Onderwerp: Vaarwel iedereen di nov 02, 2010 4:31 am
Hallo al wie dit leest, Als jullie mij nog zouden kennen hebben jullie blijkbaar gemerkt dat ik de laatste maand niet meer ben online geweest, dit is omdat ik gestop ben met runescape. Dank iedereen voor de erg fijne tijd in de clan zonder jullie had ik waarschijnlijk veel vroeger gestopt voorlopig speel ik world of warcraft en ik amuseer me er beter mee dan runescape gewoon door het spel zelf jammer dat jullie geen clan erop hebben . Maarja ik kan nu een lijstje van namen zetten maar dat doe ik niet als je dit leest weet je wel of ik je mocht of niet. Vaarwel iedereen :'( Misschien zie ik jullie ooit nog es maar dat betwijfel ik het ga jullie goed. Vaarwel
Onderwerp: Re: Vaarwel iedereen di nov 02, 2010 5:41 am
Hey Mor,
Het was me idd al opgevallen dat je de laatste tijd nooit meer on was . Jammer dat je geen RS meer speelt, maar ja, als je het niet leuk meer vindt houdt alles op. We zullen je missen. Het ga je goed!
Onderwerp: Re: Vaarwel iedereen do nov 04, 2010 10:26 am
Heel veel succes met WOW. Mijn zoon speelt het ook vaak. ik geloof dat hij daar Webbienl heet.
Jammer dat je hier weggaat, maar je kan geen 2 dingen tegelijk spelen. Het ga je goed en hopelijk, als je genoeg van WOW hebt, kom je weer eens terug. XXXX