Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Het is herft geworden. Week 39

Ga naar beneden 
+5
zerebro
Divi
RE Ukky
RE Ajax0wner
RE Draakje
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyzo sep 26, 2010 10:01 am

Ongemerkt is het deze week herfst geworden. De zomer is voorbij. De dagen worden korter en het licht gaat steeds vroeger aan. Ik wordt altijd een beetje depri als het herfst wordt, de bomen worden kaal en de deur naar de tuin kan niet meer open omdat het kouder wordt.
Ik ben meer een lentemens, de aarde ontwaakt dan weer, de bomen krijgen een mooie groene waas van jonge blaadjes. De vogeltjes zingen om een vrouwtje te lokken..............
Maar goed, het merendeel van jullie is jong en neemt het wisselen van de seizoenen als een feit aan. Ik ben ietsje (heel klein beetje maar hoor Razz) ouder dan jullie en zie met weemoed de zomer vertrekken.

Gisteren een hoop gedaan: molten glas gemaakt, een stuk of 700. Dat doe ik op Lunar. Daar orbs van geblazen. Toen een 3k cosmic runes gemaakt. Daarna de orbs gecharged, die op battlestaves gezet, ik had er bijna 300.
Vervolgens ong 500 magic longbows gefletched en gesrtinged. Level 91 fletch gehaald.
Alles, wat ik aan drops heb gekregen deze week, de staves en magic longbows, gealched.

Daarna met summo aan de gang gegaan, level 84 gehaald. Vervolgens wet clay gemined, en de 2 strange rocks gehaald, van de wet clay teletablets gemaakt. Tussendoor kreeg ik een random en ben ik lvl 70 geworden met Dung.
Ik wilde de rest van de avond lekker gaan dungen maar mijn vriendin stond voor de deur om gezellig een wijntje te drinken. Het was ook wel gezellig, ik heb niet gedronken en toen zij weg was toch nog een floor kunnen doen.

Al met al een leuke dag Smile


Laatst aangepast door RE Draakje op ma sep 27, 2010 11:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyzo sep 26, 2010 10:46 am

nou draakje altijd leuk om te lezen gratz met je levels!! ik ben ook niet z'n herfstmannetje liever lente-zomer ja:D
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyzo sep 26, 2010 12:04 pm

gheheh, al over gedacht om boeken te gaan schrijven draakje? Razz
wat betreft de bomen die kaler worden, wij hebben een boom in de tuin staan die zo goed als dood is, dus bij ons is het de hele zomer al kaal =/
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyma sep 27, 2010 11:24 am

RE Ukky schreef:
gheheh, al over gedacht om boeken te gaan schrijven draakje? Razz
wat betreft de bomen die kaler worden, wij hebben een boom in de tuin staan die zo goed als dood is, dus bij ons is het de hele zomer al kaal =/

Dan kan je m beter omkappen, straks valt ie om met een storm en heb je meer schade.
En een boek schrijven?? Nee, ik kan wel mijn gedachten goed opschrijven maar een plot zit er niet in Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyma sep 27, 2010 11:30 am

Gisteren de hele dag summo gedaan. Ben van lvl 84 naar 88 gegaan. Ik wilde graag uni hebben. Daar heb ik ook een paar van gemaakt en scrolls er bij. Alleen weet ik niet hoe ik m moet gebruiken Razz

Gisteravond wilde ik het laatste lvl doen en daarna nog een floor, maar mijn dochter was thuis en die heeft mijn laptop ingepikt. Ik kon dus niks Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Divi
Forum Admin
Forum Admin
Divi


Aantal berichten : 478
Reputatie : -1
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Etten-Leur

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyma sep 27, 2010 12:06 pm

Kinderen .... xD

Netjes van je summ go on!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ragingelder.actieforum.com
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyma sep 27, 2010 3:47 pm

ja,

Zolang het maar de laptop is, is het niet erg :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyma sep 27, 2010 4:34 pm

nice draaaakje:D
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ganesha
general
general
RE Ganesha


Aantal berichten : 292
Reputatie : 7
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 42
Woonplaats : Valkenbrug ZH

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyma sep 27, 2010 6:53 pm



nice van 88 sum draakje

is vrij simple te gebruike

sum unicorn

neem scrolls mee

klik met rechter muis op dat sum logo rechts boven

en zet quick op use scroll Very Happy

elke x als je er dan op klikt kont er 15% hp bij Very Happy

gl
Terug naar boven Ga naar beneden
RE snoepy
general
general
RE snoepy


Aantal berichten : 258
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyma sep 27, 2010 8:15 pm

lekker lekker!!
draakje is the best Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptydi sep 28, 2010 11:35 am

RE snoepy schreef:
lekker lekker!!
draakje is the best Smile

Niet overdrijven hoor Snoepy :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptydi sep 28, 2010 11:39 am

Geen idee wat ik gisteren allemaal gedaan heb. Niet veel in elk geval. Ik heb het druk gehad met andere dingen, moet ook gebeuren soms.
Wel een floor gedaan gistereavond. Ik heb mijn ring weer gereset dus begin weer helemaal opnieuw.

Ik heb uitgerekend dat ik 9 mil heb gebruikt voor 83-88 summo. Ik heb de pouches die ik gemaakt heb goed kunnen verkopen. Dus de schade valt mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptydi sep 28, 2010 3:40 pm

allemaal rijke tisten... 9 mill, ik heb nog maar anderhalve mill :p. heb een wipje op de kop kunnen tikken voor 3.2 mill (minimum) :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptywo sep 29, 2010 11:45 am

Gisteren een task gedaan, skeletal wyvern. Het lijkt net alsof ik geen tijd meer heb voor rs, ik doe zo weinig.

Ik moest gisteravond naar een cursus. Het was een alpha cursus van de kerk waar de vriend van mijn dochter heen gaat.
Hij is "in de Heer" zoals hij zelf altijd zegt en daarbij zijn handen boven zijn hoofd laat wapperen met een big smile op zijn gezicht. Een leuke jongen die niet moeilijk doet over zijn geloof, hij probeerd in elk geval, niet de mensen om te praten.
Mijn dochter en hij hebben nu ongeveer 1.5 jaar verkering en zij wil graag weten wat zijn geloof inhoud. Daarom hadden ze zich opgegeven voor deze cursus. Ik geloof ook in God en wilde wel eens kijken hoe het in die kerk aan toe gaat. Dus heb ik me ook opgegeven.
Dus ik naar die cursus gisteren. Die is al een aantal weken aan de gang maar door ziekte kon ik er niet heen.
Eerst gingen we eten en daarna werd er gepraat, in groepjes en met zijn allen.
Het is me allemaal wat te "mooi". Iedereen is zo opgewekt en blij, maar ik heb zoveel twijfels bij bepaalde dingen. Dat is wat moeilijk om hier uit te leggen. Het komt er op neer dat ik me er niet thuis voelde en erg twijfelde. Mijn moeder zei altijd "Bij twijfel niet doen" en dus ga ik er niet meer heen.
De mensen die er zijn en er happy mee zijn moeten het vooral blijven doen. Ik laat iedereen in zijn/haar waarde.
Ik blijf dus zoeken naar iets wat ik misschien nooit zal vinden. Maar ik heb mijn best gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptywo sep 29, 2010 4:22 pm

2 vragen:
- Skeletal wyvern niet annuleren standaard :O wat een klote taak
- Je dochten en jij hebben 1,5 jaar verkering ??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptydo sep 30, 2010 10:25 am

RE Biertjuh schreef:
2 vragen:- Skeletal wyvern niet annuleren standaard :O wat een klote taak
Nee, ik doe ze gewoon, ik vind het een leuke task. Soms kill ik ze wel voor de fun en voor de bones vooral. Voor herblore. Met gemalen wyvernbones kan je spuper prayer maken.
Citaat :
Je dochten en jij hebben 1,5 jaar verkering ??
Goed lezen!!!!! Er staat Mijn dochter en HIJ.....
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptydo sep 30, 2010 10:31 am

Gisteren zou ik beginnen aan mijn nieuwe task. (ships naam vergeten, ik wordt oud Razz) Maar ik besloot om eerst nog even de was op te vouwen en mijn slaapkamet op te ruimen. Mijn vriendin belde toen of ik met haar mee wou boodschappen doen. We zouden een uurtje weg blijven. Dat werd dus de hele middag Sad. Daarna eten koken en eindelijk kon ik weer op rs. Niet dus......mijn vriendin, jullie moeten weten dat ze maar 1 huis verderop woont, kwam gezellig langs om een wijntje te drinken. Ik heb de floor, waar ik mee bezig was, afgemaakt en het werd toch nog gezellig Smile

Vandaag een nieuwe poging wagen maar vanmiddag moet ik alweer weg Sad Hopelijk duurt dat niet al te lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptydo sep 30, 2010 3:55 pm

mm een pastoor die een vriendin heeft.. is dat wel toegelaten? moet die geen geloftes aflegen van kuisheid enzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyvr okt 01, 2010 11:23 am

zerebro schreef:
mm een pastoor die een vriendin heeft.. is dat wel toegelaten? moet die geen geloftes aflegen van kuisheid enzo?

Pastoor???
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyvr okt 01, 2010 11:28 am

Gisteren geprobeerd om mijn task af te maken. Het zijn waterfiends Razz maar ik had er geen zin in Sad
Gistermiddag moest ik weer andere dingen doen dus kon ik s'avonds pas weer op rs. Ik heb 3 floors gedaan en ben weer een lvl up, 71 nu. Dit weekend ga ik alleen maar Dung doen, kijken hoe ver ik kom.
Vandaag ga ik de rest van de strange rocks halen en dung doen.

Tot mijn verassing ben ik clanlid van de maand. Een hele eer vind ik dat. Ik wordt er verlegen van. Dank aan iedereen die op mij gestemd heeft.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ssssilver

Ssssilver


Aantal berichten : 257
Reputatie : 21
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : Haarlem

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyvr okt 01, 2010 11:41 am

Vind het leuk dat je clanlid van de maand bent geworden en het is zekers verdiend. Je bent heel actief op het forum, schrijft leuk, vaak in de cc, nooit vervelend en last but not least, aardig!
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyvr okt 01, 2010 1:37 pm

Gefeliciteerd met je clvdm! je hebt het echt heel erg verdiend hoor!
En gaat lekker dat dungen, binnekort 99 party van draakie voor dung? of gaan we voor 120 Razz?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyza okt 02, 2010 10:28 am

RE Biertjuh schreef:
Gefeliciteerd met je clvdm! je hebt het echt heel erg verdiend hoor!
En gaat lekker dat dungen, binnekort 99 party van draakie voor dung? of gaan we voor 120 Razz?

Pffft, 99?? Ik doe het in mijn eentje Razz Dat duurt wel heel erg lang:P
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyza okt 02, 2010 10:41 am

Gisteren al de strange rocks ff Razz gehaald en weer een stukje voor het beeld gekregen. Trouwens, als dat beeld voor in mijn huis af is kap ik er mee. Ik ben zo een dag kwijt om al die rocks te halen. En sommige van die dingen die je moet hebben duren erg lang. Ik heb 3x 500 mahogany planks moeten kopen vor de 2e rock van contruction. Maar ja, ik ben daar nu wel weer in glvld :p

Ik zag dat ik redelijk veel herbs in mijn bank had en dacht "Misschien kan ik daar wel lvl 94 mee worden". Dus ik bezig met herblore.
Toen alle herbs op waren moest ik nog 119k en heb ik uitgezocht wat ik daar voor nodig had en wat het goedkoopst was.
Extreme attack was het goedkoopst dus heb ik daar 365 van gekocht. Ooops vergeten dat er ook nog avantoe bij moest, dus ook die gekocht. In totaal was ik een 3-4 mil kwijt geloof ik, ik had ook nog zammy wine en Grenwall spikes gekocht.
Meestal doe ik alles voor herb met de spullen die ik van mijn kingdom krijg, maar nu wilde ik toch wel graag die lvl hebben Smile
Ik werd dus 94 herblore, nu heb ik eigenlijk, voorlopig, mijn doel met herblore bereikt. Ik kan nu, met behulp van Greenmans ale (m) overloads maken. Dat heb ik dan ook gedaan. Je krijgt maar liefst 1k exp voor 1 overload, maar overload kost dan ook wel een paar centen Razz

Daarna heb ik 3 floors gedaan. Het blijft leuk, dung Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Emptyza okt 02, 2010 1:31 pm

nice draak,

met pastoor bedoelde ik die religieuze vriend van je dochter Smile

en dungeuneering is niet mijn ding :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het is herft geworden. Week 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het is herft geworden. Week 39   Het is herft geworden. Week 39 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het is herft geworden. Week 39
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Week 43...............
» week 47
» week 45
» week 33
» week 1!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Draakje-
Ga naar: