Onderwerp: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 12:51 pm
Heey allemaal, nadat de quest Elemental workshop III is uitgekomen dacht ik, laat ik eens nummer 2 doen.
Dus ik helemaal doen, en ik ben helemaal bij het laatste gedeelte, waar ik een ventilator mijn bar moet laten drogen.
Ik moet dus COGS (ofzo) neerzetten op de goede plaats, en dat heb ik ook gedaan want ik gebruik questhulp van sites.
Dus ik wil dat ding aanzetten, en dan zegt ie; I think it needs plowering from somewhere.
Nou, ik heb me dus de heletijd lopen stressen, en ook op de bovenetage zitten kutten om te kijken of daar misschien iets fout zat, maar ik kan niks vinden Kan iemand mij helpen?
Dankje:)
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 1:06 pm
Lunagang schreef:
Beklim het plateautje en loop helemaal naar het noorden. Plaats de pijp op de gebroken pijp.
Ga naar het westen van het plateau. Open de junction box en kijk naar het plaatje hieronder hoe de pipes moeten. Als we ieder deel een nummer geven, moet dat zo: 1 boven naar 3 onder, 2 boven naar 3 boven, 1 onder naar 2 onder. Ga nu naar het noorden en zoek naar een kapotte pijp. Vervang deze met de pijp die je over hebt. http://www.lunagang.nl/plaatjes/quests/elemental-workshop-2-slangen.jpg
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 1:24 pm
goed hal alle cogs eraf de kleine linksboven de middelgrote linksonder de grote rechts onder.
dan moet je de bar in de ruimte laten en met water vol laten lopen heb je dat al gedaan? zo koelt hy af. dan moet je met de machine van cogs droogwaaien. dan wordt hy wit dan door laten gaan en dan kan je hem oppakken
Gast Gast
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 1:40 pm
Dat heb ik dus allemaal al gedaan:s.. Ik denk dat het een bug is door elemental workshop III...
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 1:47 pm
doe een bug report by jagex
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 2:10 pm
lunagang schreef:
Haal de hendel ten noorden van de hijskraan weer over, zodat het karretje naar het volgende station gaat. Dit is een machine met een watertank. Als je bij deze machine straks een melding krijgt dat hij niet wordt aangedreven (unpowered) moet je even in het bovenste deel van de elemental workshop controleren of de air en water machines aanstaan en ze alsnog aanzetten.
heb even verder gelezen op luna, en dit is duidelijk je probleem. ergens op de eerste verdieping (elemental workshop I) staat een van de machines niet aan. kijk in de guide voor elemental workshop 1 maar es als je niet meer weet hoe je die aan moet zetten.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 2:16 pm
Nee, want als ik aan die hendel trek staat er:
Nothing interesting happens. de hendel gaat automatisch terug.
(in het engels xD)
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 2:25 pm
(raar dat je zonet nog wat anders zei) maargoed, dan is het enige wat ik nog kan bedenken dat een van de cogs niet goed zit...
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 3:04 pm
srry kheb geen idee:(
Gast Gast
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 5:22 pm
Ukky, Ik bedoel dat als ik boven(begane grond) bij de air elements aan DIE hendel trek krijg je dat te zien, en als ik naar de windblazer ga, zegt ie i think i needs plowering from somewhere
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: Elemental Workshop II zo mei 30, 2010 5:33 pm
owwwwwwwww.... ga eerst naar de water elementals om de sluisen open te zetten voor je bij de air elementals de hendel overhaalt