Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Re tigrex= Re elite

Ga naar beneden 
+2
RE Ajax0wner
RE Elite
6 plaatsers
AuteurBericht
RE Elite




Aantal berichten : 6
Reputatie : 0
Registratiedatum : 13-09-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Poeldijk

Re tigrex= Re elite Empty
BerichtOnderwerp: Re tigrex= Re elite   Re tigrex= Re elite Emptyma sep 13, 2010 7:39 pm

Hey allemaal...

Ik speel al bestwel lang RS vanaf mijn 10e ongeveer denk ik. Mijn echte naam is Yunus. Dat is niet Nederlands hoor ik jullie denken:D. Dat klopt, want ik ben half Turks en de rest van mij is gewoon NL en ik voel me eigenlijk gewoon 100% NL en zo zie ik er ook uit. Ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam, maar ben sinds mijn 12e in het Westland gaan wonen:) In Poeldijk zo'n boerengat:P. Ik werk in een loods moet fruit sorteren en dingen sjouwen als vakantiebaantje:D. Ik ben nu 16jaar en ik zit nu al bijna een jaar in Raging Elder clan.

Eigenlijk ben ik niet zo'n goeie RS speler, want ik heb nooit veel geld, mijn bank zit altijd te vol, want ik denk altijd bij elk item na of ik het ooit nog ga gebruiken:D. Ik heb een hekel aan de wildie en aan pvpen, want daar heb ik de skills niet voor en ik ben bang mijn stuff te verliezen:P. Ik ben CB 101 en al mijn skills zijn 50+ behalve dungkyen. Ik was er ff een half jaartje tussenuit gegaan met RS, omdat ik er niet zoveel zin in meer had, maar een paar dagen gelden begon het weer eens te kietelen en had er ik zin in! In RS natuurlijk:P. Ik heb geen 1 skilll 99, want daar heb ik het geduld niet voor(respect voor de mensen die dat wel hebben). En ben eigenlijk nooit bij zo'n 99 party gebeuren geweest, maar ik zou het wel een keer willen meemaken:P.

Ik hoop dat jullie mij nou iets beter kennen of niet. Very Happy


Laatst aangepast door RE Spartan op di sep 21, 2010 4:52 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ajax0wner

RE Ajax0wner


Aantal berichten : 1126
Reputatie : -25
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Wanssum

Re tigrex= Re elite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re tigrex= Re elite   Re tigrex= Re elite Emptyma sep 13, 2010 9:08 pm

nou nou je lijkt precies op mij(in RS dan) behalve dat je pvp stom vind:9 dat vind ik juist leuk maar voor de rest heb ik ook geen geduld voor een 99skill:Pmaar welkom:D
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Re tigrex= Re elite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re tigrex= Re elite   Re tigrex= Re elite Emptyma sep 13, 2010 10:50 pm

Leuk uitgebreid verhaal, fijn dat je je ook nog voorstelt!
Welkom back!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Re tigrex= Re elite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re tigrex= Re elite   Re tigrex= Re elite Emptydi sep 14, 2010 12:31 pm

welkom kerel. je ziet er een sympatieke, praatgrage jongen uit :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Re tigrex= Re elite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re tigrex= Re elite   Re tigrex= Re elite Emptydi sep 14, 2010 1:22 pm

welkom. je kent de can al dat is mooi Smile

99 heb ik ook geen geduld voor, behalve als het snel gaat, of vanzelf. ik heb 3x 99, hp (constitution) , cooking en att. Voor de rest doe ik gewoon wat ik leuk vind. Daar gaat het toch om?
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Re tigrex= Re elite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re tigrex= Re elite   Re tigrex= Re elite Emptydi sep 14, 2010 1:34 pm

inderdaad draakje, uiteindelijk word het wel 99. zolang je maar plezier beleeft aan het spel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ruler

RE Ruler


Aantal berichten : 268
Reputatie : -1
Registratiedatum : 21-05-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : taverly

Re tigrex= Re elite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re tigrex= Re elite   Re tigrex= Re elite Emptywo sep 22, 2010 11:42 pm

je mag natuurlijk op mn fishing party komen.. word je eerst 99 party dan
nog 3 dagen

maar die 99 fish komt niet omdat ik daar op zit te spelen ofzo..
gwn omdat ik het leuk vind om te vissen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com
Gesponsorde inhoud





Re tigrex= Re elite Empty
BerichtOnderwerp: Re: Re tigrex= Re elite   Re tigrex= Re elite Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Re tigrex= Re elite
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Varrock Elite
» Fally Elite W00T!
» Elite clue reward bandos plate en ancient coif ( 3,2 mil )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Introduceer jezelf !!!-
Ga naar: