Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?

Ga naar beneden 
+3
RE Ajax0wner
RE snoepy
RE spenky
7 plaatsers
AuteurBericht
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyvr okt 08, 2010 8:50 pm

ik wou naar brimhaven om daar agility te trainen en toen ik aan kwam kon ik de boot niet meer af:
glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Helpi
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
general
general
RE snoepy


Aantal berichten : 258
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyvr okt 08, 2010 9:50 pm

loolll
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyvr okt 08, 2010 10:29 pm

lol???wtf hoe ben je er uit gekomen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyvr okt 08, 2010 11:22 pm

teleport
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Pelsaert




Aantal berichten : 96
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-02-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : provincie Groningen

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyza okt 09, 2010 1:06 am

dit heb ik idd eerder meegemaakt. Ik ging laws maken en iemand zat vast op de boot. Kon er ook niet af..
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyza okt 09, 2010 2:04 am

daar heb ik idd eerder van gehoord, omdat je maar 1 visible level heb ingesteld in plaats van alles, en de loopplank op een ander level zit (andere hoogte) je zou gewoon onder instellingen ipv low high kunnen instellen en dan moet je de loopplank wel kunnen zien. Maar als het goed is is jagex hier mee bezig, want ik hoorde hier al iets over van een j mod op het rs forum
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyza okt 09, 2010 1:33 pm

wel een vette glitch Razz
wel een geluk dat er nu zoiets is als een hometeleport anders zat je daar voor eeuwig vast als je geen runes of iets dergelijk bij je had Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler

RE Ruler


Aantal berichten : 268
Reputatie : -1
Registratiedatum : 21-05-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : taverly

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyza okt 09, 2010 7:04 pm

je kan ook als titel:
glitch! (spatie x6)

dan is de titel lang genoeg en dan spam je ook niet (zoals ik ook deed)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Emptyza okt 09, 2010 10:39 pm

lawl okee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?   glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
glitch omg wtf bbq waarom moet de titel tussen 10 en 225 tekens lang zijn?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nee waarom 78 att en str???
» Er is een boom, en die mag niet voetballen? weet je waarom?
» Moet dit mijn nieuwe avatar worden?
» Ik moet er ook eens een keer aan geloven visage ftw!!
» RE Ruler wrrm minimaal 10 tekens.. verpest de hele netheid nu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Fun/Humor forum-
Ga naar: