Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: alweer nomad! ma maa 15, 2010 9:32 pm
damens en heren, allemaal graag even uw aandacht
na talloze guides op internet te hebben bekeken, alle tips van mede clanleden op te volgen, tot aan verveling toe summon, def en ranged te hebben getraind en een aantal keer geprobeerd te hebben nomad te verslaan....
wil ik jullie allen graag melden.....
dat het alweer niet gelukt is
heb het nu al 4 keer geprobeerd, en weet dat dat nog niet zo veel is maar ik wordt er toch zooooooooooooooooooooo enorm hopeloos van. nouja, wou ik gewoon even kwijt zegmaar..
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: alweer nomad! ma maa 15, 2010 10:05 pm
heb het al 10x geprobeert is niet zo leuk nee
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: alweer nomad! wo mei 12, 2010 2:05 pm
Onderwerp: Re: alweer nomad! wo mei 12, 2010 3:25 pm
vraag anders is aan ouwe hoe hij het deed
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: alweer nomad! wo mei 12, 2010 3:43 pm
dat zou kunnen goto, maar de tacktiek weet ik inmiddels wel. het probleem is dat me lvls gewoon niet hoog genoeg zijn, of dat ik niet de goeie armour heb want ik krijg te veel hits op me waardoor ik zonder food zit
Onderwerp: Re: alweer nomad! wo mei 12, 2010 5:39 pm
Nou ik zie anders nog wel mensen van cmb 103 lopen met een quest cape
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: alweer nomad! wo mei 12, 2010 6:04 pm
er is zelfs iemand met combat 95 die de cape heeft, maar dat ligt eraan hoe hoog je andere skills zijn. iemand met 99 defence en 99 strength bijvoorbeeld zou een lager combat hebben als mij. combat zegt neit zoveeel, het gaat om je skills
REsven aeter
Aantal berichten : 84 Reputatie : 0 Registratiedatum : 27-02-10
Onderwerp: Re: alweer nomad! wo mei 12, 2010 8:19 pm
uhu idd ukky het laagste cb voor quest cape is 85 maar dan wel 99 range/str nodig en 99 def
Onderwerp: Re: alweer nomad! vr mei 14, 2010 11:55 am
RE Ukky schreef:
sorry zonnetje, maar dat had ik gister bij agil event ook gedaan, maar dat moest juist weer groter van taz, dus vandaar
ja en nee ukky
nee van mij mogen ze ook kleiner en ja je moet niet je hele screen verkleinen omdat je dan helemaal niks meer kan onderscheiden.
knip gewoon het belangrijke gedeelte uit en post dat.
dan heb je wel dat je alles goed kan zien maar niet een te groot plaatje dat niet bij iedereen op het scherm past.
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: alweer nomad! vr mei 14, 2010 12:00 pm
RE Taz 90100 schreef:
RE Ukky schreef:
sorry zonnetje, maar dat had ik gister bij agil event ook gedaan, maar dat moest juist weer groter van taz, dus vandaar
ja en nee ukky
nee van mij mogen ze ook kleiner en ja je moet niet je hele screen verkleinen omdat je dan helemaal niks meer kan onderscheiden.
knip gewoon het belangrijke gedeelte uit en post dat.
dan heb je wel dat je alles goed kan zien maar niet een te groot plaatje dat niet bij iedereen op het scherm past.
sorry maar daar moet ik gewoon weer op reageren, 1. ik heb het gedeelte inderdaad niet verkleint zoals je me bij dat agility event hebt afgeraden, en 2. ik heb wel degelijk het belangrijke gedeelte eruit geknipt want het gaat er bij deze foto niet alleen om dat nomad me afmaakt maar ook dat me food op is. hier kan je namelijk uit afleiden dat mijn defence gewoon te laag is om nomad te killen =/
RE Krygertje Forum Admin
Aantal berichten : 774 Reputatie : 14 Registratiedatum : 26-01-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Slightly left of reality, Ede
Onderwerp: Re: alweer nomad! vr mei 14, 2010 12:25 pm
waarom al dat gezeur over de grote van die screens? ik vind het juist leuk dat er een beetje kleur komt in het telkens zwarte achtergrond van dit forum, dat bewerken kost ook weer tijd en als je probleem hebt met het laden dan koop je sneller internet
Onderwerp: Re: alweer nomad! vr mei 14, 2010 5:34 pm
kijger het gaat er meer om dat somige screen zo groot zijn dat ze breder zijn dan somige schremen.
als iemand dan een lange zin schrijft in een post op datzelfde topic kom je de hele tijd van links naar rechts te scrollen om hem te lezen en dat is nou ook weer niet ideaal.
en het excuus van bewerken kost tijd vind ik nogal flauw want binnen een minuut heb je met paint zo een leuke screen in mekaar gezet.
RE Krygertje Forum Admin
Onderwerp: Re: alweer nomad! vr mei 14, 2010 5:39 pm
oke dat is een goeie is er niet iets intestellen dat we dit probleem niet meer hebben?