Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Clanlid maand juni zo jun 27, 2010 12:33 pm
zoals jullie weten hebben wij raging elders een competitie 'clanlid van de maand'
Ook in juni is er weer heel wat gebeurd in de clanchat. nieuwe layout van het forum, nieuwe vorderingen in het team. nieuwe leden etc.
vanwege het grote succes van de vorige keer ook deze maand weer een clanlid van de maand!
ditmaal is het: CLANLID VAN DE MAAND JUNI
dus ga na wat is er allemaal gebeurd, de leuke dingen die je hebt meegemaakt.
--- Hoe werkt de competitie? ---
je moet een top 3 maken van de volgens jou beste clanleden.
1 waarschuwing: ga NIET iemand beoordelen om zijn of haar clan rank. maar om hoe diegene is en doet.
een voorbeeld:
1 Truus. omdat truus altijd heel aardig is in de clanchat en altijd voor veel grappen zorgt. 2. Klaas, omdat hij veel evenementen organiseerd. 3. Achmed, omdat Achmed in zo een korte tijd de clan zoveel aan het lachen heeft kunnen maken.
de telling gaat als volgt. degene die je op 1ste plaats zet krijgt 2 punten. degene die je als 2e plaats zet krijgt 1 punt. degene die je als 3e plaats zet krijgt ook 1 punt
Als je meer dan 3 namen hebt neergezet TELT JE STEM simpelweg gewoon NIET.
Dit alles loopt tot 1 juli
de winnaar van deze maand krijgt voor de rest van de komende maand een mooi plekje op ons forum.
Score met de punten: NAAM: ----------------- PUNTEN: RE Stolen---------------11 RE krygertje-----------10 RE Ganesha------------8 RE Ukky----------------6 RE gotohell-------------3 RE Biertjuh-------------3 RE Taz 90100----------3 RE snoepy--------------2 RE punisher------------1 RE opa Kees-----------1
Laatste stem meegeteld: RE Divi
RE STOLEN WINT!
Laatst aangepast door RE Krygertje op do jul 01, 2010 6:29 pm; in totaal 4 keer bewerkt
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni zo jun 27, 2010 12:43 pm
1. RE Biertjuh, 2 leuke onderwerpen in fun/humor (nachtwaker en wie is wie foto's en dat loopt gwn goed) 2. RE Ukky, elke week weer pengs doen en gewoon actief op het forum 3. RE snoepy, ik merk dat je wat actiefer op het forum wordt (net als meerdere mensen maar jij sprong er voor mij uit)
SSandSA
Aantal berichten : 28 Reputatie : -1 Registratiedatum : 10-03-10 Woonplaats : zevenaar(nep stadt BORING)
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni zo jun 27, 2010 1:12 pm
1. RE krygertje omdat hij overal snel bij is en mensen snel helpt op het forum.
2. RE ukky omdat hij mij heeft geholpen met het onderschrift
3. RE punisher omdat hij mij heeft geholpen om terug in de clan te komen
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni zo jun 27, 2010 1:37 pm
1 RE Ganesha. hij heeft de cc opgeschoont en somige lastige keuzes gemaakt die andere niet durven maken en zie liever voor zich uitschuiven. somige vinden het misschien onterecht dat mensen eruit zijn gegooit en nemen dit Ganesha kwalijk maar hij staat niet alleen in deze beslissing. het hele general team staat achter hem en ik hoop dat hij dit ook weet.
2 RE Ukky. hij is altijd positief aanwezig in de clanchat en doet ook elke week de pinguins posten op het forum. het is misschien een kleine moeite maar ga er maar elke weer consequent aan zitten. dat is toch zeker wel een puntje waard.
3 RE Stolen. het werk dat in de video's gaat zitten die hij voor de clan maakt is veel groter dan veel mensen denken. we zijn nu samen weer bezig aan het volgende idee en ik vind dit toch zeker wel een puntje waard.
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni zo jun 27, 2010 5:09 pm
1 RE Stolen: verdient een pluim voor zijn harde werk voor de filmpjes. denk aan skillcape video en firemaking event en nog meer. 2. RE Ukky: kon niet kiezen maar ja:P hij doetwel is clan wars met mij (kvind het dan wel leuk dat ik nog wat met clanleden kan doen:D help andere en is gezellig in CC 3 RE Kryger: veel werk bij high scores en altijd gezellig:P
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni ma jun 28, 2010 1:39 pm
1. RE Kryger, is pas 14 jaar (als ik 't goed heb) en gedraagt zich als een ouder iemand, ook doet ie veel goede dingen voor de clan, bijv. op t forum. 2. RE Gotohell, als je dood gaat is hij er meteen om je te helpen, ook bij andere dingen waar je hulp nodig hebt is ie d'r zo. 3. RE Ukky, doet ook leuk op 't forum aanwezig zijn en helpt goed.
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni di jun 29, 2010 6:42 am
1. Re Ganesha omdat hij moeilijke keuze's niet uit de weg gaat 2. Stolen, mag ook wel eens in het zonnetje voor het werk wat hij verzet 3. Goto, aardig en altijd bereid om je te helpen
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni di jun 29, 2010 11:44 am
1.stolen, heb nog steeds oneindig veel respect voor wat hij allemaal kan met filmpjes. 2.Krijger, Net weer benoemd tot admin op het forum, wat betekend dat hij zich meer gaat inzetten voor de clan, en dat vind ik ook wel puntje waard. 3. Biertje, altijd gezellig aanwezig in de clan, je kan goed lol met hem hebben.
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni di jun 29, 2010 2:18 pm
1.stolen , echt heel leuk om naar die filmpjes te kijken echt een top talent 2.kees , brengt veel humor in de cc en is ook veel op forum 3. snoepy , aka nickkkkk helpt waar het nodig is
Onderwerp: Re: Clanlid maand juni wo jun 30, 2010 9:11 pm
1. Krijger, zeer actief in cc en forum en hij staat altijd klaar als ik zn hulp nodig heb bij vids. 2. Tazzzz, hij is gwn een toffe kerel en hij levert een heel grote bijdrage bij alle clan vids 3. Rukky!, hij betaald me hiervoor, k? nee, jk. hij is zeer actief op forum en cc.