Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Week 42 alweer.......

Ga naar beneden 
+7
Ssssilver
re gotohell
RE Taz 90100
zerebro
RE opa KEES
RE Ukky
RE Draakje
11 plaatsers
AuteurBericht
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyzo okt 17, 2010 11:35 am

Gisteren een aantal floors gedaan en dung lvl 75 gehaald. Verder niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyzo okt 17, 2010 11:51 am

nice draakje, hoe train jij het nou eigenlijk?
doe je alles solo of ga je ook al in teams enzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyma okt 18, 2010 10:58 am

RE Ukky schreef:
nice draakje, hoe train jij het nou eigenlijk?
doe je alles solo of ga je ook al in teams enzo?

Ik train dung alleen. Gisteren ben ik wel even met jou en Krijgertje mee geweest maar ik snapte er niks van. Die gingen heel snel en ik wist niet wat jullie aan het doen waren Sad Het zal wel aan mij liggen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyma okt 18, 2010 11:06 am

Gisteren wilde ik de hele dag dung doen. MAAR mijn ex schoonvader kwam op visite. Die man kan je niet zo maar even wegsturen want die komt helemaal uit Belgie. Hij belt nooit van tevoren maar staat zomaar op de stoep. Om een uur of drie ging hij weer weg en kon ik ff op rs.

Even met Ukky en Krijgertje dung gedaan. Jeetje wat gaan die gasten snel door een floor heen. Ik wist niet wat er gebeurde en wat ik moest doen. Na 2 floors ben ik er mee op gehouden. Ik haalde het totaal ook aardig naar beneden geloof ik Razz
Daarna ben ik maar wat agil gaan doen voor de strange rocks.

s'Avonds wilde ik dat afmaken en dan mee naar Trouble Brewing. Maar, alsof de duvel ermee speelde, de bel ging toen ik nog geen 10 sec ingelogd was. Mijn vriendin voor de deur die even gezellig wat kwam bijkletsen.
Het was wel gezellig hoor, maar weer een verloren avond voor rs Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE opa KEES
captain
captain
RE opa KEES


Aantal berichten : 92
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 58
Woonplaats : Goes Zeeland

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyma okt 18, 2010 2:29 pm

Je schiet al lekker op met dungeonering Petra. Bravo. En een dagje geen rs is ook wel eens gezellig he je hebt ernaast ook een leven he. moet kunne toch als maar gezellig is.
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyma okt 18, 2010 2:55 pm

lol, meneer van belgie komt zomaar aan de deurbel trekken.. wa ne zot :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptywo okt 20, 2010 10:49 am

zerebro schreef:
lol, meneer van belgie komt zomaar aan de deurbel trekken.. wa ne zot :p
Dat doet ie wel vaker en dan op momenten dat ik heel andere plannen heb. Ff bellen van teoren...nee Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptywo okt 20, 2010 10:51 am

Eergisteren kon ik niet inloggen, ik wist mijn wachtwoord niet meer. Zo stom. Gisteren nog maar een keer geprobeerd en toen wachtwoord ecovery gedaan. Gelukkig was ik niet gehackt dus kon ik weer verder spelen.
Ik heb maar wat strange rocks opgehaald en s'avonds heb ik summer pies gemaakt. Ik had niet meer zoveel over. De laatste rock van agil wil maar niet komen, nog even en ik ga levelen Sad Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptywo okt 20, 2010 10:55 am

nice draakje jij bent een van de wijnige die ook voor die rocks gaat Razz ik heb nu last van de laatste farming rock en ik kan vandaag inleveren dus ik moet die echt vandaag krijgen anders gaat mijn schema eraan Razz
gelukkig niet gehacked want we zouden ons clvdm niet kunnen missen!
Terug naar boven Ga naar beneden
re gotohell
general
general



Aantal berichten : 217
Reputatie : 6
Registratiedatum : 08-03-10
Leeftijd : 35

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptywo okt 20, 2010 12:28 pm

ja gelukkig niet gehack ik doe laatste tijd ook wat dung gaat zeer snel op hoog lvl doe ook nog strange rocks maar doe ze wanneer ik wil :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ssssilver

Ssssilver


Aantal berichten : 257
Reputatie : 21
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : Haarlem

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptywo okt 20, 2010 3:04 pm

Ook ik doe elke week de strange rocks en idd, soms duurt het heeeeel lang voordat je een van de laatste rocks krijgt.
Net als Taz heb ik al een keer ruim 300 red chins moeten vangen voordat ik eindelijk
mijn laatste steentje kreeg. Agility duurt ook altijd lang, maar mining daarentegen heb ik meestal in 1 invi binnen.

Over dung gesproken, gebeurt het jou ook wel eens dat je spullen naar de beginkamer brengt en ze aan het eind van die floor gewoon kwijt bent? Mij al paar keer gebeurd, gaat meestal om raw food of raw potato's
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptydo okt 21, 2010 10:11 am

Ssssilver schreef:
Ook ik doe elke week de strange rocks en idd, soms duurt het heeeeel lang voordat je een van de laatste rocks krijgt.
Net als Taz heb ik al een keer ruim 300 red chins moeten vangen voordat ik eindelijk
mijn laatste steentje kreeg. Agility duurt ook altijd lang, maar mining daarentegen heb ik meestal in 1 invi binnen.

Ik heb het idee dat er altijd een paar rocks tussen zitten die lang duren. Vaak is bij mij, agil, cooking en crafting dat. Misschien is dat bij iedereen anders?

Citaat :
Over dung gesproken, gebeurt het jou ook wel eens dat je spullen naar de beginkamer brengt en ze aan het eind van die floor gewoon kwijt bent? Mij al paar keer gebeurd, gaat meestal om raw food of raw potato's

Ja klopt. Volgens de guides op tipit en zybez blijft alles liggen. Maar dat is niet zo. Langzaam verdwijnt er toch spul.
Heel gek, maar vooral spullen die nogal wat waard zijn. Ik verkoop nu gewoon alles tussen door, behalve food, herbs, seconds, een antifire shield, runes en cloth.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptydo okt 21, 2010 10:18 am

Zoooo, gisteren eindelijk weer wat kunnen doen. 3 Tasks gedaan en een wipdrop gehad Smile

2 Clues waarvan 1 500k waard was, ook leuk. Ik heb nu 27 mil cash. Op naar de 100 voor 95 pray Razz
Als ik dingen ga verkopen heb ik het zo. Wat denken jullie, zal ik mijn sgs, bandos en zs verkopen? Dan heb ik genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptydo okt 21, 2010 10:38 am

ik zou niet alles verkopen anders heb je niks meer over
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptydo okt 21, 2010 11:52 am

ik weet niet hoeveel pray nu kost omdat d bones nogal gezakt zijn. maar je moet zowiso even uitrekenen hoeveel het precies kost want 100m is mis nie genoeg. als ik jouw was had ik al da spul al verkocht en alles op pray Very Happy
denk aan het weinige food je in dung nodig gaat hebbe met soul split aan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyvr okt 22, 2010 12:22 pm

Gisteren heb ik een hele hoop spullen verkocht die al tijden in mijn bank zaten te niksen. Heeft me een paar mil opgeleverd.

Daarna heb ik een steel drag task gedaan. 2 Clues gekregen, wildy in, weer wildy in en ga zo maar door. De ene was 148k en de andere 128k. Niks bijzonders dus Razz Van anderen die clues deden hoorde ik ook dat de beleoning zeer weinig was. Maar ja, nieuwe ronden nieuwe kansen Razz

Ondertussen zitten dubben of ik mijn Armadyl zou verkopen. Toch gedaan, uiteindelijk en ik had toen 60m op de bank. Gelijk 10k dbones gekocht. Geen idee hoever ik daar mee kom Razz

Ik heb 500 teletablets gemaakt en ben nu bezig om al die bones op mijn altaar te doen.

Dat ik maar snel mag levelen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyvr okt 22, 2010 12:26 pm

RE Krygertje schreef:
ik weet niet hoeveel pray nu kost omdat d bones nogal gezakt zijn. maar je moet zowiso even uitrekenen hoeveel het precies kost want 100m is mis nie genoeg. als ik jouw was had ik al da spul al verkocht en alles op pray Very Happy
denk aan het weinige food je in dung nodig gaat hebbe met soul split aan Razz

Ik ben pray 86 nu en heb uitgerekend dat ik 19526 dbones nodig heb om op 95 te komen. Dat gaat me 102mil kosten (met de prijzen van nu). Ik heb nu 10k dbones gekocht en moet dus de rest nog bij elkaar sparen. Misschien verkoop ik inderdaad mijn bandos wel. Ik zie wel hoe ik er dan over denk. Eerst deze 10k maar eens wegwerken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyvr okt 22, 2010 2:00 pm

Houdt je er wel rekening mee dat je dan niets meer hebt qua armour, als je alles gaat verkopen.
Dan komt die slayer cape er natuurlijk nooit, of iig dan sta je daar met full rune, is best zonde lijkt me! Wel is 95 pray very nice, maar ik zou 't op 't gemakske doen, al is het natuurlijk jou account en zeg ik dit met de beste bedoelingen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyvr okt 22, 2010 6:38 pm

ela bier!! iets tegen rune!!??
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyza okt 23, 2010 10:03 am

Gisteren 2 pray levels gehaald, ben nu 88. Verder gisteravond 3 floors gedaan.

Ik heb de elites eens bekeken en ik moet hebben:
95 summo is nu 88
91 smith is nu 82
96 fish is nu 87
95 pray is nu 88
91 runecraft is nu 81 (geloof ik)

Ik heb dus nog heel wat te doen. Ik denk dat ik eerst al mijn d bones opmaak en dan maar kijken hoe ver ik kom. Dan fishing doen, die vis verkopen. Dan mining (kan ook wel wat hoger Razz) en daarvan smithing doen. Dan runecraft, die runes verkopen, en dan kijken hoeveel geld ik heb voor pray en summo. Dan kan ik altijd nog beslissen of ik spullen ga verkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
general
general
RE snoepy


Aantal berichten : 258
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyza okt 23, 2010 10:05 am

gl draakje ! ik denk dat je dat wel nodig hebt bij rc Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyza okt 23, 2010 10:47 am

veel van die skills kan je boosten draakje
en wees blij dat je nie 80-88 slay moet doen Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyza okt 23, 2010 12:46 pm



w00t draakje strakke plannen

maar vergeet inderdaad de mogelijke boosts niet ,

en 95 pray is gaaf maar persoonlijk zou ik zegge n verkoop niet te veel gear,

maar ga zo voort Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Emptyma okt 25, 2010 3:44 pm

ja, k ben ook aan het denken voor dikke pray, heb voor de moment maar 4.3 mill dus veel lvls gaan dat niet zijn :p (zit aan 63 pray atm)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Week 42 alweer....... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Week 42 alweer.......   Week 42 alweer....... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Week 42 alweer.......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Week 37 alweer
» week 47
» alweer 10 weken!!!
» week 36
» Week 43...............

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Draakje-
Ga naar: