Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 rocks van shattered hart en construction

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyza aug 07, 2010 7:33 pm

Vroeger kreeg je rocks als je niets deed in gewone mode.

Nu staat er op Lunagang dat je deze alleen nog krijgt als je construction xp krijg dus met het maken van pakketten en/of meubels maken.

Nou pakketjes is niet te doen met 22 pakketten in je invent, tenzij je de butler er om kan sturen en dat zal niet lukken.

Blijft over: meubels maken dus construction trainen.

Mijn vraag is nu wat is het goedkoopste om te maken van 1 bouwmateriaal anders moet je de butler nog 2 keer sturen.

Ik heb vandaag al 200 oak larders en 200 oak doors gemaakt voor 1 rock lol.

En werkt een sacred clay hammer ook in combinatie met die rocks of moet je persee zonder sacred clay hammer?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyzo aug 08, 2010 11:11 am

Volgens zybez kan je allebei doen. Met of zonder construction te doen. Ik heb gisteren ong een uur staan alchen en daarna een paar honderd teletablets gemaakt. Maar geen rock.

Ik zal het vandaag weer eens proberen en dan ook maar larders maken.
Geen idee of een scared clay hammer werkt. Ik gebruik altijd een crystal saw.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyma aug 09, 2010 6:28 pm

Oke eerst had ik ruim een half uur in de NIET bouw mode gewacht maar niks gekregen.

Daarna ben ik de bouw mode ingegaan en heb toen 100 larders gemaakt waarbij ik een rock kreeg.
Ik dacht toen ik kan beter een sacret hamer pakken en daarmee oak doors maken. Dus zon 80 oak deuren gemaakt met sacret hamer.
weer niks.

Ik ben toen weer maar larders gaan maken en bijna gelijk had ik men 2e rock. Waarschijnlijk telde de punten van de deuren toch mee maar had ik er nog net niet genoeg van gemaakt.

Al met al was ik dus voor 2 rocks 100 larders en 80 deuren kwijt en daarna nog een kleine 100 larders om te levelen.

Ik zoek nu toch een goedkopere manier om het wekelijks te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyma aug 09, 2010 7:27 pm

euhm, limestone fireplaces misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptydi aug 10, 2010 11:33 am

Zndag heb ik ongeveer 100 larders gemaakt, maar nog geen rock. Het is wel verwarrend, op de ene site staat dat je gewoon in je huis moet staan en op de andere dat je echt wat moet doen in build mode.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptydi aug 10, 2010 11:52 am

RE Draakje schreef:
Zndag heb ik ongeveer 100 larders gemaakt, maar nog geen rock. Het is wel verwarrend, op de ene site staat dat je gewoon in je huis moet staan en op de andere dat je echt wat moet doen in build mode.

vroeger was het genoeg om alleen in je huis te staan, maar dat is nu veranderd. je krijgt rocks voor alles wat xp geeft (ook in building mode dus)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptywo aug 11, 2010 1:29 pm

Dan dat maar weer proberen. *diepe zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptywo aug 11, 2010 1:44 pm

als je het goedkoop wil houden kun je beter niks met oak planks doen (tenzij je natuurlijk ook een beetje wil trainen)
je kan ook gewoon flatpacks maken dat gaat vrij snel en stoelen zijn maar 2 planken per keer dus kost het je minder planken.
de opmerking van limestome fireplaces van ukky vind ik nog best een goede. dit kun je natuurlijk ook verder uitbuiten en clay fireplaces gaan maken maar of dit ook echt goedkoper is weet ik niet zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyvr aug 13, 2010 6:05 pm

Oke ik wil het wel eens proberen met flatpaks of fireplaces. Echter zijn die stackable? Ik vraag dit omdat ik nu voor men 1e rock 100 deuren heb gemaakt dat is 100 x 600 = 60.000 XP de 2e rock zal naar verwachting dus wel 80.000 XP kosten dus samen 14.000 XP dus moet je voor 140.000 xp aan flatpacks bij je hebben kan dat? Anders loop je je verloren.

Ik heb wel eens flatpacks gemaakt maar dacht niet dat ze stackable waren. ( stapelbaar)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyvr aug 13, 2010 7:56 pm

RE opa KEES schreef:
Oke ik wil het wel eens proberen met flatpaks of fireplaces. Echter zijn die stackable? Ik vraag dit omdat ik nu voor men 1e rock 100 deuren heb gemaakt dat is 100 x 600 = 60.000 XP de 2e rock zal naar verwachting dus wel 80.000 XP kosten dus samen 14.000 XP dus moet je voor 140.000 xp aan flatpacks bij je hebben kan dat? Anders loop je je verloren.

Ik heb wel eens flatpacks gemaakt maar dacht niet dat ze stackable waren. ( stapelbaar)

flatpacks zijn niet stackable, fireplaces werken net als deuren ; die maak je op een hotspot, en kosten dus geen ruimte in je inventory.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyza aug 14, 2010 11:57 am

Ik heb de rock gedaan met clay fireplace. Ging niet zo snel maar je kan wel je butler er op uit sturen.

Trouwens, je krijgt de rock nu in je invent. Hij ligt niet meer op het gras, zoals voorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyzo aug 22, 2010 5:34 pm

Ik heb het nu geprobeers met lime stone bricks. Ik heb er 2000 gekocht.

Ik was kwijt voor de eerste steen 60 brokken en de 2e kreeg ik bij 120 brokken.

Dus totaal koste het me 120 brokken limestone wat best goedkoop is toch?

Bete dan 2K planks voor deuren
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyzo aug 22, 2010 6:12 pm

een andere goed manier (iets duurder wel sneller) is met stoelen van lvl 1 op je workbench. dit is iets duurder maar omdat je niks hoeft te verwijderen kun je gewoon doorbouwen en dan als je er 10 hebt ff allemaal droppen. (kosten 2 planken en 2 nails per stuk)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyma aug 23, 2010 12:40 am


btw

bij de update van deze week stond dat ze de kans voor construction stones
naar boven hebbe ngebracht dus moet goek koper gaan worden
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyma aug 23, 2010 8:17 am

Ik maak nu flatpack mahogany dinnertabels. Gaat snel en heb met 2 inventory's planken de 2 rocks.
Je kunt die tafels weer verkopen aan advisor Ghrimm, op Miscelania. Als je je Fremennik sea boots aan hebt geeft hij je meer coins.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Emptyma aug 23, 2010 9:42 am

hoeveel geld verlies je dan per plank of maak je zelf winst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rocks van shattered hart en construction Empty
BerichtOnderwerp: Re: rocks van shattered hart en construction   rocks van shattered hart en construction Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rocks van shattered hart en construction
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» strange rocks
» statue van shattered heard
» way to 99 construction!!
» construction emote barrage
» 99 construction party de terugblik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Vragen Staat Vrij-
Ga naar: