Onderwerp: yay ook een life of... do sep 23, 2010 2:18 pm
ik ben nu vooral aan het vissen voor 99 fishing.
dit heb ik gisteren gevist (ik reset hem elke dag om te kijken hoeveel xp ik elke dag haal) dit is alleen fishing xp en alleen van 22-09-10
maar ben gisteren door domme dingen te zeggen in lrc 3 dagen muted... moet beter oppassen wat ik daar zeg... daar zijn er makkelijk 20 mensen die je reporten voor iets onbenulligs en dan neemt jagex het als een ENORME fout... kan em natuurlijk ook niet appealen want ik weet dat ik fout zat
in het weekend weer unmuted en dan gauw 99 fishing halen... want ik kan em morgen al hebben maar met muted is het niet leuk feesten.
ik heb ook me kingdom er nu ong 10 dagen in zitten even geld aanvullen en dan weer verder elke dag rating naar 100 werken en dan na 20 dagen em pas looten. ik hoop dat ik heeeeeel veel nests krijg en een hoop magic seeds
Onderwerp: Re: yay ook een life of... vr sep 24, 2010 8:39 pm
hoezo op luna kijken als ik geen ogen heb??
ik heb wat doms gezegt in living rock caverns... daar zijn 300+ mensen op 1 fishing spot te vissen... dus als je iets fout zegt is er altijd wel iemand die je report... of er zit een p mod die niks zegt en dus ook niet opvalt
Onderwerp: Re: yay ook een life of... vr sep 24, 2010 10:01 pm
1e keer dat ik muted was was zonder reden... maar was voor 1 dag dus dacht toen dat appealen dus geen zin zou hebben omdat dat toch een dag zou innemen voor ik weer geunmute werd
maar dit is dus de 2e x dat ik ge,ute ben en nu terecht maar dus wel 3 dagen... wel erg lullig