Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum voor de iets oudere RS-ers

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

Iets meer over Ssssilver

Ga naar beneden 
+3
RE Ajax0wner
RE Ukky
Ssssilver
7 plaatsers
AuteurBericht
Ssssilver

Ssssilver

Aantal berichten : 257
Reputatie : 21
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 67

Iets meer over Ssssilver Empty
BerichtOnderwerp: Iets meer over Ssssilver   Iets meer over Ssssilver Emptyvr apr 02, 2010 3:37 pm

Hallo allemaal Very Happy ,

Ik loop nu ongeveer een weekje mee met de clan en het wordt tijd dat ik me eens netjes voorstel.
Zoals sommige van jullie al weten ben ik een vrouw van 52 jaar. Ik heb een stiefzoon van 14 en een stiefdochter (wat een rotwoord he, dat stief) van 19 jaar.

Ik speel (dankzij mijn zoontje) sinds ruim anderhalf jaar runescape en ben er helemaal hooked aan. Ben nu combat 124 met een overall totaal van 2000. Ik speelde tot op heden eigenlijk altijd in mijn eentje, d.w.z. niet in/met een clan of zo. Maar ik vind het gezellig bij jullie en wil dus graag blijven. Op zijn tijd zal ik best nog wel eens in mijn eentje spelen, zeker 's morgens vroeg, want ik ben meestal al voor zes uur op (slechte slaper) en heb dan niet altijd zin om al te praten.

Heb nu net mijn 3e skillcape (farming) gehaald. Geef echter geen party want ik ben zelf nog nooit bij een party geweest en wil eigenlijk eerst eens een party van een ander meemaken, kijken hoe dat een beetje in zijn werk gaat.

Verder ben ik ondanks mijn lvl 124 nog wel een noob Embarassed want de meeste minigames heb ik nog nooit gespeeld en de wildie is een plaats waar ik liever niet kom affraid dus heb nog een hooooooooooop te leren!

Zie jullie in de clan!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky

Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Iets meer over Ssssilver   Iets meer over Ssssilver Emptyvr apr 02, 2010 4:19 pm

ey silver, ik had echt het gevoel dat jij al veel langer in de cc zat maargoed welkom in ieder geval Very Happy

enneuh, wat skillcape parties betreft zit je hier ook wel goed, want zoals je ongetwijfeld weet heeft sebas deze week zijn hunter party en taz zijn construction party. daarnaast staan er over 2 week ook nog 3 cooking parties geplant Razz

maar bovenal hoop ik dat je het hier goed naar je zin gaat hebben, welkom dus Smile
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner

Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: Iets meer over Ssssilver   Iets meer over Ssssilver Emptyvr apr 02, 2010 7:25 pm

welkom man ik dacht ook al dat je er iets langer in zat lol of zou dat s0ulsilver zijn gewweest Iets meer over Ssssilver Icon_wink
RE Biertjuh

RE Biertjuh

Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Iets meer over Ssssilver   Iets meer over Ssssilver Emptyvr apr 02, 2010 8:00 pm

Hey welkom, een van de enigste (of de enigste) vrouwen in de clan.
Hoop dat je het naar je zin gaat hebben. en idd ajaks, ik verwarde haar daar ook mee, eerst.
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100

Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Iets meer over Ssssilver   Iets meer over Ssssilver Emptyvr apr 02, 2010 10:28 pm

allereerst welkom

volgens mij heb jij nu 2 unicums 1 je bent nu (naar mijn weten) de oudste van de clan en 2 je bent een van de wijnige zo niet de enige van de clan.

wat praties betreft hoef je je idd geen zorgen te maken want de komende weken staan er weer heel wat op de planning met onder andere mijn construction party (of deze volgende week haalbaar is weet ik nog niet)

wat wildy en mini games betreft kun je altijd mensen in de cc vragen die geven meestal wel antwoord en de wildy daar wen je aan ik moest er eerst ook niks van hebben.

veel plezier nog en ik hoop je snel te zien op een van onze parties
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha

Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42

BerichtOnderwerp: Re: Iets meer over Ssssilver   Iets meer over Ssssilver Emptyza apr 03, 2010 3:02 pm

ook hallo ssssilver Very Happy

welkom

er zijn meer vrouwen in onze cc Mvr Pels is zelfs nog iets ouder (als ik me nie vergis)
en wingster is ook een dame

verder als je vragen het gewoon brullen in cc of een post maken opt forum

grtz
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe

Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49

BerichtOnderwerp: Re: Iets meer over Ssssilver   Iets meer over Ssssilver Emptyma apr 05, 2010 1:44 am

Hey ssssilvertje,

Welkom meid, je bent idd de derde vrouw in onze clan en ook al was je eerste dat maakt niets uit
Als er ooit problemen zijn van welke aard dan ook (doel ik vooral op seksistische aard) geef dan maar meteen een kort antwoord en meld het de generals of mij even dan wordt dat vlug geregeld...

Voor de rest, ikzelf zit ook met stiefzoon en stiefdochter dus daarin kunnen we al overeenkomen lol
rest ook wel denk ik, je bent leuke meid in cc en hoop je nog lang te mogen verwelkomen!

king
https://ragingelder.actieforum.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Iets meer over Ssssilver   Iets meer over Ssssilver Empty

Iets meer over Ssssilver
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-