Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Week 40 en counting

Ga naar beneden 
+5
RE Taz 90100
RE Ukky
RE Biertjuh
RE Ganesha
RE Draakje
9 plaatsers
AuteurBericht
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyzo okt 03, 2010 10:55 am

Gisteren (of was het eergister) hoorde ik iemand vertellen dat er weer een Master quest aan zit te komen.
Ik ben gek op questen en vind het eigenlijk wel jammer dat ik ze allemaal gedaan heb. Ik denk dat als ik alle skills 99 heb ik weer opnieuw begin met een account, al was het alleen maar voor de quests Smile
Maar dat duurt nog wel even :p

Gisteren heb ik maar liefst 5 floors gedaan. Geen lvl up maar vandaag wel. Ik wil graag zover komen dat ik Ice Dragons kan doen, dat is lvl 85. Pfffft nog een lange weg te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyzo okt 03, 2010 12:01 pm



nice draakje (hoewel ze frostdragons heette)

maar ga eerst maar lvl 120 dung hale Razz

btw als je wil queste ik weet nog wel paar mense die vast wel hun account beschikbaar willen stellen

gl deze week

en ga je gezellig mee naar zammy ?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyzo okt 03, 2010 12:16 pm

RE Ganesha schreef:


nice draakje (hoewel ze frostdragons heette)

maar ga eerst maar lvl 120 dung hale Razz

btw als je wil queste ik weet nog wel paar mense die vast wel hun account beschikbaar willen stellen

gl deze week

en ga je gezellig mee naar zammy ?

Ik heb nog wel een leuke quest, summers end die je mag afmaken :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyzo okt 03, 2010 1:09 pm

klopt helemaal dat er een nieuwe quest aankomt: The void stares back.
lees dit stukje maar es voor meer info Razz

Spoiler:
(klik op het blauwe balkje voor info over de quest)


ff in het kort: laatste serie uit de void knights serie, pest invasie,
reqs: 80 magic, alle andere void knight quests, verschillende 70+ skills (hoogste quest reqs tot nu toe), vermogen logisch te denken aangezien er extreem moeilijke puzzels inzitten.

kortom, ik kijk er naar uit Very Happy

Wat is je dung lvl nu eigenlijk? anders zou je es een floor kunnen doen met krijger en mij..
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyzo okt 03, 2010 11:41 pm

goed dat je het zegt ukky dan moet ik snel even van 78 naar 80 mage trainen.
heeft iemand daar nog een sneller niet al te dure manier voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyma okt 04, 2010 10:34 am

RE Ukky schreef:
klopt helemaal dat er een nieuwe quest aankomt: The void stares back.
lees dit stukje maar es voor meer info Razz

Spoiler:
(klik op het blauwe balkje voor info over de quest)


ff in het kort: laatste serie uit de void knights serie, pest invasie,
reqs: 80 magic, alle andere void knight quests, verschillende 70+ skills (hoogste quest reqs tot nu toe), vermogen logisch te denken aangezien er extreem moeilijke puzzels inzitten.

kortom, ik kijk er naar uit Very Happy

Wat is je dung lvl nu eigenlijk? anders zou je es een floor kunnen doen met krijger en mij..

OOh spannend, die nieuwe quest, deze week maar een daggie er voor vrijhouden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd wacht tot de walktrhough uit is, anders kan ik het niet. Maar daar kijk ik alleen in als ik vast zit.

Mijn dung lvl is nu 72. Maar ik heb mijn ring gereset en kan nu maar tot floor 26 (geloof ik). Ik ga door tot de hoogste floor en dan kijk ik wel even. Ik heb nog maar 1x met anderen dung gedaan, de rest allemaal alleen. Ik moet dan wel even weten hoe het gaat met meerderen. Wel heb ik een Gorgonite rapier en een flame defender binded. Ik ben van plan om een Gorgonite shield te maken, wanneer ik daar genoeg ores voor heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyma okt 04, 2010 10:40 am

Dank jullie allemaal voor het aanbod om quests te doen Razz Maar ik neem het aanbod niet aan.

Tot Nomad's requim heb ik alles zelf gedaan.
Gezorgd dat mijn lvls hoog genoeg waren voor de quest, spullen verzamelen...enz, enz.
Voor Nomad waren mijn lvls hoog genoeg alleen kreeg ik hem maar niet dood omdat ik niet zo snel ben met bepaalde dingen. Net als Jad, ik kan niet zo snel wisselen van prayer, voordat ik in de gaten heb hoe het moet ben ik alweer dood Sad
Ouwe heeft Nomad voor mij gedaan en Retmar heeft Jad voor mij gedaan. Ik ben ze er nog steeds dankbaar voor want zelf had ik het niet gekund.

Gisteren weer 5 floors gedaan en lvl up, 72 nu.
Vandaag ga ik weer slayeren, er moet tenslotte brood op de plank komen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptydi okt 05, 2010 10:41 am

Gisteren begonnen met mijn nieuwe task, Aquanites. Eindelijk iets wat ik kan rangen :p

Gisteravond mee gedaan op de overval op GE. Geweldig, 20 kanonnen om de GE heen en dan maar roepen dat het een overval is lol!
Er waren mensen die zelfs geld kregen.
Eerst wereld 51 en toen naar wereld 2, die laatste wereld was niet echt onder de indruk, te veel bezig met merchen denk ik Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptydi okt 05, 2010 4:57 pm

haha nice;DD
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptydi okt 05, 2010 7:17 pm

Ik heb ook aquanites task, ga m zo is afmaken denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptywo okt 06, 2010 10:03 am

Gisteren eerst Aquanites afgemaakt, daarna kreeg ik 97 steel drags. Wooppieeee kan ik lekker magen. De drags gingen snel, geen goeie drop gehad maar dat komt wel. Nu heb ik die dingen in die cave op karamja. Vind ik altijd leuk want dan krijg je lekker veel charms.

Gisteravond 3 floors gedaan, ik kom weer aardig in de buurt van floor 32. Als ik die klaar heb maar eens kijken of ik met Krijger en Ukky mee kan.

Vandaag weer pengs doen en kijken of die nieuwe quest uitgekomen is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptydo okt 07, 2010 10:13 am

Zooo, gisteren pengs gedaan, was weer een makkie met behulp van world60pengs cc Smile
De punten op hunter gedaan, lvl up en ben nu 78.
Daarna nog van alles gedaan maar ik moest weg. Ik had een afspraak om met een kennis te gaan lunchen. Dat liep uit, we gingen rond 3 uur pas weg Razz. Daarna ben ik nog even de stad in geweest en heb 4 boeken gekocht.

Thuisgekomen ben ik gelijk gaan lezen en om 6 uur eten bij mijn vriendin.
Heeeeeeeeeeeel lang nagetafeld, gezellig een wijntje erbij en maar kletsen. Dus laat naar bed.

Vandaag die nieuwe quest maar even bestuderen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptydo okt 07, 2010 3:30 pm

gl met de quest, heb hier alvast een paar tips voor je bij de boss Razz

1. Bescherm je archers, zodra er een ravager spawnt moet je hem meteen aanvallen zodat hij niet je archers meer aanvalt.
2. Zodra de queen het geluid maakt van een fluitketel en met haar kop omhoog gaat moet je de special attack doen met het zwaard dat je gekregen hebt.
3. Gebruik ruby bolts (e), de spec is limited maar hit toch nog 450 tot ze ongeveer nog een kwart hp overheeft. dan kan je switchen naar diamond (e)
4. Gebruik een summon beest dat food kan dragen (tort, yak). De queen hit niet hoog, maar wel erg vaak.
5. Als je spec bar leeg is moet je niet wegrennen, de queen healt zichzelf dan heel erg. (eventuele spec restores zijn handig, maar je hebt er wel 84 herblore voor nodig)
6. Neem er de tijd voor, als het tegenzit kan het gevecht al gauw langer als een half uur duren.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyvr okt 08, 2010 9:45 am

TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Ukky. Dit helpt zeker. Mijn herblore is 94 dus dat zal wel lukken, ik neem ook overloads mee. Maar ik ga hem in het weekend doen, zaterdag is er niemand thuis dan heb ik het rijk alleen Razz

Gisterren niet veel rs gedaan. Ik ben druk geweest met de woonkamer te veranderen. Af en toe moet dat gebeuren en ik had nieuwe vloerlampen gekocht dus dat kwam mooi uit. Alleen heb ik nu overal pijn, ik moet zoiets altijd bezuren de volgende dag. Maar mijn woonkamer is weer mooi en gezellig.

S'avonds nog wel een floor in dung gedaan. Ben nu lvl 73, dus dat ging goed Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyvr okt 08, 2010 1:50 pm

ja draakje, dat komt ervan als je wat ouder word. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyvr okt 08, 2010 10:39 pm

Ja rustig aan doen he Draakje. Goed luisteren naar je lichaam. Maar oke woonkamer is weer goed gelukt zo. Bravo. En succes met de nieuwe quest
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyza okt 09, 2010 10:13 am

zerebro schreef:
ja draakje, dat komt ervan als je wat ouder word. :p

Het ligt niet alleen aan het feit dat ik ouder wordt, maar ook aan het feit dat al mijn gewrichten aan het slijten zijn. Ik heb artrose in al mijn gewrichten en dat is goed pijnlijk. Maar ja, als je dan met meubels gaat slepen doet het werl extra zeer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyza okt 09, 2010 10:15 am

Gisteren heb ik al de strange rocks opgehaald en kon ik weer een stukje aan het beeld, in mijn huis, toevoegen. Ik moet nog 18 stukjes, dus nog 36 weken rocks doen. Jeetje, het is alweer bijna herst als ik dat af heb Razz

Verder nog een floor gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyza okt 09, 2010 10:16 am

Niet eigewijs worden dan! Haal iemand erbij die het even voor je doet.Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyzo okt 10, 2010 10:55 am

strengtown3r schreef:
Niet eigewijs worden dan! Haal iemand erbij die het even voor je doet.Wink

Er is niemand, mijn zoon zit op school en mijn dochter heeft stage. Maar mijn zoon heeft wel geholpen om een kast naar boven te sjouwen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptyma okt 11, 2010 12:01 pm

Desnoods kom ik je even helpen =) kleine moeite als je lichaam het niet aan kan.... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptydi okt 12, 2010 8:57 am

Ja, hat is nu te laat..........alles is al klaar Razz

Maar bedankt voor het aanbod Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Emptydi okt 12, 2010 9:39 am

Your welcome, volgende keer pm me, kom ik je wel ff middagje helpen =)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Week 40 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 40 en counting   Week 40 en counting Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Week 40 en counting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» week 38 en counting
» week 45
» week 33
» week 1!
» Week 43...............

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Draakje-
Ga naar: