Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Teach-Each-Other ?!?!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
werchter2005

werchter2005


Aantal berichten : 29
Reputatie : 1
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Belgie, Leuven

Teach-Each-Other ?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Teach-Each-Other ?!?!   Teach-Each-Other ?!?! Emptyvr apr 08, 2011 9:29 pm

Als je de highscores van Raging Elders eens goed bekijkt zie je dat meer dan 50 leden combat level 115 plus of (véél) hoger zijn...

Vanaf dit level, of soms al vroeger, zijn er heel wat leuke combat-related zaken die je vanaf dan +- veilig kan proberen... Denk maar aan God Wars dungeon, Barrows of PK'n in de wildy... Velen van ons kennen het, doen het wekelijks, sommigen zelfs dagelijks! Je kan wel stellen dat deze personen er echte experts in geworden zijn! Met de mooie drops die ze hier al door gekregen hebben...
Zie Rewards forum Maar er zijn ook heel wat mensen die er minder goed in zijn, of het zelfs nog nooit hebben geprobeerd... Net zoals mij, ik Heb al heel wat filmpjes gezien, maar zelf heb ik het nog nooit tegen armadyl, bandos of zamorak opgenomen...

Als jullie, experts, zich kenbaar zouden maken, ergens op dit forum... erbij een goede site met informatie over de activiteit, een volgens hen heel goed te begrijpen youtube filmpje etc zouden bijzetten.. enkele vragen beantwoorden en eventueel een learn bandos, learn to barrow etc tripje organiseren?

Zelf ben ik bvb heel goed in barrows, een activiteit waarbij ik pas nog een guthan helm heb gevonden Smile dus als er daar ooit iemand vragen over heeft kan je altijd bij mij terrecht! Zelf ben ik heel hard geintereseerd in alles wat met GWD te maken heeft...


Alvast bedankt voor 't lezen... opmerkingen, voorstellen, iniatieven, vragen, alles toegestaan... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Teach-Each-Other ?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Teach-Each-Other ?!?!   Teach-Each-Other ?!?! Emptyma apr 11, 2011 8:37 pm

dude... dit forum wordt al meer dan een half jaar niet meer gebruikt... >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
werchter2005

werchter2005


Aantal berichten : 29
Reputatie : 1
Registratiedatum : 27-03-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Belgie, Leuven

Teach-Each-Other ?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Teach-Each-Other ?!?!   Teach-Each-Other ?!?! Emptydi apr 12, 2011 6:27 am

hahahahahaha zalig! zo fout!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Teach-Each-Other ?!?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Teach-Each-Other ?!?!   Teach-Each-Other ?!?! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Teach-Each-Other ?!?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Vragen Staat Vrij :: Vragen over RS-
Ga naar: