Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 kerkhof op GE

Ga naar beneden 
+3
RE Ukky
RE Biertjuh
RE Taz 90100
7 plaatsers
AuteurBericht
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptydi maa 23, 2010 4:51 pm

ik heb kort geleden een pol gepost of jullie mee zouden willen doen aan een roul playing event en ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties dus bij deze gaan we er volgende week maandag een doen om 8 uur we verzamelen om 8 uur voor de slayer dungeon voor laatse uitleg van het doodgaan zorg dat je wat zwak food (cake of trout of salman) en een glory met een charge

we gaan een kerkhof bouwen op de GE

er zijn 2 fases aan dit event.

1 het doodgaan (duhhe)
Het idee is om dood te gaan door poisen en ik zal een strategie uitleggen hoe dit erg makelijk gaat.
je neemt je mirror schield (niet per see nodig maar wel handig) een glory met minstens 1 use over en wat zwak food als cakes of salmon.

ga naar de slayer dungeon in rellekka en laat je aanvalen door de Cockatrice's en laat je aanvallen zonder je schild aan. ze hitten dan elke keer 100 en helaas drainen ze je stats ook. als je 300 of 400 hp over hebt ga je naar de cave crawlers en laat je hier ook aanvallen (dood ze niet). als je poisened bent wordt het gevaarlijk. gebruik je glory om naar edge te teleporten en drop alles op de bank behalve een klein beetje food om je lang genoeg in leven te houden en 5gp.
ren via het zuiden de GE in en neem je plek in de formatie in zoals hieronder in het plaatje is weergegeven.
als je dood gaat zorg er dan voor dat je met je gezicht naar het noorden kijkt dan komt je graf op de juiste manier te staan.

kerkhof op GE Roulplayevent
elke gold bar stelt een graf voor deze structuur kunnen we natuurlijk uitbrijden als er meer mensen zijn.

kom hierna zo snel mogelijk terug naar de GE en help met blessen als je dit kan. en raap eventueel de spullen die onder je graf liggen op maar laat je graf natuurlijk staan.

nu kan het spel echt beginnen! trek allemaal je monk robes aan en ga maar lekker rondrennen en dingen roepen als may they rest in peace en they died defending al the good in the world. je kan er zelf vast nog wel wat meer verzinnen.

geloof me dit gaat echt veel bekijks trekken en als we dit kunnen filmen (succel2 mss) zou dat echt een leuk filmpje kunnen worden.

nu kun je niet met een houtenbordje aankomen dus als je deze hebt verander hem dan naar een andere dit kun je doen bij Father Aereck in de kerk van lumby (restles gost quest). maar als je een leuke wil hebben met het symbool van je favo god of zoiets dan moet je toch echt een bezoekje bregen aan Blasidar the Sculptor (giant dwarf quest) dit kost wel iets maar als je een keer dood gaat voor het echie dan ben je blij als je een goede grafsteen hebt.

ik hoop jullie allemaal te zien op het event (dood of levend)

vragen zijn altijd welkom en ik zal ze zo goed mogelijk beantwoorden.


Laatst aangepast door Taz 90100 op ma maa 29, 2010 3:00 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptydi maa 23, 2010 5:27 pm

top, great!
Ony moet ik van half 8 tot kwart voor 9 +douchen (maakt half 10) op maandag..
Dus datum zou t lieft voor mij een andere zijn maar als de rest dze datum wil, is deze ook prima ofc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptydi maa 23, 2010 5:34 pm

als er geen problemen zijn met de dinsdag verplaatsten we hem wel maar moeten natuulijk wel kijken of de rest dan ook kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptydi maa 23, 2010 5:44 pm

ik heb eigenlijk liefst maandag, want voor dinsdag en donderdag weet ik nooit hoe lang ik moet werken
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 24, 2010 1:37 pm

I'll be there (as usual)

tx tazzie

king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE soulsmith

RE soulsmith


Aantal berichten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : hulst

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 3:21 pm

er staat zelfs een foto van @ hyves van ons event of heeft 1 van jullie die erop gezet?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 3:23 pm

s0ulsilver schreef:
er staat zelfs een foto van @ hyves van ons event of heeft 1 van jullie die erop gezet?

rofl X D

ik was het niet, maar waar kan ik hem vinden? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE soulsmith

RE soulsmith


Aantal berichten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : hulst

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 3:24 pm

bij zoeken runescape, dan hyves dan de 2e
joinen en dan afbeeldingen de 13e
Terug naar boven Ga naar beneden
RE soulsmith

RE soulsmith


Aantal berichten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : hulst

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 3:36 pm

gevonden????
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 3:38 pm

s0ulsilver schreef:
gevonden????

heb niet echt zin om een runescape fan hyves te joinen Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 3:44 pm

s0ul kan je de link geven van de fansite?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE soulsmith

RE soulsmith


Aantal berichten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : hulst

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 4:03 pm



Laatst aangepast door Taz 90100 op do apr 01, 2010 5:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : de link was veroudert)
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 4:25 pm

Ik heb reeds dominicus van PH aangesproken over die kerel die ermee gaat pronken dat het hun event is (zie link)
Dit pik ik niet, met onze (taz) ideeen gaan pronken op andere sites en zo reclame maken

ik hoop dat er hyvers zijn die hierop een gepaste reply gaan geven aan die kevin zijn geblabber!!!!

ph recruteerd niet op onze kosten !!!!!!!!!!!!!!!!


king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
re gotohell
general
general



Aantal berichten : 217
Reputatie : 6
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 35

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 4:58 pm

goed gedaan ouwe
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 5:24 pm

RE Ouwe schreef:
Ik heb reeds dominicus van PH aangesproken over die kerel die ermee gaat pronken dat het hun event is (zie link)
Dit pik ik niet, met onze (taz) ideeen gaan pronken op andere sites en zo reclame maken

ik hoop dat er hyvers zijn die hierop een gepaste reply gaan geven aan die kevin zijn geblabber!!!!

ph recruteerd niet op onze kosten !!!!!!!!!!!!!!!!


king

ik vind het prima dat mensen mijn idee overnemen dit zou ik alleen maar vet vinden maar ik pik het niet dat mensen gaan pronken met een idee dat van mij is Evil or Very Mad

ik verwacht eigenlijk wel een excus van de persoon die dat gepost heeft en dat hij zijn post meteen verwijderdof als dat niet kan dat hij daarna zegt dat hij het fout had en dan het van ons is.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE soulsmith

RE soulsmith


Aantal berichten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : hulst

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptywo maa 31, 2010 6:40 pm

Taz 90100 schreef:
RE Ouwe schreef:
Ik heb reeds dominicus van PH aangesproken over die kerel die ermee gaat pronken dat het hun event is (zie link)
Dit pik ik niet, met onze (taz) ideeen gaan pronken op andere sites en zo reclame maken

ik hoop dat er hyvers zijn die hierop een gepaste reply gaan geven aan die kevin zijn geblabber!!!!

ph recruteerd niet op onze kosten !!!!!!!!!!!!!!!!


king

ik vind het prima dat mensen mijn idee overnemen dit zou ik alleen maar vet vinden maar ik pik het niet dat mensen gaan pronken met een idee dat van mij is Evil or Very Mad

ik verwacht eigenlijk wel een excus van de persoon die dat gepost heeft en dat hij zijn post meteen verwijderdof als dat niet kan dat hij daarna zegt dat hij het fout had en dan het van ons is.

of allebei, je kan wel verwijderen btw
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptyvr apr 02, 2010 12:58 pm

lol, partyheadz heeft als het goed is gister ook diezelfde event gehouden.

http://de-runescapers.hyves.nl/album/2618549/De_Runescapers/n8ZZcQx-/fotos/914415995/0/vz2R/#media_navigator_1=3&media=1.914103265.LH-_&show_reactions_1=1&__state__=2

"Het was geen Partyheadz event, wij organiseren dit vandaag 1 april voor de aller 1e keer..

Groetjes PH dominicus - Founder van PH"
Terug naar boven Ga naar beneden
RE soulsmith

RE soulsmith


Aantal berichten : 31
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : hulst

kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Emptyvr apr 02, 2010 12:59 pm

k heb het ook gezien
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kerkhof op GE Empty
BerichtOnderwerp: Re: kerkhof op GE   kerkhof op GE Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kerkhof op GE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kerkhof event op GE
» kerkhof event 2!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Events Forum :: Roulplaying events-
Ga naar: