Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 politie, uw vriend...maar niet de mijne!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptydo okt 07, 2010 2:55 pm

Hey iedereen,

Wat een week tot nu toe...
Zaterdag alles goed begonnen tot het moment dat een flik me tegenhoud. Ik heb men nieuwe wagen (lekker bmw'tje :p) nu voor enkele weken, was lekker boodschappen gaan doen en ging men moeder even bezoeken.
opweg terug van de boodschappen en onderweg naar men moeder is er een overijverige agent die mij aan de kant houd. Routine controle, blijkbaar is een jonge van 25 in een bmw z4 verdacht, en vragen papieren etc.
Natuurlijk, had ik mijn verzekering nog niet van naam verandert (stond nog op de vorige wagen) sinds ik er geen tijd voor heb gehad om dit aan te passen. De agent besluit om mijn wagen te CONFISCEREN!!...

Heel gezellig, ipv te zeggen je hebt 2 dagen om de correcte papieren voor te leggen, nemen ze hem gewoon mee. Daar stond ik dan op straat met men boodschappen...gelukkig woonde er een tante niet al te ver.

Bon lostaande het feit dat ik geen wagen meer had, wat voor mij en mijn werk een catastrofe is, ben ik toch thuisgeraakt.

Maandag eerstvolgend, uit men bed om 07.30 om naar de verzekering te gaan en alles aan te passen. Geregeld op 5 minuten, bel ik die agent, moest ik blijkbaar 3 maanden kunnen voorleggen. Daar dat mijn vervaldatum in november was, had ik dus maar 2 maanden. Ik dus terug naar de verzekering met de vraag dit aan te passen.
Daar deden ze even moeilijk omdat dit niet de gewoonte is, maar godeed na wat draaien en keren, alles in orde.
Hierna contacteer ik dus de takeldienst die men wagen had meegenomen. bleek dat de kost 93 euro ging zijn. ik contacteer opnieuw die agent ... natuurlijk is die niet meer op bureau en MOET heel dat proces met die specifieke agent gaan.. lekker gezellig, kon van heel de namiddag dus niets meer doen.

De dag erna ga ik naar de sleepdienst betaal ik mijn kosten en zie ik dat die 38 euro meer zijn dan mij verteld was. ik vraag na waarom en blijkt dat ze dan van die agent de opdracht kregen om de wagen te verplaatsen naar een andere opstelplaats... extra kosten erbij..yeeey. De stelplaats was daarboven nogeens 50 km verder..

Ik bel die agent opnieuw in de voormiddag (we zijn ondertussen dus dinsdag) en daar blijkt dat die agent pas om 12.15 op kantoor zou zijn... werkt die agent wel?.. Gsm nummer achtergelaten en hopen dat hij ging terugbellen.
Naderhand raakt mijn geduld gewoon op en ga ik gewoon tot aan dat kantoor van die agent met al mijn papieren die in orde zijn. Hij bekijkt ze en doet een telefoon naar het parket om mijn wagen vrij te maken voor afhaling. MAAR.. dan komt ie opeens af met 2 waarschuwingen, 1 voor administratieven rommel en een ander dat mijn banden moeten vervangen worden.. ja ze moeten vervangen worden maar ze zijn nog niet helemaal afgesleten.... gezellig. 4 X 18 duimsbanden..350 euro per band...altijd leuk nieuws als ze je verplichten zwaren kosten te doen.

Bon, ik mag allesinds toch mijn wagen afhalen. ik bel dus de andere opslagplaats en vraag ik of ik hem nog kan komen ophalen (het is nu 14.00 dinsdag middag) vertellen ze mij geen probleem, u kan hem morgen (!) afhalen.
Ik vraag waarom morgen, het is 14.00 we hebben nog heel de dag. Antwoord die heel droog dat ze om 14.30 toe zijn en dat ik er met het openbaar vervoer niet op tijd zou raken (die kerel is zeker de grappigste thuis!).

De dag erna kan ik eindelijk mijn auto gaan halen...

alles samen ben ik 260 euro kwijt aan administratieve kosten, Moet ik 4 banden vervangen van 350 euro het stuk wat samen 1400 euro maakt EN ik moet mijn boete nog ontvangen...

politie uw vriend??..mss...maar zeker NIET de mijne!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptydo okt 07, 2010 4:26 pm

Sjonge ik ben t helemaal met je eens joh.
Zoizo dat het zolang duurt, en dat enkel omdat ze is een routine controle voeren.
Maar vind het ook gewoon buitengewoon ASO dat ze het zo allemaal doen.

Vandaag ook weer 4 polities zien staan achter een bordje en allemaal wagens van de weg halen.. ze mogen onderhand wel is boeven gaan vangen of lekker op hun kantoor zitten, bah!

ik zeg altijd maar zo:
EEN ECHTE VENT, WORDT GEEN AGENT. EEN ECHTE VENT WORDT GEEN AGENT=]
OF
POLITIE, POLITIE DE H**REN VAN JUSTITIE ;-)

Haha nee, dat is is ook overdreven maar vind het ook allemaal beetje nutteloos. die kosten en dat allemaal voor een willekeurige controle, niet normaal joh.
succes met dat geld weer bij mekaar rape
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptydo okt 07, 2010 5:17 pm

klopt bier egt schanlig!:O
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptydo okt 07, 2010 11:01 pm

Ik weet nog steeds niet wat Bon, .... is
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptydo okt 07, 2010 11:47 pm

soort:
maar ach

zzoiets, bels woordje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptyvr okt 08, 2010 9:34 am

strengtown3r schreef:
Ik weet nog steeds niet wat Bon, .... is
Bon= Bv Maarja, goed, och.

Het is Belgiesch
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptyvr okt 08, 2010 9:37 am

Mooi ***** voor je, maar je had die verzekering echt in orde moeten maken.
Hier in Nederland bel je de verzekeringsmaatschappij en het is in orde. Geen idee hoe het in Belgie gaat.
Je had ook, ipv RS kunnen spelen, een half uurtje uit kunnen trekken omdat te regelen. (Wat ben ik gemeen he Razz)


En die banden, ach, binnenkort moet je toch andere banden er om heen hebben, het wordt weer winter Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptyvr okt 08, 2010 1:54 pm

in belgie kan je ook mailen, maar met het werk ging het niet altijd (lange uren). Ik moet ook zowiezo langsgaan voor het definitieve papier. uiteindelijk weet ik dat ik in fout was, maar vind dat de afhandeling te wensen overliet. Eerste werkdag dat ik het kon in orde brengen was het na een kwartiertje geregeld. Daarna 2.5 dag moeten wachten eer ik me auto terugkreeg.
Daarboven weet ik niet of die waarschuwing van die banden wel mag sinds dat is vastgesteld als ik er niet bij was, maar dat laat k men advocaat wel even uitzoeken.

en winter of niet, ik ben een zware gierigaard :p ik spendeer niet graag zoveel geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Emptyza okt 09, 2010 10:09 am

Ja, dat je de auto zo lang kwijt was is raar. Ook dat je de sleepkosten van de ene opslag naar de andere moest betalen, is volgens mij niet correct.

Maar als je gierig bent, ja, dat ligt aan jou Razz. Goede banden zijn heel belangrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty
BerichtOnderwerp: Re: politie, uw vriend...maar niet de mijne!   politie, uw vriend...maar niet de mijne! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
politie, uw vriend...maar niet de mijne!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» biertjuh? nee doe maar niet.. of toch wel?
» ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar
» Een vriend die even Bank Loot krijgt....
» rijmen is niet zwijgen
» wat klopt hier niet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of zerebro-
Ga naar: