Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum voor de iets oudere RS-ers

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

gnomeball event!!!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky

Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptydo apr 01, 2010 3:01 pm

Inderdaad, onze clan gaat een heus gnomeball event houden op woensdag 7 april om 20.00h!!
het oorspronkelijke idee was om dat te doen met sneeuwballen, maar aangezien niet iedereen die heeft doen we het met gnome balls!

het spel gaat als volgt:

we verzamelen op het varrock plein waar we opsplitsen in twee teams. het eerste team krijgt een blauwe teamcape uitgereikt en gaat in de cc van sebas, het tweede team krijgt een rode teamcape en gaat in de cc van mij. vervolgens krijgt iedereen 2 minuten om te verspreiden binnen de muren van varrock!!! en dan wordt het signaal om te beginnen gegeven. de bedoeling is om je tegenstander uit te schakelen door een gnome ball naar hem toe te gooien, en als je geraakt bent ga je op de grond zitten. wees asjeblieft wel zo sportief om als verliezer de gnomeball terug te gooien naar je tegenstander.
als er nog een team over is gaan we terug naar het plein in varrock, en als we zin hebben spelen we nog een potje Smile

benodigdheden:

gnome ball (te krijgen tijdens het spel gnome ball in de gnome stronghold, voor info kijk hier:http://runescape.wikia.com/wiki/Gnome_Ball)

eventueel energy potion en boots of lightness om langer te kunnen rennen

je mag ook een spirit terrorbird meenemen maar bedenk wel dat je dan meer opvalt en dus een makkelijker doelwit bent voor je tegenstander.

ps. misschien is het handig om meerdere gnome balls mee te nemen voor het geval je per ongeluk eentje naar een onbekend iemand gooit.

vergeet je gnomeballen niet!!!!

Laatst aangepast door RE Ukky op wo apr 07, 2010 12:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100

Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptydo apr 01, 2010 3:11 pm

ik doe mee maar welke capes doen we?

mss handig om cw capes te halen omdat die leker duidelijk zijn maar ja die meot dan iedereen zelf kunnen halen of haal je een hele set aan wildy capes?
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptydo apr 01, 2010 3:29 pm

Taz 90100 schreef:
ik doe mee maar welke capes doen we?

mss handig om cw capes te halen omdat die leker duidelijk zijn maar ja die meot dan iedereen zelf kunnen halen of haal je een hele set aan wildy capes?

ik regel een hele hoop team capes, het is alleen wel handig als iedereen voor zichzelf de gnomeballen regelt
RE Biertjuh

RE Biertjuh

Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptydo apr 01, 2010 3:49 pm

aight goed idee, mag ik later wel dat snowball event organiseren ooit? over week of 3 ofzo idfk, met wind strike in wildy?.

Deze vind ik beter btw, nice gedaan.
Alleen altijd op die kuttijd... ik ben maandag en woensdag altijd trainen en dan is er juist altijd event xd Sad maaja
ben d'r dus niet.
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptydo apr 01, 2010 3:51 pm

ahw, jammer vak-g.
als jij event wilt organiseren in wildy moet je dat zelf weten, ik hou je niet tegen Laughing
RE Biertjuh

RE Biertjuh

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptydo apr 01, 2010 3:52 pm

RE Ukky schreef:
ahw, jammer vak-g.
als jij event wilt organiseren in wildy moet je dat zelf weten, ik hou je niet tegen Laughing

echt niet ? xd clown
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100

Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptydo apr 01, 2010 4:08 pm

hij niet ik mss wel Razz

nee ff serieus als jij wat wil organiseren moet je dat gewoon doen.

tip al je niet zeker bent of je plan aanhang kan vinden doe een poll om dat even na te kijken.
RE Biertjuh

RE Biertjuh

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptydo apr 01, 2010 5:55 pm

Taz 90100 schreef:
hij niet ik mss wel Razz

nee ff serieus als jij wat wil organiseren moet je dat gewoon doen.

tip al je niet zeker bent of je plan aanhang kan vinden doe een poll om dat even na te kijken.

Ben bijna een jaar lang event leader geweest in een funclan dus weet wel wat leuk is ;-)
Alleen punt is dat ik wat inactiever bent, en dat ook een mate op mijn account speelt dus ben niet veel meer aanwezig. Maar zal is wat proberen een keer.
RE seb skill

Aantal berichten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-01-10
Leeftijd : 32

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: gnome bal   gnomeball event!!! Emptyma apr 05, 2010 4:17 am

ik ben er zowieso !!!@!@ tot dan ppl M<333
http://just-me-sebastiaan.hyves.nl/
RE Pelsaert

Aantal berichten : 96
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-02-10
Leeftijd : 67

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Emptywo apr 07, 2010 9:20 pm

helaas lees ik dit nu pas en is het event al een half uur aan de gang. Ben benieuwd hoe het gaat What a Face
Gesponsorde inhoud

gnomeball event!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gnomeball event!!!   gnomeball event!!! Empty

gnomeball event!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vid van firemaking event 18 mei
» FM event 9 juni