Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 geen member meer:(

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

geen member meer:( Empty
BerichtOnderwerp: geen member meer:(   geen member meer:( Emptydi jun 08, 2010 6:19 pm

vandaag was de laaste dag member ik wor het voorlopig niet meer:( Kga naa de zomervakantie naar de middlbare school(klas)1 dus zal ik wat minder online zijn. kga nu met dungeoneeri ng doen ik vind het zo jmmr dat ik niet meer op events kan komen en party's:( maja miss wor ik een de herftsvakantie pass member maar dat is nog niet zeker zo heb ik wel een van de beste membership meegemaakt met geluk van pvp en party room. en btw love raging elder<333 GR.RE Ajax0wner zal jullie wel missen met party's en evnts.Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

geen member meer:( Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen member meer:(   geen member meer:( Emptydi jun 08, 2010 8:27 pm

jammer dat je weer member af bent binnekort maar dan heb je weer tijd om aan je firemaking te gaan werken Razz op de middelbare school heb je trouwens genoeg tijd over voor RS (ik spreek uit 6 jaar eigen ervarig) maar school gaat natuurlijk voor.

GL in de free world
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

geen member meer:( Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen member meer:(   geen member meer:( Emptydi jun 08, 2010 8:32 pm

idd taz en ik dacht dat we 16+ waren, ben jij een uitzondering? btw vind datj e voor je leeftijd je erg netjes gedraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

geen member meer:( Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen member meer:(   geen member meer:( Emptydi jun 08, 2010 9:48 pm

idd kga eers ff dung tot 30maken dan denk ik maar geld verdienen met mining of woodcutting en dan proberen wat geld te krijgen. en ik was idd een uitzondering bier en btw ty dat ik me netjes gedraag fijn om te horen:Den bedankt ook taz

edit:
taz ik beodelded ddat ik tochw wel iets minder heb want in basisschoolk had je tussen de middag 1.30 pauze:D. nu vaakniej meer en school gaat idd voor:D GR.REajax0wner
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





geen member meer:( Empty
BerichtOnderwerp: Re: geen member meer:(   geen member meer:( Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
geen member meer:(
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» plotseling geen member meer :(
» Mijn doelen voor de laaste keer member voor de herftsvakantie!
» geen tanker
» Race Event 4 GEEN SHORTCUTS!
» gratis member voor f2p!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of Ajax0wner-
Ga naar: