Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum voor de iets oudere RS-ers

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

kicks van maand juli en aug

Ga naar beneden 
+5
RE Ajax0wner
RE Biertjuh
RE Ganesha
Divi
reggae ghost
9 plaatsers
AuteurBericht
reggae ghost
captain
captain
reggae ghost

Aantal berichten : 149
Reputatie : 2
Registratiedatum : 11-03-10
Leeftijd : 31

kicks van maand juli en aug Empty
BerichtOnderwerp: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyvr jul 30, 2010 3:55 pm

re dreke gekickt en uit lijst verwijderend reden volgt later

-----------------------------------------------------------------------------------

Edit by gans

Spookje heeft op mijn verzoek Dree uit CC verwijderd

Zelf had ik hem al op het forum gebanned

Dit vanwegen zeer grof taal gebruik ik het Rap/freestyle topic van Smoke

In dat topic mag een dis (iemand plagen) best maar deze tekst was dusdanig grof
dat ik deze zelfs hier niet ga postten als reden (hij staat wel intern voor de MODs )

Hier heb ik hem eerder voor gewaarschuwd en beschouw dit dus als de laatste druppel

Ik hoop dat het verder geen verdere uitleg nodig heeft ....

Aangezien ik die niet ga geven

Ganssss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyvr jul 30, 2010 4:02 pm

Oke, volgen er nog meer?
reggae ghost
captain
captain
reggae ghost

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyvr jul 30, 2010 4:12 pm

weet niet
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi

Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyvr jul 30, 2010 5:37 pm

Dre weg?????
WOw niet verwacht
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha

Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyvr jul 30, 2010 6:42 pm

ik heb eerste topic aangepast met reden

er zullen tot nu toe geen kicks/bans volgen

hoewel smoke zich ook iets moet gaan inhouden

grtz ganss
RE Biertjuh

RE Biertjuh

Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyvr jul 30, 2010 7:49 pm

noooooooooooooo its facking drekee Sad((((((((((((((
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner

Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyvr jul 30, 2010 9:42 pm

awww dre was wel goeie repper;p
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES

Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Leeftijd : 58

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyza jul 31, 2010 7:01 pm

Oke Dreke is gekicked en ge band van site en cc. De reden is duidelijk hij was grof en beledigend. Iets waar ik zelf ook zeer tegen ben.

Echter hij heeft wel de clan (bijna) opgericht. Hij zit er al langer dan ganssss in. Wat tazz in de hele zaak doet weet ik niet en moet worden uitgezocht vind ik.

Toch vind ik dat hij na een maand weer een kans verdient als hij zen naam weer veranderd en zijn excuses aan tazz en de rest aanbied. Hij is altijd mijn maat geweest en is dat nog steeds ondanks dat ik ook vind dat hij het niet had moeten doen. Punt uit.

Er zijn er al veel weer terug gekomen in cc dus Dre kan ook wel na een maand weer terug, maar nogmaals hij moet wel excuses aanbieden.

In de cc heb ik het er ook al over gehad en Goscinney, Smoke, Wesley en Retmar vinden ook dat Dreke er weer in hoort. Krijger zei dat ik er maar een poll over moest maken
Verder wil ik er niets over kwijt
RE Biertjuh

RE Biertjuh

Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyza jul 31, 2010 8:15 pm

kees 4 president, volledig mee eens.
Al ben ik van mening dat wat hij heeft gedaan niet kan ofc. maar is een leuke gast om bij ons te hebben
http://www.mike.nac.hyves.nl
reggae ghost
captain
captain
reggae ghost

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyza jul 31, 2010 10:08 pm

RE opa KEES schreef:
Oke Dreke is gekicked en ge band van site en cc. De reden is duidelijk hij was grof en beledigend. Iets waar ik zelf ook zeer tegen ben.

Echter hij heeft wel de clan (bijna) opgericht. Hij zit er al langer dan ganssss in. Wat tazz in de hele zaak doet weet ik niet en moet worden uitgezocht vind ik.

Toch vind ik dat hij na een maand weer een kans verdient als hij zen naam weer veranderd en zijn excuses aan tazz en de rest aanbied. Hij is altijd mijn maat geweest en is dat nog steeds ondanks dat ik ook vind dat hij het niet had moeten doen. Punt uit.

Er zijn er al veel weer terug gekomen in cc dus Dre kan ook wel na een maand weer terug, maar nogmaals hij moet wel excuses aanbieden.

In de cc heb ik het er ook al over gehad en Goscinney, Smoke, Wesley en Retmar vinden ook dat Dreke er weer in hoort. Krijger zei dat ik er maar een poll over moest maken
Verder wil ik er niets over kwijt

mischien moet je bronnen eens nachecken gans en ouwe hebben cc opgericht hoe kan dre dan eerder zijn dan gans

en over de ban vind ik heel terecht er moet een lijn zijn en dre heeft die ver overschreden en dan in je naam zette taz is gay oja das heel volwassen
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyzo aug 01, 2010 11:29 am

ik met dre op rs een private chat een gesprek met hem gehad en ik moet duidelijkz eggen dat hij niet goed overweg kon met gans wegens dat gans jalours was op zijn slayer dat ze een weddenschap ofzoeits hadden gedaan. en van taz kees was omdat ie zo leif bij ouwe en gans dee en drm dre zijn ster afpakte ik zou het hele gesprek niet toevoegen.
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyzo aug 01, 2010 12:45 pm

AJax, dat van die ster is bullshit

Dre zijn ster werd niet afgepakt maar hij werd 1 rang omlaag gezet.
Dit was omdat dre niet actief was als general en dat er iemand moest zijn die dat wel was.
Een paar dagen of weken later kwam er een poll die ouwe had gemaakt. Daarin konden de mensen stemmen welke captain de nieuwe general werd en ook daar kon je op dre stemmen. Taz kreeg de meeste stemmen en won daarom.

Ik kon in het begin ook niet overwemg met taz, omdat hij een perfectionist is net als ik. Maar hij doet absoluut niet anders tegen ouwe dan tegen de andere leden.dus ajax als taz dit leest is het misschien verstandig om je excuses aan te bieden

J
joey (divinoo)
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyzo aug 01, 2010 3:46 pm

joey kdenk dat je het verkeerd begrepen heb wat ik starks poste dat zei dre
Dutchly

Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 17-02-10

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyzo aug 01, 2010 5:51 pm

Snap niet wat de hele discussie is.
Dre gaat te ver met het beledigen van een clangenoot en wordt daardoor gekickt, logisch toch? Vervolgens gaattie via via proberen zichzelf wit te wassen door anderen de schuld te geven. (blijkbaar zegtie dus dat Gansss bevooroordeeld is doordat hij jaloers zou zijn op 99 slayer). Alleen een extra bewijs van rottigheid.
En dat alles doette onder de naam: Taz is gayy Neutral... hoe wil je nog meer bewijs hebben dat een kerel die zich zo gedraagd niet in deze clan hoort?

Overigens, had helemaal geen probleem met Dre, voor al dit gedoe.
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyzo aug 01, 2010 8:24 pm

zal best allemaal. gans heeft dit goed opgelost dus hierover houden we op. als we toch over het onderwerp dre doorgaan sluit ik dit topic voor iedereen behalve de forum admins
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES

Aantal berichten : 92
Leeftijd : 58

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyma aug 02, 2010 12:26 am

Ja inderdaat Ajax owner door tazz is hij en ik onze ster kwijtgeraakt dat is zo. Dat ben ik zeker nog niet vergeten.

Maar om nu met tazz zijn sexuele geaardheid te koop te lopen vind ik zeker niet volwassen hoewel hij dat in feite ook nog maar net is. Toch vind ik het jammer dat een goede clanmaat na al die tijz zomaar aan de kant word geschoven. Ik hoop dat Dre na exvuses toch weer een kans krijgt want een cc zonder hem kan ik me niet indenken.

Maar hij moet zich wel leren beheersen.
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje

Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyma aug 02, 2010 2:55 am

ik kreeg eerst te horen dat het een slechte grap was
nu blijkt dus dat het wel degelijk was om taz te pesten, ga toch niet om die rank zeuren iedereen wil wel hoge rank maar blijkbaar moet je daar dingen voor doen
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyma aug 02, 2010 11:31 am

idd kees en idd kryger kees zonder dre kunnen wij ook niet in cc en kryger idd je moet een rank verdienen maar bijv. kees zit ook veel op forum enzo die verdient het wel en dre als hij normaal is ook wel:DD
RE KaleChris

RE KaleChris

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 04-05-10

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyma aug 02, 2010 11:56 am

Ja maar hij is niet normaal. want hij zit tegen mij ook heletijd stomme dingen te lullen gister,

bijvoorbeeld dit:

Hoezo heb gij mij veraden en die andere mensen..
ik ga kryger te grazen nemen en die snoepy ook,
ze zijn nog niet van me af.

reggae ghost
captain
captain
reggae ghost

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyma aug 02, 2010 11:59 am

kan een mod effe dit topic sluiten bedankt alvast
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptyma aug 02, 2010 11:54 pm

Topic gesloten.

wat kunnen we trouwens weer goed luisteren,
Volgende keer graag respect voor het team.
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje

Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptydi aug 03, 2010 12:00 am

joey schreef:
Topic gesloten.

wat kunnen we trouwens weer goed luisteren,
Volgende keer graag respect voor het team.
ik dacht dat ik het al gesloten had?
https://www.youtube.com/krijgershart
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptydi aug 03, 2010 10:00 am

Was niet helemaal goed gegaan dan Haha,

Als je het had gedaan maar het werkte niet mee goed gedaan,
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha

Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Leeftijd : 42

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Emptydi aug 03, 2010 2:16 pm

toch wil ik hier een kleine reactie op geven

1 ouwe heeft de clan samen met mij (en nog iemand maar die is allang gestopt)
opgericht dus dat Dree er langer inzit is volkomen onzin

2.Dree heeft zn Rang van generaal verloren door disinteresse en toen hebben we in GOED overleg met hem .hem een rang terug gezet ,nadat dit gebeurt is .is er een poll gehouden vanwege de dus openstaande generaal post.
Dit is gedaan door middel van een poll(dus onder de leden) en hierbij werd Tazz gekozen een werd Dree 2de

3. Kees bij ouw is het ,overigens het zelfde gegaan, wij hebben met elkaar gesproken en toen hebben we je 1 rang terug gezet en toen hebben wij (de generaals) GotodeHell naar voren geschoven (dit keer zonder overleg)

4.Dree gaat zeker GEEN kans meer krijgen in de CC, gezien allen gesproken dingen lijkt dit me erg duidelijk ,(ik kreeg zelfs in pm te horen dat hij het zelfs wel waardeerde dat ie Clan uit is omdat het er steeds meer zeikers in vond zitten(val ik ook onder)

5.Ik ben zeker niet jaloers op Dree zn slayer lvl (niet dat ik het geen mooi lvl vind (ik wil hem graga uiteidnelijk ook hebben) maar zoals iedereen weet boss ik meer dan dat ik slayer atm (vind ik stuk leuker)

6. De naam Taz is gay , lijkt mij overigens niks zeggen over taz zn echte geaardheid

hiermee is de kous af en mochten er dingen zijn spreek me op msn of in pm aan
dan hoeft de rest niet in publiek

gans
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: kicks van maand juli en aug   kicks van maand juli en aug Empty

kicks van maand juli en aug
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» updates maand juli
» Clanlid van de maand juli
» ma 12 - zo 18 juli
» 7 - 13 juli
» 14 - 20 juli

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum