Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: trouble brewing ma okt 11, 2010 5:30 pm
Verveel jij je wel eens op runescape? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Ben jij een echte muziekjes hunter? Ben jij een echte zuiplap? Of wil je gewoon eens wat anders? Doe dan mee met het Trouble brewing event, waar we een minigame gaan spelen die nog bijna niemand ooit gedaan heeft!!!
Wat is trouble brewing nou eigenlijk? Trouble brewing is een event dat zich afspeelt op mos le harmless, en waar het de bedoeling is om (de naam zegt het al) rum te brouwen. Ik zou hier een heel uitgebreide guide kunnen schrijven, maar ik kan het toch nooit zo goed als lunagang, dus kijk daar maar even http://www.lunagang.nl/activity/trouble-brewing.php
Wat: Trouble Brewing Waar: Mos le harmless wanneer: Zondag 17 oktober (20.30) Waarom: omdat ik bezig ben alle music tracks te unlocken en het nooit gespeeld wordt requirements: 40 cooking, en cabin fever
ps. stem even in de poll als je meegaat, omdat we 6 man nodig hebben. Als er te weinig komen kan het event helaas niet doorgaan omdat het in de officieële world ook nooit meer gespeeld wordt Alleen stemmen als je zeker weet dat je meegaat!
Laatst aangepast door RE Ukky op ma okt 11, 2010 6:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
RE spenky
Aantal berichten : 318 Reputatie : -1 Registratiedatum : 19-01-10 Leeftijd : 28 Woonplaats : ede
Onderwerp: Re: trouble brewing ma okt 11, 2010 5:57 pm
Onderwerp: Re: trouble brewing di okt 12, 2010 3:38 pm
ja bon, dan kan k dus al niet meedoen.
RE Ukky luitenant
Aantal berichten : 972 Reputatie : 25 Registratiedatum : 24-02-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : uithoek van groningen ;)
Onderwerp: Re: trouble brewing di okt 12, 2010 7:38 pm
RE Draakje schreef:
Doen we een friendly game??
euhmm, ik ken die hele minigame zelf ook niet, maar je kan alleen maar 'friendly games' doen toch? iedereen kiest gewoon een kant om in te gaan aangezien skills in het spel zelf geen rol spelen, en dan gezellig met z'n allen proberen uit te vinden wat de bedoeling van het spel is
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: trouble brewing za okt 16, 2010 11:19 am
RE Ukky schreef:
RE Draakje schreef:
Doen we een friendly game??
euhmm, ik ken die hele minigame zelf ook niet, maar je kan alleen maar 'friendly games' doen toch? iedereen kiest gewoon een kant om in te gaan aangezien skills in het spel zelf geen rol spelen, en dan gezellig met z'n allen proberen uit te vinden wat de bedoeling van het spel is
ik heb eht al eerder gespeeld en je kan het friendly of er echt een wedstrijd van maken. Je kan het je tegenstanders moeilijk maken door aan te vallen (geloof ik). Als je het friendly doet, gewoon niet elkaar aanvallen.
Onderwerp: Re: trouble brewing za okt 16, 2010 11:20 am
Ow ja, ik ga mee
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: trouble brewing za okt 16, 2010 11:55 am
mooi, dan hebben we nu definitief genoeg spelers (ookal hoop ik dat er nog meer komen natuurlijk). En wat dat friendly of wedstrijd betreft, dat besluiten we dan wel denk ik...
Onderwerp: Re: trouble brewing zo okt 17, 2010 5:39 pm
Ja idd Draak ik heb het spel al vaker gespeeld en meestal steken we de bruggen van tegenstander in de fik en ook de hoppers en bedrading en de waterpomp om het ze moeilijk te maken.
Dus zullen we moeten kiezen uit friendly of niet is gewoon een keuze vooraf.
Verder kan je een axe meenemen en een knife al is daar ook wel alles aanwezig. Graag mer armour er naar toe ivm met de apen die aanvallen. Je kan je armour dan weer in de deposit afgeven. en even een blue of red bandana of trouble brewing kleding net als mij
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: trouble brewing zo okt 17, 2010 6:26 pm
Onderwerp: Re: trouble brewing ma okt 18, 2010 12:34 am
Was een goed event en hope;ijk meer mensen volgende keer. Voor vele was het eerst leren hoe alles gaat.
Eerst zorgen dat je flowers pakt bij de tegenstander. deze ergens in doen dan krijg je coloroud water wat je boven in een hopper moet doen of je aapje mee moet kleuren
Voor noten moet je aapje vangen, kleuren en op boom usen. max 2 noten tegelijk .
Sweetgrubs krijg je door ratmeat op een molshoop te usen. Is ie leeg dan even wachten of de volgende molshoop.
Verder logs in de hoppers doen aansteke en bij vullen met loggs. en zorgen dat alle hoppers gevuld worden met ingredienten. das alles lol. als er vragen zijn stel ze gerust ik heb het vaker gedaan
Onderwerp: Re: trouble brewing ma okt 18, 2010 10:53 am
Jammer dat ik er niet bij was, ik kreeg visite
RE Ukky luitenant
Onderwerp: Re: trouble brewing ma okt 18, 2010 4:26 pm
het aantal mensen viel inderdaad wat tegen (we hadden al moeite om 6 man te verzamelen) maar toen we eenmaal begonnen ben ik erachter gekomen dat het een ontzettend vette minigame is
*en het belangrijkste, weer een music track unlocked *
Onderwerp: Re: trouble brewing di okt 19, 2010 12:34 pm
Ja, was leuk om te doen, misschien nog een keertje?
Wat ik ook nog wel eens met de clan wil doen is Stealing creation, lijkt me leuk om onze clan in 2-en te splitsen en gewoon hoop pnt te verzamelen zodat je veel van die volatile of morphic kan kopen om je skills sneller te trainen.
Was er van de week voor de allereerste keer en moest elke keer tegen een team met hele sterke tegenstanders die gewoon iedere keer voor onze basis gingen staan en iedereen doodsloegen die naar buiten kwam, dus daar was geen bal aan. (slechts 24 pnt verzameld in 2,5 uur spelen)
Onderwerp: Re: trouble brewing wo okt 20, 2010 10:28 am
Ssssilver schreef:
Wat ik ook nog wel eens met de clan wil doen is Stealing creation, lijkt me leuk om onze clan in 2-en te splitsen en gewoon hoop pnt te verzamelen zodat je veel van die volatile of morphic kan kopen om je skills sneller te trainen.
Was er van de week voor de allereerste keer en moest elke keer tegen een team met hele sterke tegenstanders die gewoon iedere keer voor onze basis gingen staan en iedereen doodsloegen die naar buiten kwam, dus daar was geen bal aan. (slechts 24 pnt verzameld in 2,5 uur spelen)
Er is ergens een cc waar sc friendly gebeurd. Ik weet de naam miet meer. Maar die wisselen van wereld als er gevochten wordt. Als je het friendly gaat doen, gewoon 2 teams, in de cc zeggen waar alles is en alles pakken. Geen weapons, alleen een bow. Eerst al het hoge spul en op het eind alle lage dingen. Dan heb je veel punten in een paar uurtjes.
Onderwerp: Re: trouble brewing wo okt 20, 2010 10:47 am
RE Draakje schreef:
Ssssilver schreef:
Er is ergens een cc waar sc friendly gebeurd. Ik weet de naam miet meer. Maar die wisselen van wereld als er gevochten wordt. Als je het friendly gaat doen, gewoon 2 teams, in de cc zeggen waar alles is en alles pakken. Geen weapons, alleen een bow. Eerst al het hoge spul en op het eind alle lage dingen. Dan heb je veel punten in een paar uurtjes.
jij bedoelt de cc: fast sc die werkt er goed maar is savonds zo druk dat de games nog steeds lang duren bij zoon frendly game is het doel om alle clay op te krijgen zodat de laatste minuut ingaat. op die manier kun je makelijk 100 punten per uur scoren. in world 99 is er ook een maar die weet ik even niet. gewoon even naar toe gaan en dan is er wel iemand ie je de cc zegt.