Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Maart 2010

Ga naar beneden 
+12
stop theb0mb
danielmacho1
reggae ghost
RE snoepy
RE Ganesha
re gotohell
Divi
RE Ukky
RE Ajax0wner
RE Biertjuh
RE Taz 90100
RE Krygertje
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo maa 25, 2010 6:30 pm

Clanlid van de maand is een nieuw ideetje van me

ouwe heeft deze maand gewonne!

Iedereen mag 1tot3 clanleden voordragen om in de poll te komen die ik er op 1 april in edit
het gaat hier om welk member van onze clan je nouw heel gezellig vind in in cc of veel events organiseert of wtf, om hem of haar dan ff in het zonnetje te zette kan je hem in je top 3 toevoegen en mis is hij/zij dan wel de champ raging elder lid van maart!
let wel op dat er in het geval dat er niet meer dan 10 mensen hun top 3 posten, dat jouw genomineerde op plaats 1 dan zeker in de poll komt.

doe dit zo
1. ...
2. ...
3. ...

let wel op dat je niet alleen maar afgaat op de generals of andere sterretjes want dat is oneerlijk voor al de nieuwe leden die ook goed meedoen, natuurlijk mag je iedereen nomineren die je maar wil mits diegene in de clan zit (je mag je zelf niet nomineren al kan je wel op jezelf stemmen als je in de poll komt) en het is wel zo leuk als je hier even wat bijverteld

op de dag van 1 april komen er geen nieuwe genomineerden bij!

ik vind het leuk dat er toch interesse geweest is voor dit
en ik vond het zelf leuk genomineerd te worden en te zien dat ik gewaardeert wordt


Laatst aangepast door RE Krygertje op vr apr 02, 2010 9:16 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo maa 25, 2010 6:35 pm

ik zal het ff voordoen

1. re ukky
een goede vriend van me al voor de tijd dat ik in deze cc zat, hij regelt nu de peng hunt en is actiev op de forums

2. gans
elk weekend weer een paar bosses ga zo door en bezorg me een drop

3. taz
organisator van veel events waar ik graag aan mee doe (komt vast nog wel een agil event aan ofzo Twisted Evil ) (in het begin van forum heeft ie me veel geholpen ookal is dat niet meer deze maand dat kan er nog wel bij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo maa 25, 2010 7:05 pm

bij deze mijn nominaties

1. Ukky
hij is er nog niet zo lang bij maar doet wel gezellig mee en heeft ook al het een en andere geoganiseert petje af dus.

2. Ouwe
hij is dan wel de leider maar hij doet ook gewoon veel organiseren en ook weer veel werk op het forum zoals dingen achter de schermen dit mag niet vergeten worden.

3. Krygertje
doet mee als hij kan en organiseert ook verschillende dingen voor de clan dus al met al goed werk.

PS: ik stel voor om niet opjezelf te stemmen bij de uiteindelijke poll dit is namelijk nogal flouw dus stem op een ander dan krijgen we ten minste een goed beeld wie er veel wordt gewaardeerd voor zijn of haar werk voor de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo maa 25, 2010 7:14 pm

1. Ouwe!
100% inzet en zeer aardig persoon (A)

2. Divinoo
Nieuw hier, maar zet zich geweldig in voor de clan, het forum, etc.

3.
Ukky, mijn huntvoorbeeld Embarassed

4. die lillukerd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo maa 25, 2010 8:46 pm

1 Ukky!
is er net bij en organiseerd veel en is aardig en enz regelt penguin hunte en veel events! Maart 2010 Icon_lol lekker ukky jij ook zo door gaan!
2 Danielmacho1! Maart 2010 Icon_bounce
aardig en doet vaak mee aan events en praat veel in cc! Maart 2010 Icon_wink zo doorgaan daniel!
3 RE krygertje!
is vet en aardig Maart 2010 Icon_razz lol en praat veel in cc en organiseert veel net asl deze topic:)vaak komt kryger ook met nieuwe en leuke idëën goedzo kryger Maart 2010 Icon_pirat

heb er eigelijk veel meer maja deze kwamen er echt uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo maa 25, 2010 9:30 pm

1. taz, omdat hij al nieuwe events bedenkt voor hij de vorige heeft uitgevoerd Laughing

2. divinoo, hij is net nieuw, maar heeft het nu al voor mekaar om het forum compleet over de kop te gooien

3. kryger, omdat ie gewoon een toffe kerel is (en omdat hij van 10 tot 12 bezig is geweest met nieuwe lay-out van forum) Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptyvr maa 26, 2010 12:41 am

1e plek

Vak g naccer
goede vriend van me. Zonder hem was ik hier niet gekomen

gedeelde 2e plek

taz en kryger, zonder hen had ik het nooit voor elkaar gekregen om de wensen van de leden voor het forum in vervulling te brengen

3e plek

re ouwe, dankzij hem ben ik forum administrator en heb ik de mogelijkheid om iedereen blij te maken!!

P.s voor vragen kan je me altijd mailen: sky-flights@hotmail.com


Bedankt voor degene die mij in het zonnetje willen zetten
respect Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
re gotohell
general
general



Aantal berichten : 217
Reputatie : 6
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 35

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptyvr maa 26, 2010 11:43 pm

1e ouwe zonder ouwe was ik nooit in deze leuke clan geweest en doet veel mee met de boss trips
2de gans hij tankt meestal veel bij bandos zonder het te vragen aanhem en doet ook veel mee met de boss trips

3de senior is grappig (meestal ) en helpt mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptyza maa 27, 2010 2:57 pm

1. OUWE for life , de man die het eten verlaat met zn kids om te kunne runescape dus ouwe FTW Very Happy

2. Goto nog niet lang lid , altyd enthousianst en behulpzaam Very Happy

3. Krijgertje, ondanks dat ie eigelijk geen lid mag zijn Razz zeer actief , doet veel voor clan en altyd behulpzaam

just my 2 cents :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptyma maa 29, 2010 5:57 pm

1:RE divinoo
zet zich hard in doet altijd zen best

2:gotodehell
helpt mense en is aangename kerel

3:danielmacho1
das mijnen danny he cheers haha lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydi maa 30, 2010 5:52 pm

hey iedereen met zippy hier hier mijn top3=


1: natuurlijk op nmr 1 0uwe!! een geweldige leider en super van karakter.

2: sebas!!!, echt een coole gast, kan super goed zingen en spammen hij is geweldig

3: op nummer 3 staat bij mij leroy, hij is een echte vriend echt iemand die er altijd voor je staat =D(..verder gans, taz,morreeuwke,en ik ben moe dus kan op de rest niet op komen:p) en ohwjah blackdeath natuurlijk scratch affraid Suspect Exclamation bounce confused


Laatst aangepast door zip zap zep op wo maa 31, 2010 1:27 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
general
general
RE snoepy


Aantal berichten : 258
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydi maa 30, 2010 7:52 pm

Mijn top 3 is...

nr1). danieltje =)
Hij is goed actief in de clan en gaat vaak mee en organiseert bandos best wel vaak.

nr2). Gansje
Hij is gewoon een van de coolste afro in de clan... gewoon pure runescape fun Smile

nr3). Uit die kon ik eigelijk niet kiezen... dus heb gewoon gedeeld.

Dre en Ouwe zijn allebij cool op hun eigen manier
Dre : ik heb met hem vaak in de living rocks gezete...
Ouwe: hij is gewoon vet en gaat idd net als gans zegt van tafel omdat hij RS wil spele... -> FTW!

Nickie
Terug naar boven Ga naar beneden
reggae ghost
captain
captain
reggae ghost


Aantal berichten : 149
Reputatie : 2
Registratiedatum : 11-03-10
Leeftijd : 31

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydi maa 30, 2010 7:55 pm

1. re ghost nl alterego= altijd aardige gast waarmee ik goed kan prate en is relax



dan nu de echte
1. re ouwe=aardige gast regelt altijd alles netjes heeft het soms zo druk dat hij achter rs in slaapt valt respect

2. gotohell= lekker actief in chat en kan mee lache

3. re ganeshe= regelt goed de events en probeert altijd leden naar zin te maken. hij heeft laatste tijd druk met lente dan gaat hij weer broede maar vergeef het hem
Terug naar boven Ga naar beneden
danielmacho1
captain
captain



Aantal berichten : 60
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : tüddern

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydi maa 30, 2010 8:01 pm

nou hier mijn stemmen dan :
1. 0uwe, hij is altijd heel behulpzaam en vriendelijk. en is altijd bereid om clanleden te helpen. Mij heeft hij ook erg veel geholpen met dingen die ik niet snap en armour enzo voor nomad.

2. re snoepy, hij helpt mij ook altijd veel,en is smorgens altijd wel gezellig met hem.
3. krijgertje, ook hij heeft altijd wat te vertellen Very Happy en hij is heel actief wat events, en forum betreft.

al ben ik het niet helemaal eens met deze nominatie, want er staan ook keuze's bij alleen maar omdat het een goede vriend is enzo. Sommige nominanten hebben ook nog bijna geen events gepland enzo, ik vind zelf ook dat ik heel wat dingen doe voor de clan, meer dan ik nu doe kan ik bijna niet doen ivm tijdnood. Bandos events heb ik ook al meerdere malen in goede banen weten te leiden. ook heb ik al 2 keer de leiding opeens moeten overnemen voor bandos event omdat er anders niks van terecht kwam. dat vond ik allemaal geen probleem, heb me alleen helemaal schor geschreeuwd om mensen actief te krijgen voor te helpen met een wereld te zoeken. dat doe ik dus ook niet meer.

dit was het wel, laater
Terug naar boven Ga naar beneden
stop theb0mb




Aantal berichten : 3
Reputatie : 0
Registratiedatum : 02-02-10
Woonplaats : Eindhoven

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydi maa 30, 2010 8:09 pm

naja op nr 1 blackdead33
omdat hij samen met mij tegelijk in cc kwam Razz

op nr 2 gotode hell omdat het wel een goeie gast is:)

op nr 3 hier kon ik niet kiezen duzz heb er 2 gedaan ouwe zoals altijd wel een questman dat is een grote voorbeeld:Pmaja komt toch niks van want ik haat questen xd dre senior omdat hij het zelfde geluk had met wild pies en ook 2 whips als drop kreeg:P
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: clanlid van de maand   Maart 2010 Emptydi maa 30, 2010 8:22 pm

1. Op de eerste plaats Ganssss die is er altijd en voor iedereen. Het beste clan lid vind ik

2. Op de 2e plaats ouwe, ook ouwe zet zig altijd voor iedereen in en is er voor iedereen.

3.Pelseart men clan maatje lol. We lachen altijd erg veel samen en hebben het gezellig

verdre Dreke, goto the hell, krijgertje, Divino
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptywo maa 31, 2010 9:31 am

Goed, na lang nadenken ben ik er dan toch uit,

Hoewel het best moeilijk is om dat zomaar in het groot uit te kladden...

Ik veronderstel dat het hier deze maand meestal gaat om friends, mensen die je persoonlijk geholpen hebben enzo...
maar de bedoeling is dat je iemand nomineerd die die maand iets bereikt, verwezenlijkt heeft voor/door/met de clan...

Okeejjjjjj gaan we dan...

1] RE Ganesha Niet enkel mijn onverwijlde steun en toeverlaat maar ook van de hele clan, vele vragen worden door/via hem opgelost, denk eraan mensen het is wel een geweldige RS-speler maar ook maar een mens... Voor mij staat ie al lang op nr 1, sinds de oprichting van de clan eigenlijk, is een harde bolster met een zachte kern, doet dingen in de clan die ik niet over mijn hart krijg, dus we vullen elkaar prima aan, hij de harde rechter, ik de verdediger die pleidooien houd om mensen toch goed proberen te lullen....

2] RE Taz 90100 Volgens mij wordt Tazzie een beetje over het hoofd gezien... Ik weet niet of jullie het weten, maar Tazzie spendeert evenveel uren op het forum dan op RS... Misschien niet zo opvallend als anderen maar wel constructief, houd alles in de gaten, zet het meeste events op poten e.d. Vind dat hij zeker een dikke pluim verdiend voor alle moeite die hij doet om dingen samen met de clan te doen, ook al vind niet iedereen die leuk, ik geef eerlijk toe, ik vind ook niet alle events leuk maar als ik weet dat er iemand moeite voor gedaan heeft doe ik wat ik kan om er te zijn... TX TAZZIE

3] Gotodehell Hij is nog niet zo lang in de clan maar heeft zich reeds nu al gemanifesteerd als vaste waarde, is op elk event dat ie online is aanwezig, doet zijn posts op het forum en staat net als RE Ganesha iedereen met raad en daad bij... Hoop dat hij nog lang in ons midden blijft met dezelfde inzet ---> een voorbeeld voor velen!

Wil nog ff kwijt: nummer 1 voor mij zal nog lang 1 blijven maar zoals ik eerder reeds zei, volgende maand word er prestatie- en deelname based gestemd!
Nummers 2 en 3 liggen kort bij elkaar want op elkaar zou nogal raar beeld geven lol, dus persoonlijk had ik er maar 2 willen nomineren nl nr 1 RE Ganesha en nr 2 RE Taz 90100/Gotodehell (split pot)

Veel geluk allen, behave and enjoy!!!

king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo apr 01, 2010 3:33 pm

de stemmen zijn binne!
hier volgt de lijst
RE Ouwe, 9
RE Ganesha, 6
RE Krygertje, 5
Gotodehell, 5
RE ukky, 4
hier kan je op stemmen!


Laatst aangepast door RE Krygertje op do apr 01, 2010 4:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo apr 01, 2010 3:42 pm

kunnen we nu nog stemmen op deze lijst of is dit het?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo apr 01, 2010 4:55 pm

nouw ik stem op ukky
omdat hij het enige nieuwe lid is dat ook wat op de forums doet, dat is al meer dan veel van onze ouderen leden gedaan hebben
ookal verdient iedereen die stem, ik wil toch andere mensen dan alleen maar telkens ouwe die toevallig leider is laten winnen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE seb skill




Aantal berichten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-01-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : maasbommel

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: stemming   Maart 2010 Emptydo apr 01, 2010 5:52 pm

ik stem op ukky Twisted Evil

waarom: ukky is atm mijn groote hunter voorbeeld lol! maar hij is ook heel erg aardig.dit geld niet alleen voor mij maar ook voor de andere clan mate's .

maar voorderest i like you all ppl ik ga gwn over iedereen wat zegge Very Happy

ouwe: mhh om hier maar eens bij te beginnen.
ik vindt een top gozer je bent aardig,je heb respec voor iedereen ( wat ik heel belangrijk vindt)
je kunt tege een grapje Very Happy ofnie dan met je rollator gang XD.

gansje: mhh dit is dan weer echt een geval apart......
zeker gerespecteerde man uit ook respect terug naar andere mense.
uumh ja staat eigelijk voor altijd en iedereen klaar/
you rock gansje!!!

danielmacho: aah kijk eens aan daar hebbe we onze mooiboy van de cc.
jonge af en toe wat jij tog allemaal uit je mouwe weete te schude :S al die praatjes:P
gezelige jonge en je kunt er lekker mee ouwehoere Very Happy

kryger: owh nee he moet ik ook echt iets over hem zegge :S.
alsvolgt gaat kryger te werk in de cc:blablablablablablablablablbalablabalblalabla.
als je hem niet ziet praate :O is die ziek ofso altijd maar praate praate en praate
maar een gezelige gast affraid natuurlijk Very Happy ( ook al plaag de me wel ).

taz: mhh eigelijk niet zo heel veel over te vertelle.
nogal stil eigelijk maar als die praat merk je het ook wel beteen Very Happy
vriendelijke gast kan tege een grapje Very Happy en ouwehoert zelf ook (A)

guitar: aah kijk daar hebbe we mijn opvolger.
chille gast Very Happy (A) meer niet........
nee hoor grapje ookal is die nog niet zoon hoog cb hij is goed bezig :d ik moet weer snel gaan doortraine met hunt anderheeft hij me daalijk al weer ingehaald :S

dreetje: =-= tjaah wat valt er over dree te vertelle confused confused Question Question pale
spreekt beetje voorzich he die dre aardige gast Very Happy ofcourse is dreetje aardig
vriendelijk ook dat ja Very Happy

ajax: mhh voetbal zuigt ( sorry )
chille gozer!!!!!!!!!! leuk om mee te ouwehoere praat veel Very Happy Razz

conquer fear: mhh tjah :O
moelijk moelijk hij staat bij mij bekent als sser :O jonge waar zat je met je hooft toen je die naam kooz :O Razz
ken wel lekker met hem ouwehoere Very Happy

pffffffffffff ff tusse door kryger ik hou dit wel tegoed van je he :O al die hunter exp die ik nu mis loop :O had onderand al 95 kunne zijn XD
ik ga het dus ook niet te lang meer maake Very Happy

marty: <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 verder geen worde voor hem

el tigre!!! Very Happy : je weet zelf he Razz
relaxe kerel Razz Very Happy XD

atm vindt ik het wel weer ff zat geweest veelste veel tiep werk dit Sad soorry ppl's die er niet in staan
maar in het algemeen mag ik iedereen Very Happy en kan ik met iedereen wel reedelijk goed opschiete Very Happy
en btw als jullie vraage hebbe of hulp nodig hebbe you always can ask me Very Happy

laatste woordje I LOVE RAGING ELDERS FTW
Terug naar boven Ga naar beneden
http://just-me-sebastiaan.hyves.nl/
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo apr 01, 2010 9:59 pm

ja, dan stem ik toch echt op krijger, en niet alleen omdat hij de eerste uit de cc was die ik kende en we enorm goeie vrienden zijn.

Krijger is in de cc altijd gezellig, en organiseert ook regelmatig events. daarnaast kun je hem altijd om hulp vragen als je dat nodig hebt en ook op het forum is hij erg actief bezig. bijvoorbeeld bij het nieuwe uiterlijk van het forum heeft ie een hoop bijgedragen en volgens mij hebben de meesten daar geen weet van. (dit geldt trouwens voor alle forum admins).

ow, en als laatste moeten we zeker niet vergeten dat krijger officieel nog niet in deze cc hoort, echt respect voor wat jij allemaal gepresteerd hebt man Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptydo apr 01, 2010 10:29 pm

RE Krygertje schreef:
nouw ik stem op ukky
omdat hij het enige nieuwe lid is dat ook wat op de forums doet, dat is al meer dan veel van onze ouderen leden gedaan hebben
ookal verdient iedereen die stem, ik wil toch andere mensen dan alleen maar telkens ouwe die toevallig leider is laten winnen Razz

ik hoop in elk geval krijger dat ik niet enkel stemmen krijg omdat ik owner ben maar omdat de mensen me graag hebben, ik hoop dat ik iedereen zo veel mogelijk kan blijven helpen waar ik kan, en hoop ook dat je gelezen hebt wat ik reeds gezegd en geschreven heb het draait er hier om dat degene die die maand iets moois gedaan heeft voor clan genomineerd wordt, of degene die het meest positief opvalt

verder wens ik iedereen veel succes en vind jammer dat ik moest kiezen tussen bepaalde personen waaronder jij ook krijger. want vind dat jij zeker ook een nominatie waard bent

king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptyvr apr 02, 2010 6:03 pm

ik ga ookn eeen paar namen noemen waar ik veel mee heb enzo net als 400 procent(sebas)

RE Ouwe: Chille gozer is altijd wel lekker rustig en is meestalook bij events:) Maart 2010 Icon_razz en is aardig Maart 2010 Icon_wink

RE Ganesha: wat zal ik daar over vertellen? doet heeL vaak mee aan events net zoals boss events enzo terwijl ik nooit mee doe aan zo'n soort event (te laag statss) hoor ik het vaak! ga zo door gans Maart 2010 Icon_cheers

RE Sebas : Hier kan ik het echt het meest mee opschieten kan ik met iedereen maar sebas is een apart geval hij komt voor me op we gaan samen voor 99fm en ben heel erg bevriend met hem Maart 2010 Icon_wink voor de rest is ie egt chille gozer praat veel enzo! Maart 2010 Icon_razz op de eerste week dacht ik al wat is die sebas een goeie gozer Maart 2010 Icon_wink

RE Snoepy: Tja hier hoef ik weinig over te vertellen is wel lekker rustig maar doet ook wel veel mee aan events tja dat was het wel zo'n beetje Maart 2010 Bom

RE Senior: is een goeie gozer kun je veel mee praten en is wel is grappig Maart 2010 Icon_wink

RE Ukky: is behulpzaam praat veel en wie doet er nou bijna zoveel op het forum als ukky? bijna nieand vanwege hij net in de clan zit vind ik dit super!

RE Wercher: nou dit is ook een chille gozer organiseert veel events enzo en praat gezellig mee in de clan Maart 2010 Icon_pirat

RE Taz90100: taz is heel onzichtbaar met praten in de clan maar dat is ook juist een + punt hij doet heel veel op forum en organiseert ook vaak events net als wercher!

RE Opa kees: leuke gozer onze veteraan lol:P is ook vaak behulpzaam!

RE wally RE: Chille runescaper :p en is vaak gezellig in clan Maart 2010 Icon_wink

srry voor degene die er niet bij staan maar deze kwame het beste bij me op Maart 2010 Icon_wink opzich kan ik met iedereen opschiete

GReetz ajax
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Emptyvr apr 02, 2010 6:04 pm

Maart 2010 Icon_wink en ik stem op ukky hij zit net in clan en hoppa als meteen op forum bezig lekker hoor ukky Maart 2010 Icon_wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maart 2010 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maart 2010   Maart 2010 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maart 2010
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» update 30 maart 2010
» RE: foto 2010 maart
» eindresultaat clanfoto maart 2010
» clan foto maart 2010
» 14 Maart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Clan Poll's :: Clanlid van de maand-
Ga naar: