Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
RE Ruler

RE Ruler


Aantal berichten : 268
Reputatie : -1
Registratiedatum : 21-05-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : taverly

slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Empty
BerichtOnderwerp: slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??   slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Emptyvr sep 24, 2010 5:47 pm

hier komen mn slayer behalingen:

slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? 90etask

wooooot 73 slayer nu kan ik wormen... kzie wel wanneer ik die als task krijg

slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? 73slayer


mijn honderste task was jungle stykewyrm
geen hex
wel plezier gehad

nu moet ik black demons.. zal ik die met prayer doen of met vel eten?? hopelijk beetje snel reactie.. kan het niet in cc vragen nu.. klote muted!

ok.. zonder prayer is het niet te doen met
86 att
87 str (met str pot)
85 def
87 hp
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??   slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Emptyza sep 25, 2010 12:08 pm

Je moet ze gewoon gaan range!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Ruler

RE Ruler


Aantal berichten : 268
Reputatie : -1
Registratiedatum : 21-05-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : taverly

slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??   slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Emptyza sep 25, 2010 2:14 pm

eerste mxp voor slayer.. niet echt een grote kunst maar vooral om dit een beet5je actief te houden


slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? 1mslayerxp
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??   slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Emptyzo sep 26, 2010 5:41 pm

dit blijft wel actief hoor.
black demons kun je misschien beter cancelen of idd rangen. er is namelijk een zeer goede safespot in taverly dungeon

en ja iedereen heeft last van die 10 teken regel maar je kan dan bijvoorbeeld ook een paar spaties gebruiken of gewoon mijn slayer lvls ervan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??   slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Emptyma sep 27, 2010 3:55 pm

demons gewoon range, heb ik ook gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler

RE Ruler


Aantal berichten : 268
Reputatie : -1
Registratiedatum : 21-05-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : taverly

slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??   slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Emptyma sep 27, 2010 4:11 pm

ik gebruik nu ook de spaties elke keer als ik weer die regel tegen kom

geen topic name gespam meer
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com
Gesponsorde inhoud





slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??   slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft?? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
slayer h ja.. weer die minimaal 10 tekens.. ben ikd e enige die daar zoveel last van heeft??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RE Ruler wrrm minimaal 10 tekens.. verpest de hele netheid nu
» En ja daar heeft ie een mooie
» daar is tie weer :)
» Slayer
» wie heeft er eerder 99?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of RE Ruler-
Ga naar: