Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 woensdag 18 augustus warior guild event

Ga naar beneden 
5 plaatsers

Kom jij ook?
JA
woensdag 18 augustus warior guild event Vote_lcap44%woensdag 18 augustus warior guild event Vote_rcap
 44% [ 4 ]
NEE
woensdag 18 augustus warior guild event Vote_lcap56%woensdag 18 augustus warior guild event Vote_rcap
 56% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 9
 

AuteurBericht
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

woensdag 18 augustus warior guild event Empty
BerichtOnderwerp: woensdag 18 augustus warior guild event   woensdag 18 augustus warior guild event Emptydo aug 12, 2010 7:05 pm

zoals ik al had aangekondigt heb ik een nieuw event bedacht.
ik stond er zelf van te kijken dat ik die bedacht had aangezien in niet veel met melee heb maar dat ter zijde.

mijn plan is dat we gezellig met zijn allen tokens gaan verdienen voor de defenders en eventueel als we er allemaal genoeg hebben ze gaan proberen te halen.
we gaan de tokens verdienen door tegen animated armors te vechten hier dadelijk meer over bij item lijst.

maar nu even ter zaken.
skills nodig:
minimaal 130 als je je att en str lvl bij elkaar telt (dus bijvoorbeeld beide 65)
een redelijk defence lvl is aan te raden.

spullen nodig:
je hoeft niet alles meteen mee te nemen omdat er een bank in de guild zelf is.
een full helm, plate body en plate legs van zelfde soort metaal (geen trimed of soortgelijk)
de soort metaal beinvloed de kracht van je tegenstander en het aantal tokens dat je krijgt voor het verslaan ervan.

----------------------------------------------Animated Armour------------------------------------------
--Combat level ------------Naam -------------------Life points ---------------Tokens ---------------
--11 ------------------------Bronze ------------------100 -----------------------5 ---------------------
--23 ------------------------Iron ---------------------200 -----------------------10 --------------------
--46 ------------------------Steel --------------------400 -----------------------15 --------------------
--69 ------------------------Black --------------------600 -----------------------20 --------------------
--92 ------------------------Mithril -------------------800 -----------------------25 --------------------
--113 ----------------------Adamant ----------------1000 ----------------------30 --------------------
--138 ----------------------Rune --------------------1200 -----------------------40 -------------------

deze tabel heb ik van http://www.lunagang.nl/guild/warriors.php

er is een kleine kans dat het armor waar je tegen vecht kapot gaat maar deze ver verwaarloosbaar klein vanaf mith.

verder moet je natuurlijk je eigen armor set en wapen hebben. dit moet helaas melee zijn met mage en ranged hit je echt niks in de guild.
dan nog food en eventueel wat pots

hoelaat en waar?
world 51
woensdag 18 augustus
20.30
in de hal van de wariors guild
je kan natuurlijk ook later inspringen

het is die dag ook de verjaardag van ons alles clanoprichter RE Ouwe dus het zou meteen een leuk verjaardagsfeestje zijn.

als er vragen zijn post ze gerust en ik zal ze proberen te beantwoorden of als het nodig is dit bericht aanpassen.


Laatst aangepast door joey op do aug 12, 2010 9:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : poll bijgedaan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bl00dyhellno

Bl00dyhellno


Aantal berichten : 159
Reputatie : 3
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Albasserdam

woensdag 18 augustus warior guild event Empty
BerichtOnderwerp: Re: woensdag 18 augustus warior guild event   woensdag 18 augustus warior guild event Emptydo aug 12, 2010 8:25 pm

leuk even en mooi bedacht alleen ik heb zelf al rune defender komt voor 18de dragon defender uit? Razz

Dan ga ik wel tokens halen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

woensdag 18 augustus warior guild event Empty
BerichtOnderwerp: Re: woensdag 18 augustus warior guild event   woensdag 18 augustus warior guild event Emptydo aug 12, 2010 9:01 pm

voor de mensen die al een rune defende hebben kunnen ze gewoon een extra defender verdienen. dan heb je er nog 1 mocht je sterven met de eerste in je handen.

PS: zover ik weet geen dragon defender helaas Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

woensdag 18 augustus warior guild event Empty
BerichtOnderwerp: Re: woensdag 18 augustus warior guild event   woensdag 18 augustus warior guild event Emptydo aug 12, 2010 10:08 pm

leuk idee tazzz Very Happy gr uit spain
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

woensdag 18 augustus warior guild event Empty
BerichtOnderwerp: Re: woensdag 18 augustus warior guild event   woensdag 18 augustus warior guild event Emptydo aug 12, 2010 10:56 pm

hoewel ik niets met dat soort dingen heb lijkt het me toch leuk om te komen voor de gezelligheid Very Happy

ps. ouwe, bij een verjaardag hoort naturlijk ook een traktatie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

woensdag 18 augustus warior guild event Empty
BerichtOnderwerp: Re: woensdag 18 augustus warior guild event   woensdag 18 augustus warior guild event Emptyvr aug 13, 2010 10:48 am

Ik heb al 4 rune defenders maar er kunnen altijd een paar bij Razz.

Ik kom gezellig meedoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

woensdag 18 augustus warior guild event Empty
BerichtOnderwerp: Re: woensdag 18 augustus warior guild event   woensdag 18 augustus warior guild event Emptydi aug 17, 2010 9:19 pm

mensen niet vergeten een armor te kopen om tegen te vechten (mith of hoger aangeraden)

ik zie jullie om 20.30 in de wariors guild
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





woensdag 18 augustus warior guild event Empty
BerichtOnderwerp: Re: woensdag 18 augustus warior guild event   woensdag 18 augustus warior guild event Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
woensdag 18 augustus warior guild event
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» woensdag 7 april
» 99 slayer party gans woensdag 13 okt
» thiefing guild
» sara trip 20.00 h 14 augustus
» dingen in maand augustus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Events Forum :: Mini Games events-
Ga naar: