Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 fruit batting! ----600k/hour----

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
REsven aeter

REsven aeter


Aantal berichten : 84
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-02-10

fruit batting! ----600k/hour---- Empty
BerichtOnderwerp: fruit batting! ----600k/hour----   fruit batting! ----600k/hour---- Emptydo apr 22, 2010 7:24 pm

benodigdheden:
-69 summoning
-fruit bat pouches
-fruit fall scrolls

werkwijze:
een handige tip is je 'left-click' op 'special move' zetten bespaart een hoop tijd
doe de special move en dan raap je de papaya fruits op die zijn op dit moment 1500gp je kan ook de oranges (300gp) en de bananas (150gp) op rapen dit is een aanrader voor meer winst want de fruit bat dropt 90% van de scrolls papayas

veel succes ermee!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

fruit batting! ----600k/hour---- Empty
BerichtOnderwerp: Re: fruit batting! ----600k/hour----   fruit batting! ----600k/hour---- Emptyvr apr 23, 2010 11:57 am

ik heb het zelf ook al wel es gedaan, en ik moet zeggen dat het goed werkt maar dat het wel behoorlijk saai is. ik persoonlijk werk liever in puro puro Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
REsven aeter

REsven aeter


Aantal berichten : 84
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-02-10

fruit batting! ----600k/hour---- Empty
BerichtOnderwerp: Re: fruit batting! ----600k/hour----   fruit batting! ----600k/hour---- Emptyza apr 24, 2010 2:21 am

haha ja ukky idd maar als je snel iets wil bereiken op lower lvls kan je vlug een uurtje of 2 fruit batte en je kan al iets veroorloven =)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

fruit batting! ----600k/hour---- Empty
BerichtOnderwerp: Re: fruit batting! ----600k/hour----   fruit batting! ----600k/hour---- Emptyza apr 24, 2010 12:50 pm

REsven aeter schreef:
haha ja ukky idd maar als je snel iets wil bereiken op lower lvls kan je vlug een uurtje of 2 fruit batte en je kan al iets veroorloven =)

ik noem 69 summ niet echt een low lvl maar je hebt wel gelijk want de meeste geldverdien manieren zijn niet zo leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
xRi Jex

xRi Jex


Aantal berichten : 199
Reputatie : 8
Registratiedatum : 14-05-10
Leeftijd : 30

fruit batting! ----600k/hour---- Empty
BerichtOnderwerp: Re: fruit batting! ----600k/hour----   fruit batting! ----600k/hour---- Emptyzo mei 16, 2010 10:23 pm

tip, ga bij een papaya tree staan= stuff noten met tool lechpraum(=btw chiller dan banken) en tegelijk papaya plukken of je herbs doen of weet ik ut..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.runetraxx.nl
Gesponsorde inhoud





fruit batting! ----600k/hour---- Empty
BerichtOnderwerp: Re: fruit batting! ----600k/hour----   fruit batting! ----600k/hour---- Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
fruit batting! ----600k/hour----
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Moneymaking Forum :: Moneymaking for newb's-
Ga naar: