar de verjaardag van een vriendin. Erg gezellig maar ik was pas half twaalf thuis. Ben gelijk naar bed gegaan want ik was bekaf Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptywo nov 17, 2010 3:07 pm

Haha lekker dagje:P
altijd handig van die vrouwen die zo weggaan Razz wie laat nou de sleutel in de voordeur zitten haha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptydo nov 18, 2010 10:56 am

RE Biertjuh schreef:
Haha lekker dagje:P
altijd handig van die vrouwen die zo weggaan Razz wie laat nou de sleutel in de voordeur zitten haha

Nou.........ik draai s'nacht altijd de deur op het nachtslot en laat dan de sleutel erin zitten. Dan kan iemand met een andere sleutel er niet in.
En ik ben zo bang dat ze mij stelen Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptydo nov 18, 2010 11:05 am

Gisteren de hele dag summo gedaan. Ik wil lvl 93 voor de diary hebben. Nu ben ik 92, bijna 93, en 20 miljoen armer. Alle green, blue en crimson charms zijn op. Ik heb nog wel een heleboel gold.
Maar het is het waard en ik ga weer nieuwe sparen Smile

Ook ben ik een combat lvl up gegaan. Ik ben nu 137. Nog 1 lvl en dan kan ik niet meer hoger geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptydo nov 18, 2010 2:32 pm

Wow je gaat lekker joh!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptydo nov 18, 2010 5:49 pm

lekker bezig draakje
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptyvr nov 19, 2010 10:44 am

Ty guys

Gisteren summo 93 gehaald. Joeppieeeeeeeeeeeeeeeeee.
ik zou wel verder willen naar 94, jak, maar moet eerst weer ff charms en geld bijelkaar sprokkellen.

Gisteravond zou k ff wat dung gaan doen, viel mijn laptopje uit. Met geen mogelijkheid weer aan te krijgen. Bleek dat de stekker er niet goed in zat en ik dus al een tijdje op de batterij aan het spelen was. Nou ja, is die ook maar weer eens leeg Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Emptyza nov 20, 2010 11:19 am

Gisteren lekker aan het slayen geweest. Eerst iron drags en daarna dark beasts.
Ik ga maar een tijdje door met slayer, moet weer geld verdienen en charms hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 46, Sinterklaar is weer in het land   week 46, Sinterklaar is weer in het land Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 46, Sinterklaar is weer in het land
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the land of goblins / fishing contest
» mag ik de clan weer in??
» daar is tie weer :)
» Divinoo was weer is aardig
» doodgaan en dan weer opstaan!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Draakje-
Ga naar: