Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 The life of opa kees Tramper

Ga naar beneden 
+11
RE Ganesha
RE Ukky
RE Biertjuh
xRi Jex
RE Krygertje
RE Taz 90100
RE Ajax0wner
re gotohell
RE Ouwe
Divi
RE opa KEES
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptywo apr 07, 2010 11:22 pm

Sommige vragen mij ben je opa geworden. Welnu nee maar ben de clan opa rofl en bovendien vond ik het wel een leuke naam.

Wie is opa Kees?
Opa Kees is een jonge man van 44 jaar geboren 21-11-1965 te Kloetinge en thans woonachtig in goes Zeeland.
Burgelijke staat: nog steeds gehuwd met een vrouw in Suriname maar omdat de verblijfsvergunning is afgewezen door de IND woont mijn vrouw nog steeds daar echter we hebben geen contact meer.

Beroep: Van huis uit eerst timmerman en later Installatie monteur ( gas water electra en dakbedekking ) loodgieter dus
Ik kan dus een complete badkamer maken.

Thans echter werkzaam als monteur/montagemedewerker van zonnebanken en met name het electrische gedeelte ervan dus niet meer in de productie ervan. We werkten voor Philips en Hapro echter Philips is door de hapro overgenomen (De zonnebanken afdeling)

De reden dat ik niet meer werkzaam ben als loodgieter is dat ik door een bromfiets ongeval in 1990 mijn pols heb verbrijzeld en mijn knieën heb verprutst waardoor ik geen zwaar werk meer mag en niet meer zwaar mag tillen of op de knietjes zitten. ook heb ik artrose.

Zodoende kwam ik terrecht op een sociale werkplaats waar ze zonnebanken maken op de electro afdeling. Dit is nauwkeurig werk want als de Hapro een fout ondekt komt de hele zending retour

Dit was wie Kees is.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptywo apr 07, 2010 11:32 pm

In rs heb ik de meeste quests af. De quests die ik gestart heb zijn:

blood runs Deep
Mournings end II
blood runs deep
Nomad's requiem



moet ik nog starten:

While Guthix sleeps.
Within the lights

thans 286 qp

combat thans 108
hoogste skill fishing 87


Laatst aangepast door RE opa KEES op wo mei 05, 2010 5:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyvr apr 09, 2010 9:29 pm

Haunted mine is klaar en Tharns lair ook maar das een eitje met slayer ring. Dan hoef je alleen het gevecht maar.

Verder ben ik deze week niet veel in de clan. Vaak ben ik afwezig omdat ik me er soms niety thuis voel. Sommige mensen voelen zich superieur en dat past niet bij mij. Er is ook een clalnstop afgekondicht omdat het te druk zou zijn en dat zorgt voor onenigheid in de clan en daar pas ik voor. Ik weet niet of ik voorlopig mee zal doen aan clanuitjes als het zo doorgaat. Mensen voelen zich niet meer thuis in de clan. Zeker als mensen tegen mij zeggen: ik ben de baas nu terwijl je zelf notabene generaal ben geweest. Maar komt wel goed hoop ik. We houden moed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyvr apr 09, 2010 10:58 pm

keestramper schreef:
Haunted mine is klaar en Tharns lair ook maar das een eitje met slayer ring. Dan hoef je alleen het gevecht maar.

Verder ben ik deze week niet veel in de clan. Vaak ben ik afwezig omdat ik me er soms niety thuis voel. Sommige mensen voelen zich superieur en dat past niet bij mij. Er is ook een clalnstop afgekondicht omdat het te druk zou zijn en dat zorgt voor onenigheid in de clan en daar pas ik voor. Ik weet niet of ik voorlopig mee zal doen aan clanuitjes als het zo doorgaat. Mensen voelen zich niet meer thuis in de clan. Zeker als mensen tegen mij zeggen: ik ben de baas nu terwijl je zelf notabene generaal ben geweest. Maar komt wel goed hoop ik. We houden moed.

wijze worden kees !
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyza apr 10, 2010 5:48 pm

Kees ik weet niet wie dat tegen jou gezegd heeft maar als dat echt zo is dan moet er met die persoon gesproken worden !!!

de ledenstop is onder beraad daar ik aan het schrappen ben, er zijn een X aantal leden niet meer actief in de clan en die gaan dan van lijst en kan het aantsl nieuwe leden besproken worden, hoop dat je nog ff afwacht voor je ons de rug toekeert want het is niet hetzelfde zonder Kees in onze cc....


king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyza apr 10, 2010 10:11 pm

Oke tis al goed. Vandaag lekker bezig geweest met quests. Eerst Spirit of summer. Ik hev 10 pouch voor elk monster verspeeld en later nog 10 echter het is me volgens mij één keer gelukt het monster te electricuteren alleen weet ik niet meer bij welk summ beest. Vandaag heb ik weer 20 poches gekocht van de 3 summ beesten en gaan we morgen mee verder.

Daarna Blood runs deep weer opgepakt en ben weer verder. Ik ben nu bij het stuk dat ik koning Vargas moet redden. Meestal gaar hij te vroeg dood en 1 keer ik zelf. Ik kan hem naar de ladder brengen waar je normaal Waterbird dungeon inkomt maar is dat de goede ladder?/ Er staat in de quest guide dat hij de ladder niet meer af wil terwijl ik omhoog moet. Ook stort de grot niet in dus ik denk dat ik verkeerd zit.

ff time out een stukje doen van Nomad
Terug naar boven Ga naar beneden
re gotohell
general
general



Aantal berichten : 217
Reputatie : 6
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 35

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyzo apr 11, 2010 1:46 am

kees je moet naar het seiin huis gaan (lichthouse ) dus je moet de ladder van de daggoonth kings PASEREN en verder door gaan ik denk dat je juist de andere kant hebt genomen e n misschien een goeie tip wandel ,niet lopen want die king kan anders niet volgen en is die direkt dood
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyzo apr 11, 2010 4:17 pm

jah idd en geef hem genoeg food (shark is goed) geregeld shark voor hem en rocktail voor jezelf
dan komt dat in orde...


king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptywo mei 05, 2010 5:32 pm

Inmiddels is het aantal quests uitgedunt tot 6. 4 zijn er al gestart en 2 nog niet dus ben een heel eind klaar.

Na het weekend heb ik 1/5 week vakantie en daarna ziektewet voor een 2e operatie. Ditmaal aan mijn rechterhand voor het carpale tunnel syndroom. Dus al met al ben ik 2 weken thuis om te rs en.

Kan ik eindelijk Blood runs deep es afmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptywo mei 05, 2010 8:05 pm

gl kees met je quests en ook met je hand:D
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyzo mei 09, 2010 7:40 pm

Dank je Ajax owner voor medeleven.



Gisteren ben ik bezig geeest met een paar skills op 70 te krijgen. Herblore en thifing waren nog 69. Die zijn nu dus 70.

Volgende mijlpaal zal mining zijn een saaie skil maar wel belangrijk vind ik.
Die is 68 en moet minimaal naar 70 lieftst veel hoger nog.

Daarna runecrafting hoger proberen te krijgen en ranged van 67 naar 70 verder met dungeonering en slayer. Runecrafting, ranged en dungeonering en mining zijn de enigste - 70 skills dus


Laatst aangepast door RE opa KEES op zo mei 09, 2010 8:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyzo mei 09, 2010 7:48 pm

gratz man ga zo door keesie
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyzo mei 09, 2010 9:48 pm

nice man next step 80 Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptyma mei 10, 2010 12:32 am

jaja die kees weet niet van opgeven, ook niet met kapotte pols!

nice!

king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptydi mei 18, 2010 5:52 pm

Even een mededeling van de directie vooraf.

Gelieve morgen (woensdag 19 mei) tussen 13.30 1n 13.30 NIET te bellen, faxen, sms-en of te emailen daar ik om die tijd de knappe zusters in het ziekenhuis lig te bewonderen tijdens een operatie.

De tijd er na ben ik verdoofd in shock buiten westen en niet aanspreekbaar lol en zit ik met een poot in verband.

Wat er moet gebeuren is een zenuw in de pols vrijmaken zodat hij vrijer kan bewegen en niet meer in de knel zit snachts. Dus ik krijg een snee in mijn hand en dan gaan ze er in spitten en dan word het weer gehecht en mag ik weer naar huis.

Links is 6 weken geleden gebeurt nu rechts dus.

Veel sterkte allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptydi mei 18, 2010 6:00 pm

RE opa KEES schreef:


Veel sterkte allemaal.

nee
JIJ VEEL STERKTE!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptydi mei 18, 2010 6:15 pm

veel sterkte kees man!
Terug naar boven Ga naar beneden
xRi Jex

xRi Jex


Aantal berichten : 199
Reputatie : 8
Registratiedatum : 14-05-10
Leeftijd : 30

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptydi mei 18, 2010 6:37 pm

Veel sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.runetraxx.nl
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptydi mei 18, 2010 6:54 pm

Oei Kees, sterkte man!
Hopelijk kom je er snel weer bovenop en kom je gezellig weer nolifen met ons
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptydi mei 18, 2010 7:00 pm

jij veel sterkte met de operatie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptydi mei 18, 2010 7:03 pm

sterkte man
re is er voor je
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptydi mei 18, 2010 9:05 pm

hopen dat de operatie goed lukt, en veel sterkte met het revalideren
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptywo mei 19, 2010 4:11 pm

Van hieruit de bevestiging dat alles goed is verlopen. Hier onder een fofoke van het geheel.

https://2img.net/r/ihimizer/img29/629/038ti.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
xRi Jex

xRi Jex


Aantal berichten : 199
Reputatie : 8
Registratiedatum : 14-05-10
Leeftijd : 30

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptywo mei 19, 2010 5:39 pm

goedzo Smile

leuke tatoe btw Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.runetraxx.nl
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Emptywo mei 19, 2010 6:15 pm

ziet er mooi uit kees gz!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The life of opa kees Tramper Empty
BerichtOnderwerp: Re: The life of opa kees Tramper   The life of opa kees Tramper Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The life of opa kees Tramper
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» xRi Jex's life
» yay ook een life of...
» It's my life!
» 16 Maart
» lol dit is the life of me zus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Opa Kees-
Ga naar: