Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Het leven zoals het is.. RE Zerebro

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Het leven zoals het is.. RE Zerebro Empty
BerichtOnderwerp: Het leven zoals het is.. RE Zerebro   Het leven zoals het is.. RE Zerebro Emptydi sep 14, 2010 2:40 pm

Hey iedereen,

Uiteindelijk toch ook besloten om is een threadje te starten.

K zal beginnen met vorig weekend, zaterdag een trouw moeten bijwonen was heel gezellig enkel dat de ex-vriendin daar ook was..maar... ze was goed verdikt :p dus zo erg vond ik het neit sinds mijn huidige vriendin een modellen figuurtje heeft :p en ik ze natuurlijk ook doodgraag zie. Uiteindelijk hebben we ons super geamuseerd maar heb ik gemerkt dat ik toch niet goed tegen de drank kan (1 champagne + 1 cocktail + 1 biertje en huppakee... aangeschoten).

Zondag heel de dag wat ge rs'ed en wat slayer en combat getraind. Def lvl tot 85 met daarbij een nieuw CMB van 106 en slayer tot 67. Was me dan ook aangeraden dat ik de smoking kills quest deed voor de punten zodat ik men eigen slayerhelm kon maken. Dit dan ook gedaan :p.

Voor de moment ga ik proberen vel te questen sinds ik wat nieuwe dingen wil proberen (waarvan summoning 1 is) en deze dus allemaal "prequests" hebben. Hieromtrent heb ik dus de meest saaie, klote quest ooit gedaan in heel mijn leven..."a small favor"... heb ik verdorie 3 uur overgedaan om deze te complete..

Anyway, vanavond gaan we nog enkele andere quests doen. eerste op het lijstje is "creatures of Frankestrain", hierna Garden of Tranquility en dan om te eindigen "swan song". hopelijk kan ik deze quests vanavond allemaal doen :p


Laatst aangepast door zerebro op di sep 14, 2010 6:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Het leven zoals het is.. RE Zerebro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is.. RE Zerebro   Het leven zoals het is.. RE Zerebro Emptydi sep 14, 2010 4:43 pm

Goed dat je gaat questen!
Kijk, aan een heleboel quests heb je niets bijzonders, bijv. xp ofzo. Maar met een kwart ongeveer kan je nieuwe dingen gebruiken of nieuwe items,etc. Ik heb zelf ook aardig veel questpoints en is erg fijn, kan nooit eignelijk ergens niet in, behalve in hele moeilijke dingen dan he.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Het leven zoals het is.. RE Zerebro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is.. RE Zerebro   Het leven zoals het is.. RE Zerebro Emptydi sep 14, 2010 10:48 pm

vwalla, Quest van frankenstein gedaan, wou ik aan garden of tranquility beginnen maar heb k dus blijkbaar 25 farming nodig dus... nu dit even lvl'en.

Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Het leven zoals het is.. RE Zerebro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is.. RE Zerebro   Het leven zoals het is.. RE Zerebro Emptywo sep 15, 2010 11:52 pm

vandaag Garden of Tranquility gedaan, alle prequests voor swan song zijn klaar (eindelijk)
Heb in totaal 8 Farming levels hier behaalt, en 2 firemaking lvls tussen het farmen door :p

Nu de voorbereidingen treffen voor swan song quest, en dan de rally voor plus minus 2k monkfish ofzo ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Het leven zoals het is.. RE Zerebro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is.. RE Zerebro   Het leven zoals het is.. RE Zerebro Emptydo sep 16, 2010 12:37 am

Nice, en dan op voor 99 fish Very Happy?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Het leven zoals het is.. RE Zerebro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is.. RE Zerebro   Het leven zoals het is.. RE Zerebro Emptydo sep 16, 2010 1:16 pm

neenee geen 99 fish,
ik heb even me gans gesproken en gezien wat ik wil, om te beginnen ga ik men low lvl skills lvl'en naar 30.
dat wil zeggen,
Construction 30
hunting 30
Summoning quest + 30.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het leven zoals het is.. RE Zerebro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het leven zoals het is.. RE Zerebro   Het leven zoals het is.. RE Zerebro Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het leven zoals het is.. RE Zerebro
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het leven zoals het is.. RE Zerebro

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: The life of.... :: The life of zerebro-
Ga naar: