Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Burthorpe games room

Ga naar beneden 
+4
RE Ganesha
RE Biertjuh
RE Draakje
RE Ouwe
8 plaatsers
AuteurBericht
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 10:29 am

Ik zou wel eens een event willen houden waaraan echt iedereen kan meedoen en zich op een andere manier met elkaar kan meten...

nou jah meten is een groot woord maar toch iedereen kan tegen elkaar spelen dan.

om dat te kunnen zou ik een lijst willen hebben waarbij iedereen die wil meedoen zich inschrijft via forum, ik ga kijken om een file te attachen waardoor dit mogelijk is,
aan de hand daarvan stel ik dan een games list en score lijst op...

maar voor ik eraan begin wil ik wel weten of dit idee goed bevonden wordt en of er ook kandidaten zijn die mee willen doen

het gaat erop neerkomen dat iedereen in elke game tegen iedereen gaat uitkomen en zo een uiteindelijke winnaar bekend wordt gemaakt

verder wil ik weten of er op dat event ook non-cc gebonden mensen waarvan we weten dat ze al langer zouden willen joinen en de req hebben mogen meedoen om eens de smaak van ons als cc te kunnen proeven en aan de hand daarvan kunnen zowel wij als die rookies zich een eerste opinie vormen over elkaar...

comment is welkom en eiig een must !

king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 10:32 am

Leuk plan. Maar wat kan je in die game room doen? Na de quest ben ik er nooit meer geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 10:33 am

burthorpe games room geeft vanalle soorten minigames in de vorm van board games zoals dammen ed... ik ben atm aan het kijken voor een guide of een link ernaar...

king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 10:36 am

en voila zoals beloofd hier issie al

www.lunagang.nl/activity/games-room.php

het zijn vrij eenvoudige spellen die door iedereen te spelen zijn dus hoop eiig dat er wel wat mensen aan mee willen komen doen ter afleiding...


king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 10:42 am

Grappig. Maar dan kunnen mensen die ftp zijn dus niet meedoen?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ouwe
Clanowner
Clanowner
RE Ouwe


Aantal berichten : 141
Reputatie : 12
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opgrimbie (mm) Belgie limburg

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 10:43 am

Nee inderdaad dat klopt, maar als ik me niet vergis is het een MUST dat w51 onze home world is en om daarin te spelen moet je member zijn, vlgs mij is enkel ajax non mem en toegelaten tot cc .


king
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 12:49 pm

Is erg leuk iets.
Wou dit ook organiseren binnekot eerlijk gezegt, maar prima dat je mij voorgaat, hoe eerder hoe beter.

Dit is echt wel lachen, zo kunnen we zien wie de slimbo van de clan is.
Heb dit ooit in een oude clan georganiseerd. Je zou'dit op 2 manieren aan kunnen pakken:
- Zoals jij 't zegt. Gewoon lekker 1 voor 1 een wedstrijd en dan moet je voor een bepaalde dag laten weten wie er gewonnen heeft. Of dag niet maar 2 of 3 dagen.
- Of dat je het op een bepaalde tijd organiseert en dat jij regelt wie er tegen wie moeten alleen dat is heel onoverzichtelijk lijkt me.

Heb die 2e manier ooit al eens in andere clna gedaan, maar is echt onoverzichtelijk, zeker met een grote groep.

Ik doe zeker hieraan mee, erg leuk vooral als je eerst ook wat reclame in cc maakt.
GOED IDEE OUWE! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 2:22 pm



lijkt me lache

geen id wat het is maar

ben altyd wel in voor rommele met de cc:P
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 3:28 pm

nouja, er zijn daar echt een stuk of 50 borden waar je aan kan spelen, dus je kan er ook gewoon poultjes van maken met daarna een halve finale en finale enzo Smile

Ik vindt het ook wel een leuk idee om mensen van buiten de clan uit te nodigen, zodat die ook eens re kunnen meemaken dus wat mij betrefd nodigt iedereen gewoon z'n hele fl uit Razz

misschien nog een goeie tip om in de cc naam ook te verwijzen naar je topic om in te schrijven, aangezien lang niet iedereen op het forum kijkt?



enneuh, i'll be there Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptyma nov 15, 2010 9:07 pm

erg leuk idee maar het heeft wel even geduurt (ouwe noemde dit al bij wariors guild event in zomer)

ik ga hier zeker aan meedoen en ik denk dat we dit, of met pouls moeten doen zoals ukky al zij of veel simpeler een knok out systeem.
dit laatste is heel simpel alleen beetje jammer als je in begin afvalt maar ja dan ge je lekker met de andere afvallers spelen.

ik zou gewoon eerst een spel uitkiezen voor het tournooi en kijken hoe dat gaat.

wordt echt leuk en zeker een goed idee ouwe

Terug naar boven Ga naar beneden
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptydi nov 16, 2010 10:26 pm

JAH IK DOE MEE er is nooit iemand @ games room dat is echt jammer
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stolen
luitenant
luitenant
RE Stolen


Aantal berichten : 331
Reputatie : 7
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Emptydi nov 16, 2010 10:58 pm

ik doe mee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/teblarsrace
Gesponsorde inhoud





Burthorpe games room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burthorpe games room   Burthorpe games room Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Burthorpe games room
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Party room drops!
» 587k cash van party room:D
» Clan foto Party room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Events Forum :: Mini Games events-
Ga naar: