Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 11 Maart The dead of ...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptydo maa 11, 2010 7:39 pm

11 Maart The dead of ... Dood
weer is wtf nam nog een anti pot maar was al door me hp heen Evil or Very Mad
nu kan ik al me quest items weer op gana hale
weet iemand hoe je lunar staf en enchanted secateurs terugkrijgt?????????????????????????????????????????????????????????
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptydo maa 11, 2010 9:47 pm

mss een stomme vraag maar je kon toch wel op tijd terug zijn in ardy gewoon ff tele.

wat spullen betreft kijk in de quest guid waar je de spullen origineel kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptydo maa 11, 2010 11:02 pm

ja tuurlijk maar ik weet niet elke quest uit me kop
ene ik heb virus ofzo want als ik me google gebruik of andere zoekmachine kom ik telkens op 101 reclame sites Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptyvr maa 12, 2010 3:46 am

de lunar staf krijg je natuulijk tijdens de luna staf door een paar enchantment uit te voeren op een dammed staf (lost city quest) als ik me niet vergis moet je langs de 4 elemental altars van rc.

de secrateurs die kun je terug krijgen voor 40k van Malignius Mortifer (fairy tale part I) dit is de man die net ten noordwesten van port sarim rondloopt samen met zijn elemental wizards het is de kerel in de zwarte robes. (van hem krijg je ook het skelton army bij swan song)

ik denkt dat dit genoeg is en als ik je een tip mag geven maar meteen een paar lunar stafs mocht je er een kwijtraken dan heb er nog een reserve
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptyvr maa 12, 2010 10:20 am

oke thnx man Very Happy

en nu bedenk ik dat als ik house tele gedaan had dat ik al me spul zou hebbe gehouden Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptyvr maa 12, 2010 10:46 am

Taz 90100 schreef:
de lunar staf krijg je natuulijk tijdens de luna staf door een paar enchantment uit te voeren op een dammed staf (lost city quest) als ik me niet vergis moet je langs de 4 elemental altars van rc.

de secrateurs die kun je terug krijgen voor 40k van Malignius Mortifer (fairy tale part I) dit is de man die net ten noordwesten van port sarim rondloopt samen met zijn elemental wizards het is de kerel in de zwarte robes. (van hem krijg je ook het skelton army bij swan song)

ik denkt dat dit genoeg is en als ik je een tip mag geven maar meteen een paar lunar stafs mocht je er een kwijtraken dan heb er nog een reserve

krijger, ik hoop dat je nog niet de lunar staff hebt teruggehaald, want dat kan namelijk veel makkelijker... als je op lunar isle naar het altar gaat waar je lunar aanzet staat daar een vrouw. als je met die vrouw praat krijg je een venstertje met alle lunar items (van robes tot ring) daar kan je een nieuwe lunar staff kopen voor iets van 75k
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptyvr maa 12, 2010 11:33 am

RE Krygertje schreef:
oke thnx man Very Happy

en nu bedenk ik dat als ik house tele gedaan had dat ik al me spul zou hebbe gehouden Crying or Very sad

dat klopt maar als je naar je graf bent kunnen gaan heb je toch niks verloren of hoe zit dat nou

en wat Ukky nog zij dat lijkt me inderdaad makelijker maar ik wist niet dat dat kon Razz dus nu moet je ukky ook gaan bedanken voor de info Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptyvr maa 12, 2010 5:17 pm

dankje uk Very Happy
en taz ja ik was optijd maar quest items verlies je zowiso en ik moest me guthan recharge enzo Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Emptyvr maa 12, 2010 5:26 pm

ok dat wist ik niet (geld dat ook voor void dat als je met dat dood gaat dat je het zowizo verliest) en wat gutans betreft doe dat gewoon in je huis dat scheelt toch weer veel desnoods vraag je iemand met een hoger smithing lvl om het te doen dan kost het minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





11 Maart The dead of ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: 11 Maart The dead of ...   11 Maart The dead of ... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
11 Maart The dead of ...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RSMV Short] Sorry for Everything - Dead by April
» 17 Maart
» 16 Maart
» 20 Maart
» 2 Maart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Krygertje-
Ga naar: