Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 week 38 en counting

Ga naar beneden 
+6
RE snoepy
RE Taz 90100
zerebro
RE Ukky
RE Ganesha
RE Draakje
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyzo sep 19, 2010 9:54 am

Gisteren maar weer een paar floors gedaan.

En even gemined, ff kijken hoe de drag pickaxe het deed. Ik kan niet zeggen dat ie nu sneller is dat een rune, maar dat kan aan mij liggen Razz.

Op een gegeven moment was ik met een floor bezig, gaat mijn kat op mijn toetsenbord liggen. Hij wilde er niet af en na een tijdje ging mijn pc op standby. Ik ben toen maar gestopt en heb wat tv gekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyzo sep 19, 2010 11:45 am



gaat lekker daar

wat betreft de d pick ik hoor wel vaker dat ie heel weinig scheelt(maar tog egt wel iets)

en bij mij begint mn vriendin meestal te klagen maar daar heb jij dus je kat voor

gl met rest deze week maar weer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyzo sep 19, 2010 12:23 pm

hey draakje, als je toch nie het gevoel heb dat die pick veel helpt, mag ik hem dan lenen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyma sep 20, 2010 1:21 pm

ROFL Als mensen weten dat je wat hebt komen ze onmiddelijk lenen Razz
Dat vind ik niet erg hoor maar soms leen ik dingen uit en dan kom ik er later achter dat ik het zelf nodig heb.

Gisteren al mijn strange rocks bij elkaar gezocht. Kan ze vrijdag pas inleveren maar dat geeft niet Razz

Ik ben nog steeds ziek, naast de duizeligheid ook nog snotter verkouden, dus dat schiet niet op Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyma sep 20, 2010 3:38 pm

snotter en verkouden, dat ken ik. Nooit echt leuk maarja, je kan er ook niet veel tegen doen. maar allesinds nice met je dungeuneering, ik kan het er momenteel echt niet voor opbrengen om dat te lvl'en.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyma sep 20, 2010 6:29 pm

dat fenomeen van die d pick uitlenen ken ik maar meestal heb ik hem niet nodig en dan is hij gewoon gratis voor clanleden. andere mensen vraag ik wel voor een kleine bijdrage aan mijn goede doel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyma sep 20, 2010 6:52 pm

mmm je laat me op enkele goede idee'en komen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydi sep 21, 2010 10:11 am

Gisteren eindelijk maar weer eens met slayer aan de gang gegaan. Bleu drags had ik, die waren snel aan kant en ik had een clue van hen die 850k waard was, lekker. Daarna kreeg ik Rockcreatures. Ik mine ze altijd en dan verkoop ik die minerals. Het duurt dan iets langer voor ik klaar ben maar wel mooi bijna een mil weer op mijn bank bijgeschreven Razz

Tijdens de Rock creatures werd ik 99 strenght. Nu 99 defence halen en ik heb de mellee combat allemaal op 99. Ik mag wel een gilded cape rack maken in mijn huis voor alle capes Razz.

Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
general
general
RE snoepy


Aantal berichten : 258
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydi sep 21, 2010 10:14 am

super veel gratz petra Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydi sep 21, 2010 3:42 pm

nice draakje, k wowu dat ik ook zo een geluk had met me clue als jou :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydi sep 21, 2010 6:00 pm

gratz draakje echt nice die 99 str!!

die clue mag er trouwens ook wel wezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptywo sep 22, 2010 9:37 am

Ach ja, soms heb je geluk Smile Dank jullie voor de felicitaties.

Gisteren begonnen met Ice strykewyrms, altijd leuk om te doen. Ik had een court summon en een clue, de clue was dit keer niet veel waard. De court summon kan ik pas over 13 dagen doen. Geen idee waarom maar het zal wel goed zijn Razz
Daarna weer Rock creatures gedaan. Ik kreeg 2 effies. In wereld 117 heb ik die tot lampen kunnen updaten en de punten heb ik op summo en construction gedaan.
Nu heb ik Dark beasts. hopelijk krijg ik wat leuks van hen :p
Ben ook slayer 94 geworden Smile

Maar eerst penguins doen, het is weer woensdag cheers

Terug naar boven Ga naar beneden
re gotohell
general
general



Aantal berichten : 217
Reputatie : 6
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 35

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptywo sep 22, 2010 4:02 pm

mooi petra altijd tof om hier te lezen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptywo sep 22, 2010 4:53 pm

haha ja he goto
GRATZ MET 94 SLAYER W000T!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydo sep 23, 2010 10:09 am

De penguins zijn gedaan gisteren, ben er lvl 78 construction mee geworden.
Daarna met mijn slayertask aan de gang, ik dacht dat ik darkbeasts moest maar niet dus. Ik moest Abyssals. Ik hoopte niet op een whip, die krijg je toch niet als je er om gaat vragen :p Ken je de uitdrukking "Zeg maar nee, dan krijg je er 2"? Nou dat is dus waar Smile Ik had een whipdrop en na nog een kill kreeg ik er weer 1 monkey Ik denk dat ik nu heel lang moet wachten voor ik er weer 1 krijg Razz

Na de abyssals kreeg ik wild dogs, die waren snel klaar. Daarna kreeg ik Jungle Strykewyrms. Altijd leuk om te doen. Daar kreeg ik een elite clue van. Ook altijd leuk om te doen. Kost wat meer tijd maar dan heb je ook wat............................not dus. Na een uurtje/anderhalf was eindelijk de casket daar, kon ik weer een knot doen. Toen kreeg ik de beloning, ik heb maar niet geteld hoeveel het was, zo weinig week 38 en counting Smiley-sick001 Je kan beter een lvl 3 clue doen, dan krijg je nog eens wat. Maar je weet maar nooit dus doe ik ze toch.

Na de Strykerwyrms kreeg ik dan eindelijk Dark beasts, die ga ik straks doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydo sep 23, 2010 12:37 pm

Lekker aan het slayeren, ga zo door meid! :-)
EN gratz met 78 con!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydo sep 23, 2010 2:02 pm

Hey petra, ik vind het echt interessant om jou verhalen te lezen ;D misschien ga ik ook wel zoiets doen een logboek maken (met mijn f2p pure die al aardig pro word.) Gratzz op alles sorry dat ik zo laat op alles reageer heb het echt vreselijk druk met school en mijn werk, ben nu ook al bezig voor webdesign te combineren met mijn opleiding ICT beheer, maar dat is best pittig allemaal. Voorderest gaat het op rs ook lekker. ben nu 20 dung aan het maken voor die speciale plek bij hill giants. Dat kost wat tijd joh pff , maar je hebt er dan wel profeit van

Degene die mijn rs naam nog niet weten het is niet meer divinoo maar een new account: strengtown3r

Ik zou het leuk vinden als jullie mij ook toevoegen voor de gezelligheid.


Groetjess
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydo sep 23, 2010 6:04 pm

ey joey wat is je cb van je pure want ik heb er ook 1 en die is wel 24cb:) btw nice draakje:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptydo sep 23, 2010 11:03 pm

43 cb geloof ik: 40att 51str range 40
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyvr sep 24, 2010 8:18 am

ow okeej dat zal wel nie lukke;p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyvr sep 24, 2010 10:23 am

Dank je Joey Smile

Gisteren was de grote dag, voor het eerst mee naar Bandos Boss.
Eerst gearen en toen, samen met Snoepy, naar GWD. Daar redelijk snel 40kc gedaan en toen naar de 'wachtkamer'. Alles was nieuw voor mij, behalve GWD want daar kill ik veel voor slayer.
Wij wachten dus, een paar keer van wereld wisselen, en op een gegeven moment naar binnen.
Ik dacht toen "wat weinig mensen, we zouden toch met veel meer" maar ik ging vrolijk mee doen. Tot ik, uiteraard, dood ging. Gelukkig werd mijn graf van alle kanten geblessed en had ik ruim de tijd om mijn spullen weer terug te krijgen.
Het bleek dat we, Snoepy en ik in elk geval, in de verkeerde wereld zaten.
Enfin, mijn spullen weer opgehaald, wereld wisselen en weer 40 kc halen.
Ondertussen had de clan een grote kill en kreeg iedereen 1.6 mil (geloof ik).
Ik ging de bossroom in en gelukkig, daar was iedereen.


Ik snapte er niet veel van en deed maar gewoon wat iedereen deen Razz. Ik kreeg maar niks en zag steeds dat veel mensen wel dingen kregen. Maar goed, ik bleeft slaan en rennen en prayer aan en uit doen. Plots werd iedereen helemaal gek en bleek dat we allemaal 1.6 mil hadden. Ik ook. Ik was erg blij, voor iedereen en voor mezelf want gelukkig had ik nu ook iets.
Daarna kreeg ik een paar botten en charms. Jammer genoeg waren mijn bunyips en mijn food op en moest ik weg.

Het lijkt me leuk om het nog een keer te doen. Niet dat ik nu "boss verslaafd" ben maar het is wel grappig. Alleen moeten er dan niet 15-20 man mee maar 8-10 man, Dan heb je ook nog de kans om wat leuks te krijgen.
Ik ga kijken of ik dit weekend mijn summo op 85 kan krijgen dan kan ik ook een uni mee nemen.

Om een lang verhaal kort te maken Razz ik vond het leuk, niet alleen voor de centen maar ook om de gezelligheid.

Verder heb ik nog geslayerd, uiteraard. Ik had Dark beasts. Als drop had ik eerst een effie en toen een Darkbow. Die laatste is toch bijna een mil en was snel verkocht.
s'middags heb ik mijn nieuwe bril opgehaald en heb ik nog de laatste rock gedaan.


Laatst aangepast door RE Draakje op za sep 25, 2010 10:12 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyvr sep 24, 2010 2:55 pm



leuk stukje draakje Very Happy

en kleine groepen is inderdaad leuker

maar z'n mega mass heeft ook wel wat (voor een xtje)

en het is fijn dat er idd erg goed gerageert werd op je dood en gelijk 5 man wou gaan blesse

verder is 1 dark bow ook weer mooi mee genomen

ga zo door
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyvr sep 24, 2010 3:35 pm

ah zonde!
Wie ging er eiglk weg dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyvr sep 24, 2010 5:11 pm

nice man!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Emptyza sep 25, 2010 10:13 am

RE Ajax0wner schreef:
nice man!

Vrouw he Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





week 38 en counting Empty
BerichtOnderwerp: Re: week 38 en counting   week 38 en counting Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
week 38 en counting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Week 40 en counting
» week 45
» week 33
» week 1!
» Week 43...............

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Draakje-
Ga naar: