Onderwerp: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? vr jun 04, 2010 12:59 pm
Ik ben heel erg blij dat ik dankzij krijgertje deze clan heb leren kennen. ik voel me hier welkom en er is altijd wel iemand online! (SVEN, 4u-7u 's ochtends :p)
ENNNN ik heb hier al VEEL geleerd over rs! De rondleiding door GWD met Gansje, throne of miselenia, rc tips van lsa en lysium,..
DANKJEWEL ALLEMAAL!
Maar nu is men vraag: Welke quest'n hebben jullie rs leven veranderd?
VB: Fairy tale --> fairy rings, heel wat wandelen uitgespaard! zeker doen!
en throne of milenia, of hoe t ook juist heet, heeft me al heel wat geld opgebracht.
Zijn er nog quests die jullie aanraden? en waarom? wat hebben ze te bieden?
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? vr jun 04, 2010 1:08 pm
als je throne of milenia hebt gedaan moet je royal toble ook doen want dan wordt de opbrenngs van kingdom stukke groter.
verder zou ik gewoon voor de lol de sereis van death of doguen (of iets dat er op lijkt) met an other slice of H.A.M. ertussen en als finale chosen commander. deze serie is gewoon ontzettend leuk.
verder gewoon zoveel mogelijk quests doen die je kan ze zijn altijd wel ergens goed voor.
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? vr jun 04, 2010 1:11 pm
cold war en hunt for red raktuber zijn ook zeer aan te raden voor peng hunten daarnaast moet je tears of guthix quest ook doen zodat je elke week gratis xp in je laagste skill krijgt
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? vr jun 04, 2010 1:55 pm
monkey madness voor ape toll course (leuk weetje deze heb ik gestart in de nl ambassade in japan) summers end de leukste quest ooit zeker doen
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? vr jun 04, 2010 2:18 pm
Pff, eigenlijk heb je aan bijna elke quest wel iets. Dan is het niet iets handigs, maar wel gratis xp. En ik persoonlijk vind questen erg leuk! Heb niet voor niets zoveel questpoints al. Ik zou gewoon zoveel mogleijk quests doen en je hebt er altijd wel wat aan, ja sommige zijn uitgezonderd (bijv. 500 gp ofzo als beloning), maar die zijn ook binnnen 10 mins klaar..
En met heel veel quests kom je op steeds meer gebieden. En voor clues zijn ze ook verdomd handig vaak. Ghosts ahoy raad ik zeker aan voor ectophical
REsven aeter
Aantal berichten : 84 Reputatie : 0 Registratiedatum : 27-02-10
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? vr jun 04, 2010 6:45 pm
regicide is egt wel een aanrader als ze cb traint kan je verschillende monsters safespotten bv. blue drags anders moet je die rangen en dat wil je natuurlijk nie als je cb aant traine bent
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? za jun 05, 2010 5:34 pm
Summers end de leukste quest??!!! Sorry Krijgertje, zoals ik je al eens gezegd hebt, ik vind het de meest @#$$@# quest die er is. En nee, heb hem NOG STEEDS NIET voor elkaar. Na pakweg 20 x dood te zijn gegaan heb ik dat rotbeest pas in de volgende grot en JA, daar ben ik ook al 3x gekild ((( Was voor ik aan Summers end begon een fervent quester, met de volle overtuiging dat quest skillcape mijn 1e zou worden, maar deze quest heeft helaas roet in het eten gegooid. Blijkbaar is mijn reactievermogen helaas te laag voor deze quest........ Wens een ieder die hem nog moet doen heel veel succes!!
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? za jun 05, 2010 5:56 pm
het leuke eraan vind ik juist dat je reactievermogen nodig hebt dus en niet gewoon stap 1,2,3 van de guide moet doen ik zou die quest graag nog is doen, dus ik bied me daarvoor aan als je dat zou willen
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? za jun 05, 2010 7:12 pm
Ssssilver schreef:
Summers end de leukste quest??!!! Sorry Krijgertje, zoals ik je al eens gezegd hebt, ik vind het de meest @#$$@# quest die er is. En nee, heb hem NOG STEEDS NIET voor elkaar. Na pakweg 20 x dood te zijn gegaan heb ik dat rotbeest pas in de volgende grot en JA, daar ben ik ook al 3x gekild ((( Was voor ik aan Summers end begon een fervent quester, met de volle overtuiging dat quest skillcape mijn 1e zou worden, maar deze quest heeft helaas roet in het eten gegooid. Blijkbaar is mijn reactievermogen helaas te laag voor deze quest........ Wens een ieder die hem nog moet doen heel veel succes!!
Deze meneer zit ook vast en gaat ook telkens dood bij de vuurtjes al...
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? zo jun 06, 2010 12:13 am
ja, ik heb die quest destijds samen gedaan met krijger (tegelijkertijd) en wij zijn allebei ook wel een stuk of 15x doodgegaan, maar gelukkig heb je zat tijd om terug te komen bij je grave
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? zo jun 06, 2010 4:11 pm
summers end vond ik zelf redelijk meevallen. ik ben een stuk of 4 keer dood gegaan maar het is gewoon een kwestie van blijven lopen. bij bij die vuurtjes moet je voor de logs 2 keer hakken en weg en zelfde met de logs klaarleggen. leg er een naar en ren weg dan kom je er vanzelf wel.
de vuurtjes vond ik zelf de meest iritante omdat je daar niet rond kan blijven rennen wat bij de andere 2 delen wel het geval is.
mijn favo quest is het niet maar zoon ramp was het ook niet. om maar even te vergelijken morning ends part 2 is 10 keer zo iritant.
RE Pelsaert
Aantal berichten : 96 Reputatie : 0 Registratiedatum : 26-02-10 Leeftijd : 67 Woonplaats : provincie Groningen
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? di aug 24, 2010 1:56 am
nu ik dit gelezen heb heb ik helemaal geen zin meer om eraan te beginnen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? di aug 24, 2010 2:10 am
Met de quest summers end ontmoette ik mijn scahtje tazzie <3
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? za sep 25, 2010 10:05 am
RE Pelsaert schreef:
nu ik dit gelezen heb heb ik helemaal geen zin meer om eraan te beginnen
Dan hoop ik dat je Recipe for Disaster al gedaan hebt Dat zijn veel quests in 1 quest. Vooral evil dave, ik heb er geloof ik wel 2 maanden over gedaan om die stew goed te krijgen. Ik heb Summers end eindelijk afgekregen door gewoon door te zetten. Ik ben ook wel 100x dood gegaan en had er nachtmerries van . Gelukkig hoef ik m niet weer te doen. Als ik jou was zou ik het aanbod van clanleden om die quest af te maken zeker aan nemen. Ik heb dat met Nomads Requim gedaan en ben Ouwe nog steeds dankbaar
Maar alle quests zijn handig, is het niet om de xp dan wel voor andere dingen. Wapens, plekken waar je anders niet kan komen, spullen die je goed kan gebruiken......enz...enz.
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? zo sep 26, 2010 9:41 am
RE Ganesha schreef:
dat klopt maar iedereen krjgt gewoon zijn combo
kost je 3 quest points die je 1 dag later gewoo nterug krijgt
Leg eens uit hoe en wat dat dan is?? Ik ken dit helemaal niet en misschien zijn er anderen die er ook wat aan hebben.
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken? zo sep 26, 2010 12:23 pm
ga op runescape homepage naar gameguide --> questhelp. Hier wordt je gevraagd om in te loggen, waarna je doorverwezen wordt naar een pagina waar alle quests staan waar je op dat moment mee bezig bent. Klik op de quest waar je een probleem mee hebt, en je wordt doorgelinkt naar een nieuwe pagina. Hier zie je hoeveel punten je nog hebt (elke 24 uur wordt dat gereset naar 5), en voor 1 punt kan je een spoiler 'kopen'. Dit is een kleine hint waarin globaal gezegd wordt wat je moet doen. Kom je er nu nog niet uit dan kan je nog een spoiler kopen voor 2 punten waarin uitgebreid (vaak met foto's/kaartjes) beschreven wordt wat je moet doen. In het geval van recipe for disaster (evil dave) wordt daar de combinatie verteld van de evil stew.
ps. om sneller bij quest help te komen kan je in-game ook naar je quest log gaan, daar de quest aanklikken en rechtsonderin het schermpje op -get quest help- klikken. Dan wordt je meteen doorgelinkt naar de goede quest.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Quest's die je RS-leventje vergemakelijken?