Onderwerp: Elemental workshop 3 do jun 03, 2010 7:31 pm
Gisteren heb ik elemental workshop 3 weer opgepakt met behulp van de quest guide op lunagang. Op een zeker moment aan het eind zit er echter een fout in de guide en kon ik het verder niet meer vinden.
Das net bij het stukje: "Machine NIET resetten" bij het vierde puzzeltje zit namelijk een fout en zodoende wist ik het niet meer. Ik heb toen gepraat met Gotohell en die heeft de quest verder afgerond op mijn acc zodat ikzelf de quest kon afsluiten en de xp kon binnenhalen.
Onderwerp: Re: Elemental workshop 3 vr jun 04, 2010 7:45 am
Ja, die puzzels he ? Heb er ook een klein avondje op gezeten en het de 1e keer zeer geirriteerd opgegeven. Luna had hem nog steeds niet op de site staan (duurde echt lang, vonden ze hem ook moeilijk soms?? :p) . De volgende morgen dan maar via google wat andere sites nagekeken, weer terug, en toen lukte het gelukkig wel.
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: Elemental workshop 3 vr jun 04, 2010 11:26 am
Ssssilver schreef:
Ja, die puzzels he ? Heb er ook een klein avondje op gezeten en het de 1e keer zeer geirriteerd opgegeven. Luna had hem nog steeds niet op de site staan (duurde echt lang, vonden ze hem ook moeilijk soms?? :p) . De volgende morgen dan maar via google wat andere sites nagekeken, weer terug, en toen lukte het gelukkig wel.
de quest zelf waren ze denk ik wel uit, maar probeer al die losse stappen maar es uit te leggen denk dat het met die quest het handigst is om gewoon een yt guide te raadplegen
REsven aeter
Aantal berichten : 84 Reputatie : 0 Registratiedatum : 27-02-10
Ja en wat lunagang betreft word de puzzel zeer duidelijk uitgelegd. Echter op het eind hebben ze een fout gemaakt zodat je hem niet goed krijgt op hun manier. Je loopt dus vast en moet dan een andere manier zien te vinden om tot resultaat te komen en das irritant. Verder als je goed naar de plaatjes kijkt kom je er wel uit. Ik deed soms 3 of 4 zetten in 1 keer