Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 statue van shattered heard

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

statue van shattered heard Empty
BerichtOnderwerp: statue van shattered heard   statue van shattered heard Emptyvr mei 21, 2010 10:56 pm

Ik heb bijna weer een statue klaar en de laatste 2 stenen heb ik ook echter ik ben er eergisteren mee begonnen dus mag ik ze niet plaatsen. Das nou jammer ik wil alle stanbeelden zo snel mogelijk af hebben.

Weet iemand wanneer ik die stenen weer kan plaatsen? Is dat maandag of woensdag pas?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ssssilver

Ssssilver


Aantal berichten : 257
Reputatie : 21
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : Haarlem

statue van shattered heard Empty
BerichtOnderwerp: Re: statue van shattered heard   statue van shattered heard Emptyza mei 22, 2010 6:53 am

Hee Kees!


Vraag dit aan Taz, die is met zijn 29ste of 30ste beeld bezig dus MASTER strange rock beelden zo langzamerhand. Ik ben pas met mijn 2e bezig en kan je dan ook helaas niet verder helpen. Good luck Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

statue van shattered heard Empty
BerichtOnderwerp: Re: statue van shattered heard   statue van shattered heard Emptyza mei 22, 2010 8:06 am

Je kan pas nieuw beeld als je van alle skills die je moet 2 rocks hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

statue van shattered heard Empty
BerichtOnderwerp: Re: statue van shattered heard   statue van shattered heard Emptyza mei 22, 2010 12:48 pm

zover ik weet mag je 1 beeld per week maken

maar beste is als taz antwoord geeft

en divi kees weet wel dat je 2 rocks per x moet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

statue van shattered heard Empty
BerichtOnderwerp: Re: statue van shattered heard   statue van shattered heard Emptyza mei 22, 2010 8:12 pm

Ja klopt ik heb van alle skills al 2 rocks op het beeld gezet alleen van de laatste skill heb ik de 2 rocks nog. Ik krijg dus de melding dat ik maar 1 beeld per wek mag doen dus moet wachten tot ik weer verder kan.

Ik zal aan tazz es vragen waneer dat is.

Bedankt voor de reacties
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

statue van shattered heard Empty
BerichtOnderwerp: Re: statue van shattered heard   statue van shattered heard Emptyma mei 24, 2010 3:39 pm

leuk dat ik de MASTER van shattered heard wordt genoemt want ik heb nu alle rocks van mijn 11de beeld bij elkaar Razz

maar ok jou vraag.
je kan zoals gans al zij elke week 1 beeld afbouwen (laatste paar toevoegen) in mijn geval kan ik elke woensdag morgen weer een beeld afmaken. maar ik weet niet of dit komt omdat ik mijn eerste beeld toevallig op woensdag heb afgemaakt of omdat dit net zo werkt als de pinguins dat je dit gewoon elke week op woensdag weer kan doen.

ik vind het leuk dat ik nu niet meer de enige ben die op die beeldjes uit is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

statue van shattered heard Empty
BerichtOnderwerp: Re: statue van shattered heard   statue van shattered heard Emptyza mei 29, 2010 6:05 pm

Oke dan denk ik dat het in jouw geval het eerste beeld op woensdag af was want ik was sinds dinsdag denk ik aan een beels bezig en op maandag kon ik weer een beeld afmaken. Op zondag heb ik niet gekeken dus kan het ook zondag zijn.

Ik zorg nu dat ik zondag de laatste 2 rocks heb en ga het uitproberen. De enige die ik nog moet is van construction. Dus das niet zo moeilijk die kan ik vandaag nog. Ik heb wel sinds woensdag een ergerlijke storing (bug) in het beeld van mijn huis. Knipperende vakjes (pixels) en dat zijn best grote vakjes. soort tegels. bij watervallen heb ik het ook. Als iemand een idee heeft hoe ik er wat aan kan doen graag.

Een bug report is al naar jagex
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





statue van shattered heard Empty
BerichtOnderwerp: Re: statue van shattered heard   statue van shattered heard Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
statue van shattered heard
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» statue of dhamorac
» rocks van shattered hart en construction

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Vragen Staat Vrij :: Vragen over RS :: Vragen over skills-
Ga naar: