Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 RE AJAX0WNERS BACK!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

RE AJAX0WNERS BACK!! Empty
BerichtOnderwerp: RE AJAX0WNERS BACK!!   RE AJAX0WNERS BACK!! Emptydo aug 19, 2010 12:51 am

jaja na 2weken lkkr naar spanje te zijn geweest ben ik weer lkkr bruin geworden hahaelke dag boven 30graden maar 1middag en avond helemaal onweer en regen maja dta mag ook wel een keer. twas kei leuk we zijn naar heel veel plaatstjes geweest wat winkelen dat is zo saai :S maja we zijn naar cap de creus ,rosas, Girona, en gwn nog veel meer geweest ong 5dagen in totaal naar strand geweest lkkr dobberen met luchtbed en leujk wta zonnen heen weg 15 1/2 uur gereden vanochtend op camping 6uur opstaan en 7uur vertrekken wel vroeg maja boeie je wilt toch naar huis terug weg 15uur gereden 10uur thuis en da spullen opruimen en snel achter computer gekropen een uurtje en ben ook zaterdag jarig 12jaar nog steeds de jongste van de clan haha maja khoop dat jullie het wel gezellig vinden met mij?? kga over 10min naar bedje toe en morgevroeg kom ik weer op rs GR. de bruine ajaxfan btw ajax ook gevoetbald ajax-groningne 2-2 ajax vitesse -4-2 ajax3-3poak ajax door cl ajax1-1 dinamo kiev rm nog latrzz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
RE AJAX0WNERS BACK!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» back :-)
» back again!
» ghost is back
» Back In Action..(A)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of Ajax0wner-
Ga naar: