Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Dungeoneering vragen:D

Ga naar beneden 
AuteurBericht
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Dungeoneering vragen:D Empty
BerichtOnderwerp: Dungeoneering vragen:D   Dungeoneering vragen:D Emptyma aug 23, 2010 9:26 pm

hey mensen ik hoorde dat er maples waren op dung dus je moet er 30dung voor hebben. ik wou dung gaan trainen ik had froze lvl 4 dus floor 4:P wel laag:P ik dus IN F2P dung trainen. kom ik er achter dat dat niet zo gemakkelijk gaat:P teminste ik snap het niet vanmiddag dee ik dus frozen floor 4 en toen ik de eindbaas versloeg krjg je xp dat was maar 15exp per eindbaas die ik versloeg:P ikdee omg 5eindbazen en toen moest ik eten dus ik d8 als ik uit de kamer ga krijg ik meer xp:D maar dat was dus niet zo:( ik bleef hangen op de 50exp dus niks erbij gekregen?? mijn vraag is dus krijg je maar 25exp in F2P dungeoneering en zo niet meld dan wat ik fout doe AUB Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Dungeoneering vragen:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dungeoneering vragen:D   Dungeoneering vragen:D Emptydi aug 24, 2010 11:24 am

ik kwam erachter dat ik nu 9exp naar 8dung maar dta was ook al zo wat dat komt door die 15
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dungeoneering vragen:D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» dungeoneering
» Dungeoneering
» 2tm 6 dungeoneering en 45range
» dungeoneering minder xp?
» 99 Dungeoneering Ukky en Krijgertje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Vragen Staat Vrij-
Ga naar: