Hallo allemaal
,
Ik loop nu ongeveer een weekje mee met de clan en het wordt tijd dat ik me eens netjes voorstel.
Zoals sommige van jullie al weten ben ik een vrouw van 52 jaar. Ik heb een stiefzoon van 14 en een stiefdochter (wat een rotwoord he, dat stief) van 19 jaar.
Ik speel (dankzij mijn zoontje) sinds ruim anderhalf jaar runescape en ben er helemaal hooked aan. Ben nu combat 124 met een overall totaal van 2000. Ik speelde tot op heden eigenlijk altijd in mijn eentje, d.w.z. niet in/met een clan of zo. Maar ik vind het gezellig bij jullie en wil dus graag blijven. Op zijn tijd zal ik best nog wel eens in mijn eentje spelen, zeker 's morgens vroeg, want ik ben meestal al voor zes uur op (slechte slaper) en heb dan niet altijd zin om al te praten.
Heb nu net mijn 3e skillcape (farming) gehaald. Geef echter geen party want ik ben zelf nog nooit bij een party geweest en wil eigenlijk eerst eens een party van een ander meemaken, kijken hoe dat een beetje in zijn werk gaat.
Verder ben ik ondanks mijn lvl 124 nog wel een noob
want de meeste minigames heb ik nog nooit gespeeld en de wildie is een plaats waar ik liever niet kom
dus heb nog een hooooooooooop te leren!
Zie jullie in de clan!