Hierbij mijn kleine verslagje van ons geslaagde bandos event:
allereerst wil ik iedereen bedanken die mee gegaan is
en ook feliciteren met de ruim 3.5 mil loot
verder de KC halen ging bij vrijwel iedereen snel en goed
toen kwam het eerste opstakel (is altijd een probleempje)
een goeie world vinden :
-eerste world 4 man waarvan 1x 138 in void die gelijk met anti crash begon te dreigen
meestal pak ik dan gelijk die world maar als hij anti had zou event mislukken dus dat wilden we natuurlijk niet
-tweede world zag er goed uit 1 persoon van redelijke cb verder niks toen keek ik goed en zag ineens mn naam geroepen uit de room bleek een maat van me akhi er te zijn , dat betekend dat we de world niet kunnen crashen
zeker niet omdat ie van de clan zer0 is en binnen 5 min zeker 10 man kan optrommelen
maar hy zei dat er andere world leeg was en dat hij wel anti zou zijn als er iets zou gebeuren
-meeste van de cc naar de andere world ik had dus danig veel pm's dat ik ff bleef hangen , had ik akhi zn pm gemist dat ze gingen en dat de world voor ons was.............
nadat iedereen weer terug was (en draakje ondertussne in verkeerde wereld naar binen gelopen was en dood ging
(waarbij minstens 5 man wou gaan blessen)
-bloody was ondertussen al room ingelopen en zat in lobby te wachtten
--- toen konden we eindelijk beginnen------------
iedereen luisterde vrij goed en kills gingen erg snel
toen gebeurde er waar ik bang voor was crashers
eerst 2 man in void die gingen het niet redden
toen kwam er 1 3de bij in full bandos max gear dat werd problematish
na paar kills te winnen verloren we er een paar
meeste mense die bij wall stonden konden gradoor niet hitten voordat ie al dood was :......
ik akhi maar pmen of ie kwam helpen
hij kwam world in bleek degene in de goeie gear een cc maat van hem te zijn
nadat hij lief gevraagd had of zn maat weg wou bleken de problemen opgelost
toen kwamen de drops
verder paar kleine onderlinge dingetjes die we maar met een korrel zout moeten nemen
ik hoor graag reacties van mensen
en ik hoop dat ik binne kort mee kan op een door iemand anders georganiseerd clan event