Onderwerp: Re: amb3rmeow!!! di jun 01, 2010 12:04 pm
krijger maak je screens een wat kleiner want anders doe ik het voor je en krijg je dit.
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: amb3rmeow!!! di jun 01, 2010 12:20 pm
RE Taz 90100 schreef:
krijger maak je screens een wat kleiner want anders doe ik het voor je en krijg je dit.
sorry hoor, maar ik raak daar echt zo enorm gefrustreerd door! je gaat al consequenties uitvoeren terwijl je de eis nog niet eens hebt gegeven!!! Welk formaat is voor jou nog wel acceptabel en bij welk formaat is het te groot!
zo moeilijk is het toch niet om daar een antwoord op te geven? dit speelt inmiddels al een week of 3 en je zegt dat je bezig bent met een maximum formaat.. dan ligt het dus bij jou, en niet bij ons toch?
Onderwerp: Re: amb3rmeow!!! di jun 01, 2010 12:30 pm
RE Ukky schreef:
RE Taz 90100 schreef:
sorry hoor, maar ik raak daar echt zo enorm gefrustreerd door! je gaat al consequenties uitvoeren terwijl je de eis nog niet eens hebt gegeven!!! Welk formaat is voor jou nog wel acceptabel en bij welk formaat is het te groot!
zo moeilijk is het toch niet om daar een antwoord op te geven? dit speelt inmiddels al een week of 3 en je zegt dat je bezig bent met een maximum formaat.. dan ligt het dus bij jou, en niet bij ons toch?
ukky als jij ziet wat wij allemaal moeten doen om dat formaat de maximaliseren dan schrik jij je kapot. serieus dat is echt niet binnen 3 tellen gedaan ikga een max formaat binnen nu en 2 dagen instellen
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: amb3rmeow!!! di jun 01, 2010 12:45 pm
RE Divinoo schreef:
RE Ukky schreef:
RE Taz 90100 schreef:
ukky als jij ziet wat wij allemaal moeten doen om dat formaat de maximaliseren dan schrik jij je kapot. serieus dat is echt niet binnen 3 tellen gedaan ikga een max formaat binnen nu en 2 dagen instellen
divinoo, jij hebt het hier over ingewikkelde toestanden als een officieel maximum formaat in te stellen voor het forum, en ik geloof ook best dat daar heel veel tijd in gaat zitten. Echter verkleind taz regelmatig een foto (zoals hierboven) en ik ga er van uit dat hij wel een beetje in zijn hoofd heeft wanneer een foto te groot is of te klein. Wanneer je imageshack gebruikt voor het uploaden van je foto's kan je verschillende formaten voor je foto kiezen. (denk hierbij aan 880x600, 1024x768, 640x480, etc.) mijn heel eenvoudige vraag, die ik nu inmiddels al 3x gesteld heb.... Bij welk formaat is mijn foto te groot, en bij welk formaat is mijn foto wel goed? Als dit nog te lastig gesteld is wil ik je vragen om te kijken naar foto's die je zelf geupload hebt. Welk formaat heb je hiervoor gebruikt?
hoop dat je nu eindelijk eens snapt wat ik bedoel, en als je eenmaal duidelijk hebt gemaakt aan alle leden wat het maximum formaat is hoef je niet allerlei technische snufjes uit te gaan halen om grote foto's te blokkeren.