Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Nieuw idee, event team.

Ga naar beneden 
+3
RE Ganesha
RE Ukky
RE Biertjuh
7 plaatsers

Moet er een event team komen?
Ja, lijkt me een goed idee bier
Nieuw idee, event team. Vote_lcap71%Nieuw idee, event team. Vote_rcap
 71% [ 5 ]
Ja, alleen zou ik het heel anders aanpakken. reactie?
Nieuw idee, event team. Vote_lcap29%Nieuw idee, event team. Vote_rcap
 29% [ 2 ]
Nee, het is best zoals het nu is.
Nieuw idee, event team. Vote_lcap0%Nieuw idee, event team. Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Nieuw idee, event team. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw idee, event team.   Nieuw idee, event team. Emptydo nov 11, 2010 8:29 pm

Ik zat is te denken, en het leek me misschien slim om is een event team te beginnen.
We hebben de laatste tijd vrij weinig dingen die we met de clan ondernemen buiten 't bossen dan. Dit is misschien wel een leuke optie, want er gaat toch niets boven met je clan gezellig een event doen.

Natuurlijk is dit een poll om te kijken wat jullie ervan vinden, verder kan ik niets garanderen, omdat dit iets voor de leiding is. Maar je kan ze hiermee misschien wel een goede stop op weg zetten.
Het idee van mij was om:
- elke week 1 bossevent te doen, dit kan van king black dragon tot corp zijn.
- Elke week 1 ander event te doen, dit kan een minigame zijn, maar ook een leuke race of whatever.
Ook dit is discuttabel, maar is een voorbeeld.

Het nadeel van een event team is dat er wel een bepaald team hier tijd in moet steken en dat verder eigenlijk niemand meer een leuk event kan organiseren, verzinnen kan natuurlijk wel, maar dan zou je het door moeten geven aan het event team en eventueel zijn die zo goed jou de leiding daarin te geven.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik bedoel, en zoals ik al zei is dit puur iets uit eigen initiatief en heb het nog niet met een leider overlegt, maar zo kunnen hun zien wat de clan hiervan vind. Want ik ben zeker wel in voor wat meer dingen te ondernemen met de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Nieuw idee, event team. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee, event team.   Nieuw idee, event team. Emptydo nov 11, 2010 8:34 pm

Het lijkt me een erg leuk idee van je biertje,
maar ergens heb ik het gevoel dat de huidige clan niet zo in to events is...
Ik heb inmiddels een maandje terug Trouble brewing en Stealing creation georganiseerd,
en op het moment zelf was het voor Trouble brewing nog moeilijk genoeg mensen bij elkaar te krijgen, en voor Stealing creation kwamen we niet verder als drie man.

Nogmaals, het idee lijkt me erg leuk alleen ik ben bang dat je niet genoeg support gaat krijgen in de clan Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

Nieuw idee, event team. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee, event team.   Nieuw idee, event team. Emptydo nov 11, 2010 9:08 pm



helaas moet ik ukky gelijk geven

overigens gaat er waarschijnlijk na 1 december daar het een en ander in verandere
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Nieuw idee, event team. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee, event team.   Nieuw idee, event team. Emptydo nov 11, 2010 9:24 pm

ukky heeft wel een punt maar als je iets leuk bedenkt kan het ook gewoon goed uitpakken zoals het cannon event.

maar een team lijkt me geen goed idee.
zelf regel ik graag events maar ik ben daar door school scouting en socilaal leven niet aan toe gekomen de laatste tijd.
echter moeidig ik iedereen iets te verzinnen.
maar als je dit doet post het dan ong 3 dagan van tevoren op het forum zodat duidelijk is wanneer iets is en dat er niet per ongelijk 2 dingen tegelijk zijn.

dus als je een event wil organiseren gewoon doen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Nieuw idee, event team. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee, event team.   Nieuw idee, event team. Emptydo nov 11, 2010 9:28 pm

ten eerste heel leuk idee en goed initafief bier maar ik dnek ook dat we het beter bij event gwn kunnen laten maar als clan zijnde vind ik wel dat we ook op wat 'fun events zoals van kky trouwele events enz ook zoveekl mesne moeten komen als op corp of boss events...maarja als ik member ben zou ik ook graag komen:P
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

Nieuw idee, event team. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee, event team.   Nieuw idee, event team. Emptydo nov 11, 2010 9:30 pm

jup te weinig interrese voor events Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Pelsaert




Aantal berichten : 96
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-02-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : provincie Groningen

Nieuw idee, event team. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee, event team.   Nieuw idee, event team. Emptydo nov 11, 2010 9:43 pm

QUOTE VAN TAZ: maar als je dit doet post het dan ong 3 dagan van tevoren op het forum zodat duidelijk is
wanneer iets is.

Misschien ook niet verkeerd om er in cc "reclame" voor te maken. Want ik moet toegeven dat ik niet elke dag op het forum zit. Heel vaak lees ik in cc naam tijdens het spel dat er iets gepland stond Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw idee, event team. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw idee, event team.   Nieuw idee, event team. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw idee, event team.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuw roleplaying event
» Een nieuw soort "vind de lokatie"
» nieuw hitsysteem
» Nieuw Huisje
» nieuw clues en rewards

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Clan Poll's-
Ga naar: