Onderwerp: iYourii introductie =D zo aug 15, 2010 4:35 pm
Na dat Re ganesha mij vroeg om ook te joinen heb ik is zitten rond kijken op de ml en op dit forum en het leek me wel een gezellige fun clan dus hier is m'n intro.
Ik ben Youri Döhne en ik ben 16 jaar oud en over een paar maanden 17
Ik ben tevens ook iYourii op rs met een cmb van 134 p2p en 123 f2p
Mijn hobbys zijn computeren (runescape dus) en vooral crossen met buggys; (voor degen die niet weten wat een buggy is check deze link : www.buggyland.nl )
verder ben ik nog event manager is een andere clan die 1-2 events per week hebben waar ik bij moet zijn dus zal niet op alle events aanwezig zijn maar wel op veel tenzij ik moet werken
Ik hoop dat ik deze clan dus mag joinen en tot gauw
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: iYourii introductie =D zo aug 15, 2010 5:55 pm
Onderwerp: Re: iYourii introductie =D zo aug 15, 2010 7:31 pm
heey youri ten eerste welkom:D, leuk dat je direct zo enthousiast reageerd en direct komt kijken op het forum, en je ook direct aanmeld. ookal heb ik je pas 1 keer gezien je lijkt me een hele gezellige gozer en ik denk dat je je snel thuis zult voelen in onze cc:)
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: iYourii introductie =D zo aug 15, 2010 7:35 pm
hey youri, welkom bij de clan
en wat betreft events, er is een heel erg belangrijk event waar je echt bij moet zijn...