Onderwerp: Re: wk voetbal ma jul 12, 2010 11:08 am
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: wk voetbal ma jul 12, 2010 12:25 pm
scheids heeft enorm kut gefloten, bijv. die rooie kaart (2x geel waren beide onterecht). Verder had Spanje bij die actie van Robben ook geel moeten krijgen (was voor diegene 2e gele kaart, en dus rood), en dan was het voor ons een hele grote kans geweest om te scoren. Later nog een vrije trap die door de scheids niet als corner werd aangeduidt terwijl het hele stadion het toch duidelijk gezien had. Tot slot nog een hele hoop gele kaarten die eigenlijk niets voorstellen, Dus kom op hoe kan fifa nou zo'n scheids uitkiezen om een finale te fluiten! (niet de eerste keer dat de scheids zulke dingen over het hoofd ziet) nouja, Spanje had dan ook meer kansen maar met een betere scheids hadden wij alsnog gewonnen denk ik.
weetje, uiteindelijk ben ik gewoon enorm teleurgesteld
ik was gewoon echt zo boos op de scheids die kaarten bleven maar komen.... sommige waren wel terrecht maar hij deed het echt beetje overdreven hoor... En dan die vrije trap die moest eigenlijk een corner wezen en dan konden we beginnen met penaltys beginnen maarja die scheids leek echt voor spanje te wezen.
Toen spanje scoorde was ik zo boos maar ik vond wel dat ze beter waren.. Maarja wij hebben ook grote kansen gehad. Maar ik denk wel dat deze wedstrijd bij de Fifa de geschiedenis in gaat als de slechtste finale die er is geweest en vooral met de meeste keerten doen normaal zeg 9 gele kaarten voor NL...
Ukky ben eigenlijk met bijna niets met je eens. Die van heitinga was gewoon terecht en robben had eigenlijk ook na zijn domme actie rood moeten krijgen om nog effe op goal te schieten..
Maar vond de scheids wel kut met zijn kut kaarten... en dan die buitenspel goal ook nog is.. Maarja over 4!!!!! jaar mogen we het nog is proberen...
---edit by ganss---
is jmr dat we verloren hebben maar we houden het wel gezellig