Mijn naam is, in RS, 58Dragonlady, mijn rl naam is Petra. Ik ben 51 jaar en kom uit Leeuwarden. Daar woon ik smen met mijn twee kinderen, een zoon van 19 en een dochter van 17. Mijn oudste zoon is 31 en woont in Enschede. Sinds 2003 speel ik RS. Mijn zoon van 19 wees me op het spel:"Mama, dit is een leuk spel voor jou" Nu wou hij dat hij het nooit gedaan had Mijn eerste account heb ik in 2004 weggegeven, aan de zoon van een kennis, want ik Baalde een beetje
In 2006 moest ik een aantal operaties ondergaan en heb weer een nieuw account aangemaakt. Ik moest veel rusten en dan gaat het toch weer kriebelen. Sindsdien ben ik weer gaan spelen
In wereld 51 kwam ik verschillende leden van jullie clan tegen en het feit dat het een volwassen clan is spreekt mij erg aan. Ik heb eerder in een clan gezeten, Knight Of Fantasy, een echte skill clan. Maar omdat ik toen ging werken had ik heel weining tijd. Het nadeel was ook dat het een Engelse clan was. Ik spreek en schrijf erg goed engels maar toch vind ik Nederlands gemakkelijker
Op het moment heb ik de volgende stats: Total Level: 2133 Combat: 131 Hitpoints: 98 Attack: 96 Strenght: 96 Defence: 96 Range: 91 Mage: 91 Runcrafting: 80 constr: 73 Dungen 22 En ik heb nog geen spel gespeeld Agil: 87 Herblore: 88 Thieving: 91 Crafting: 91 Fletch: 90 Slayer: 91 Hunting: 74 Mining: 80 Smithing: 80 Fishing: 85 Cooking: 91 Woodcutting: 92 Farming: 92 Summo: 84 Qeustpoints: 302 Heb alleen Nomad (van Nomads requim) nog niet verslagen.
Op het moment ben ik druk bezig om mijn HP cape te halen, dat zal mijn eerste cape worden. Nog 337.384 punten en dan heb ik hem........eindelijk
Mocht ik RE voor mijn naam mogen zetten dan wordt mijn naam RE Drakendame
Onderwerp: Re: 58Dragonlady zo jul 04, 2010 12:27 pm
Heeey Petra! Welkom bij ons! Ik weet zeker dat je het hier naar je zin zult hebben. En met die Hp cape zullen wij er meteen een grote party van maken :-)
RE mag iedereen voor zijn naam zetten, dat is juist iets wat we leuk vinden. Staat leuk als iedereen RE heet.
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: 58Dragonlady zo jul 04, 2010 12:49 pm
welkom in de clan, hoop dat je het naar je zin gaat hebben
Onderwerp: Re: 58Dragonlady zo jul 04, 2010 12:53 pm
welkom!
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: 58Dragonlady zo jul 04, 2010 2:25 pm
welkom!
als je graag je naam wil veranderen mag dat natuurlijk, maar wil je hem dan ook op het forum veranderen zodat ze gelijk blijven? dat is wat handiger voor de ledenlijst thnx
Onderwerp: Re: 58Dragonlady zo jul 04, 2010 10:38 pm
welkom in de clan en idd nice skills. vind het alleen vreemd dat je moeite hebt met nomad. ik heb er eigenlijk geen moeite mee gehad en ik had redelijk vergelijkbare skills (99 ranged 85def toen). maar toch welkom en ik hoop je nog vaak online te zien op RS en op het forum natuurlijk.
Onderwerp: Re: 58Dragonlady wo jul 07, 2010 1:57 pm
Ssssilver schreef:
We zijn elkaar al tegen gekomen, maar wilde je toch nog ff officieel hartelijk welkom in clan toewensen. Tof, weer een vrouw erbij !
Senk joe
RE Pelsaert
Aantal berichten : 96 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-02-10 Leeftijd : 67 Woonplaats : provincie Groningen
Onderwerp: Re: 58Dragonlady za jul 17, 2010 10:26 pm
Beetje late reactie van mij, maar dat is de oude garde van de clan wel gewend van mij Ze zeiden al dat er een theekransje in aantocht was gezellig met ons dametjes vanaf een zekere leeftijd In ieder geval ook van mij van harte welkom in de clan