Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Weer wat leuke weetjes + pics :-)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Weer wat leuke weetjes + pics :-) Empty
BerichtOnderwerp: Weer wat leuke weetjes + pics :-)   Weer wat leuke weetjes + pics :-) Emptywo mei 12, 2010 1:40 am

Allereerst wil ik graag vragen of een forum moderator mijn naam kan veranderen van Vak-G-Naccer naar RE Biertjuh.

Dan het goede nieuws. Afgelopen uur heb ik eens getest hoe veel xp ik wel niet in een uur kan halen met stringen (fletchen). Nou het volgende is eruit gekomen
Na een uur bloed, zweet en traantjes: 161.1k Xp. Dat is toch opmerkelijk als de meeste mensen zeggen dat je 90k haal per uur. Maar dit xp zal ik nooit meer halen want ik ben een grote treuzelkont.

Verder heb ik 't de laatste tijd erg naar me zin in de clan, vind het reuze gezellig.

En dan nu mijn fletching hier een paar screens (kan helaas maar enkel deze 3 posten, omdat ik op 3 pc's LOL werk en op die andere nu niet zit).
Weer wat leuke weetjes + pics :-) Ab398
Weer wat leuke weetjes + pics :-) Ab392
Weer wat leuke weetjes + pics :-) Ab36c

Ben nog steeds 96, wss morgen 97 en misschien 98 vrijdag verwacht ik 99 te hebben en kan ik eindelijk stoppen met deze nub skill lol.
Hoop jullie te zien op mijn big 99 fletch party mwuahah Voor de datum raad ik jullie vrijdag aan om rekening mee te houden, maar durf dit niet met alle 100% zekerheid te melden.
Een goede avond nog en slaap goed vanacht :-)

Groetjes Mike (bierttjuhhhhhh) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Weer wat leuke weetjes + pics :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer wat leuke weetjes + pics :-)   Weer wat leuke weetjes + pics :-) Emptywo mei 12, 2010 1:49 am

Voor de gene die het niet geloven:
Ik ben zojuist van me plek af gekomen waar ik dagen stil heb gestaan en me kont is vastgeroest. Hier een pic voor het bewijs :O denk namelijk dat niemand mij gelooft:o

Weer wat leuke weetjes + pics :-) Ab3e0
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Weer wat leuke weetjes + pics :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer wat leuke weetjes + pics :-)   Weer wat leuke weetjes + pics :-) Emptywo mei 12, 2010 10:22 am

gratz met je fletch, maar dat je kon bewegen komt omdat je alvast wat geoefend had met agil, daar moesten we je namelijk wel op een brancard heenbrengen toch? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Weer wat leuke weetjes + pics :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer wat leuke weetjes + pics :-)   Weer wat leuke weetjes + pics :-) Emptywo mei 12, 2010 10:44 am

w000w gratz met je fletching man!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Weer wat leuke weetjes + pics :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer wat leuke weetjes + pics :-)   Weer wat leuke weetjes + pics :-) Emptywo mei 12, 2010 2:53 pm

RE Ukky schreef:
gratz met je fletch, maar dat je kon bewegen komt omdat je alvast wat geoefend had met agil, daar moesten we je namelijk wel op een brancard heenbrengen toch? Razz

Dat zal m zijn, ben flink afgevallen denk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Weer wat leuke weetjes + pics :-) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weer wat leuke weetjes + pics :-)   Weer wat leuke weetjes + pics :-) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weer wat leuke weetjes + pics :-)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leuke bug pics
» leuke filmpjes
» leuke songtekst
» 3 days skilling (paar pics ontbreken)
» mag ik de clan weer in??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Biertjuh-
Ga naar: