Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RE Ruler

RE Ruler


Aantal berichten : 268
Reputatie : -1
Registratiedatum : 21-05-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : taverly

ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Empty
BerichtOnderwerp: ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar   ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Emptywo sep 22, 2010 4:32 pm

jullie zeggen dat dung alleen trimt op lvl 120


ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Trimmeddungcape

Uploaded with ImageShack.us
dit lijkt me toch wel trimmed hoor zoals in de dung guide bij milestones true skillmastery

als jullie me kunnen latenz ien hoe een 120 cape eruit zie weet ik dat ook
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar   ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Emptywo sep 22, 2010 6:10 pm

hier zie je de cape en de emote

https://www.youtube.com/watch?v=2f3Jca3NJ5M

de cape is een iets andere vorm en hij rookt en laat ook echt een rookspoor achter als je loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stijn




Aantal berichten : 66
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Barendrecht

ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar   ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Emptywo sep 22, 2010 10:27 pm

120 is idd erg anders dan 99, maar bij 99 untrimmed, zijn de gele banden aan de zijkanten zwart, bij trimmed geel =]
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler

RE Ruler


Aantal berichten : 268
Reputatie : -1
Registratiedatum : 21-05-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : taverly

ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar   ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Emptydo sep 23, 2010 12:54 pm

die 120 cpa elijkt echt totaal niet op t guide plaatje bij milestones
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com
Gesponsorde inhoud





ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Empty
BerichtOnderwerp: Re: ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar   ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ow ja een onderwerp..... trimmed dungeoneering cape miss.. is wel duidelijk genoeg hoop ik.. ik probeer 255 tekends vol te makne... en dat is niet zo makkelijk.. veel getyp ok ik stop nu maar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» veel te late maar wel mooie update !!!
» biertjuh? nee doe maar niet.. of toch wel?
» rijmen is niet zwijgen
» wat klopt hier niet
» week 42 zonder veel gebeurtenissen :(

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Fun/Humor forum-
Ga naar: