Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 mijn toekomstige huis :D

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydi apr 06, 2010 12:38 pm

hey mensen, dit wordt mijn eerste en waarschijnlijk ook mijn beste 'the life of...' dus ik hoop dat jullie ervan gaan genieten Smile

zoals jullie allemaal vast wel weten ben ik echt dol op de skill construction, en ik ben al druk bezig geweest om plannen te maken hoe mijn toekomstige huis eruit ziet.
nu ben ik al wat bezig geweest, en me throne room is al af Very Happy hieronder zien jullie een foto van hoe het geworden is.

mijn toekomstige huis :D Throneroomc

hieronder zien jullie een plattegrond van hoe mijn huis gaat worden. bovenaan de dungeon, onderaan de begane grond en rechts de 1e etage. De rode blokjes zijn de plekken waar de deuren zitten, en het paarse rondje is de entrance portal.

mijn toekomstige huis :D Plattegrondtoekomstig


mijn toekomstige huis :D Toekomstigehuisbeganegr
mijn toekomstige huis :D Toekomstigehuisdungeon

Mijn begane grond is nu grotendeels klaar, enkel de study krijgt nog mooiere kasten maar daar heb ik nu het level niet voor dus daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.
voor de mensen die mijn huis al gezien hebben zal het ongetwijveld opvallen dat ik nu nog geen eerste verdieping heb en dat die er wel komt. dit doe ik als mooi 'torentje' op mijn huis van waaruit je een prachtig uitzicht hebt (zie foto)

mijn toekomstige huis :D Birdview

mijn bedoeling is nu om eerst wat geld te verzamelen en door te gaan naar construction level 86 zodat ik weer een extra kamer kan. dit zal dan mijn skill hall zijn op de 1e verdieping. ook ben ik geld aan het verzamelen om nieuwe monsters te krijgen voor mijn dungeon.

zoals op mijn map te zien is komen er aan het einde van de dungeon 3 treasure rooms Shocked
in de meest westelijke komt een tok-xil, in de noordelijke een dagannoth, en in de zuidelijke komt de beroemde STEEL DRAGON!!
in de westelijke treasure room zit nu nog een lesser demon die er zeer snel uit zal gaan en plaats zal maken voor de tok-xil. Voor de dagannoth en steel dragon zal ik echter extra kamers moeten maken en daar heb ik helaas nog niet het level voor Sad.

met het uitbreidden van de dungeon ga ik namelijk beginnen op level 92, dan komt er onder de westelijke oubliette een stukje dungeon bij met marmer deuren, teleport traps en een heuse troll. op level 96 zal ik mijn derde treasure room maken met de steel dragon, en een magic chest, en uiteindelijk op 99 zal mijn 4e en laatste treasure room in het noorden geplaatst met de dagannoth.

ik kies ervoor om de dagannoth en tok-xil niet te beschermen, omdat ze namelijk range/mage attacks hebben die spelers kunnen verzwakken die een aanval gaan plegen op mijn steel dragon.


nouja, dit is even een beschrijving van hoe mijn huis er uiteindelijk uit gaat zien. Als ik iets bijzonders doe zal ik jullie zeker op de hoogte houden Very Happy


Laatst aangepast door RE Ukky op wo mei 19, 2010 11:07 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ssssilver

Ssssilver


Aantal berichten : 257
Reputatie : 21
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : Haarlem

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Ukky's huis   mijn toekomstige huis :D Emptydi apr 06, 2010 12:46 pm

Dat ziet er gelikt uit! Smile

Wel goed dat je eerst een planning maakt van hoe je het eruit wil laten zien.
Ik ben ooit in het wilde weg begonnen en het is nu echt een doolhof!
Ben ook nog maar lvl 71.

Maar echt, heel goed gedaan, petje af!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydi apr 06, 2010 12:53 pm

dit wordt nog zware competitie voor mijn eigen huisje maar ja so be it.

wel nog een tip om je plategrondje iets duidelijker te maken zodat iedereen in 1 oogopslag kan zien wat alles is. gebruik de house planner op runehq http://www.runehq.com/guide.php?type=calculator&id=0736

die ziet er zo uit:
dit is mijn huisje btw Razz

mijn toekomstige huis :D Mijnhuisje

hopelijk heb je er wat aan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydi apr 06, 2010 1:29 pm

jaloers op jouw huisje man, in het vervolg moet ik ideetjes voor me zelf houden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
xRi Jex

xRi Jex


Aantal berichten : 199
Reputatie : 8
Registratiedatum : 14-05-10
Leeftijd : 30

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydo mei 20, 2010 3:10 am

ziet er mooi uit hoor Shocked '

maareh, zou je g altaar niet vast aan je portal moete zette? en glory erlangs?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.runetraxx.nl
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydo mei 20, 2010 3:17 am

deze discutie gaat door op een ander forum dat stukke actueler is en waar ook mijn verbouwplannnen staan.

https://ragingelder.actieforum.com/clan-poll-s-f40/mooiste-huis-verkiezing-t598.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
xRi Jex

xRi Jex


Aantal berichten : 199
Reputatie : 8
Registratiedatum : 14-05-10
Leeftijd : 30

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydo mei 20, 2010 3:32 am

Surprised had niet op de datum gekeken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.runetraxx.nl
xRi Jex

xRi Jex


Aantal berichten : 199
Reputatie : 8
Registratiedatum : 14-05-10
Leeftijd : 30

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydo mei 20, 2010 3:32 am

ziet zijn huis er nu wel zo uit dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.runetraxx.nl
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydo mei 20, 2010 3:45 am

ja het huis van ukky ziet er zo uit als hierboven staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
xRi Jex

xRi Jex


Aantal berichten : 199
Reputatie : 8
Registratiedatum : 14-05-10
Leeftijd : 30

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydo mei 20, 2010 4:18 am

dan heb ik tog goed gestemd (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.runetraxx.nl
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Emptydo mei 20, 2010 12:25 pm

xRi Jex schreef:
ziet er mooi uit hoor Shocked '

maareh, zou je g altaar niet vast aan je portal moete zette? en glory erlangs?


ammy of glory staat al boven vlak bij de portals, en wat betreft me g altar... die gebruik ik enkel voor als je een party hebt in dungeon.
Wanneer ik prayer wil trainen gebruik ik daar het altar van iemand anders voor in world 31 zodat je geen tinderbox en herbs mee hoeft Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn toekomstige huis :D Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn toekomstige huis :D   mijn toekomstige huis :D Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn toekomstige huis :D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» toekomstige poh update?
» beste huis van RE
» Open huis competitie
» Mijn skills tot nu toe.
» Mijn Doelstelingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The Life of Ukky-
Ga naar: