Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 skeletal, crystal of demonic throne?

Ga naar beneden 
5 plaatsers

Vinden je mijn skeletal throne wel of niet mooi?
Hij ziet er echt niet uit, koop een crystal throne!
skeletal, crystal of demonic throne? Vote_lcap17%skeletal, crystal of demonic throne? Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Hij ziet er echt niet uit, koop een demonic throne!
skeletal, crystal of demonic throne? Vote_lcap17%skeletal, crystal of demonic throne? Vote_rcap
 17% [ 1 ]
moah, hij is wel redelijk
skeletal, crystal of demonic throne? Vote_lcap66%skeletal, crystal of demonic throne? Vote_rcap
 66% [ 4 ]
hij ziet er vet uit, niets aan veranderen :D
skeletal, crystal of demonic throne? Vote_lcap0%skeletal, crystal of demonic throne? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 

AuteurBericht
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Emptyma jun 07, 2010 10:00 pm

Mijn oak throne begon me een beetje te vervelen, dus heb ik een tijdje terug besloten er een skeletal throne van te maken.
Ik heb hier echter beetje spijt van omdat ik hem best wel lelijk vindt.
Nu heb ik het hier met krijger over gehad en hij zegt dat hij de throne toch best wel mooi vindt, dus ik vraag me af, wat vinden jullie ervan?

skeletal, crystal of demonic throne? Throneroom

ps. sorry dat ik het forum aan het volspammen ben met construction Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: Re: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Emptyma jun 07, 2010 10:06 pm

lol ze moeten je dung is zien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: Re: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Emptyma jun 07, 2010 10:10 pm

Ik zou niet weten hoe die andere 2 dingen daarboven eruit zien (3 zelfs) maar vind dze niet lelijk, maar ook niet super mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: Re: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Emptyma jun 07, 2010 10:13 pm

ukky er kan nooit genoeg constuction op het forum staan Razz

mijn mening is er weer een die niet op de lijst staat.


ik vind de skeletal throne vrij lelijk en niet passen in die kamer. dan is een demonic throne wel erg mooi maar ook buitensporig duur. persoonlijk vind ik de gilded throne het beste passen als je geen geld wilt uitgeven voor een demonic throne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: Re: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Emptyma jun 07, 2010 10:35 pm

Ukk, Ik vind hem redelijk, maar een crystal throne vind ik vetter.
Het hoort eigenlijk ook bij de rest van je huis, dus wat jij wilt;)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: Re: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Emptyma jun 07, 2010 10:48 pm

ik zou dit als 1 van de latere dingen in je huisje doen
dus scrying pools, marble dung doors, fonteintje op de plek van het tuinhuisje, dagganoth en chapel moeten eerst Razz

Edit: het is zonde als je een crystal throne hebt en dan een maand daarna toch voor demonic gaat dus dan kan je het beste die stap overslaan
en kingly's dat geld lukt je wel (wil je een echt zo uber vet cool huis zoals je nu hebt? of moet hij gewoon perfect Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
Ssssilver

Ssssilver


Aantal berichten : 257
Reputatie : 21
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : Haarlem

skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: Re: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Emptydi jun 08, 2010 6:18 am

Forum volspammen? Valt 100% mee Ukky en bovendien is het iets waar je je op dit moment mee bezighoud dus normaal als je er wat meer over praat.

Voor wat je troon betreft, ik vnd hem niet echt mooi maar ook niet echt heel lelijk.
Ben het wel eens met krijgertjes advies, behalve als je toch geld teveel hebt :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: Re: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Emptydi jun 08, 2010 1:23 pm

Ssssilver schreef:
Voor wat je troon betreft, ik vnd hem niet echt mooi maar ook niet echt heel lelijk.
Ben het wel eens met krijgertjes advies, behalve als je toch geld teveel hebt :p

RE Krygertje schreef:
ik zou dit als 1 van de latere dingen in je huisje doen
dus scrying pools, marble dung doors, fonteintje op de plek van het tuinhuisje, dagganoth en chapel moeten eerst Razz

als ik zo naar krijgers advies kijk gaat ie er al vanuit dat ik geld teveel heb Razz (scrying pools en marble doors beide 1,3mil, fonteintje voor 800k, dagganoth erbij voor 5mil en een compleet ingerichte chappel zit wel tegen de 3mil X D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





skeletal, crystal of demonic throne? Empty
BerichtOnderwerp: Re: skeletal, crystal of demonic throne?   skeletal, crystal of demonic throne? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
skeletal, crystal of demonic throne?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tnl skeletal ofzo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The Life of Ukky-
Ga naar: