Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Welkom bij het RE-forum, het forum voor de iets oudere RS-ers
Runescape's Raging Elders
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de iets oudere RS-ers
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  
welkom op het raging elders forum!

 

 Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!

Ga naar beneden 
+8
RE spenky
RE Draakje
zerebro
RE Biertjuh
RE Krygertje
RE Stijn
RE Ukky
Bl00dyhellno
12 plaatsers

Welke bank om te skillen?
Varrock big bank
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_lcap25%Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_rcap
 25% [ 4 ]
Varrock Small bank
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_lcap0%Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Yanille
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_lcap0%Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Seer's
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_lcap6%Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_rcap
 6% [ 1 ]
Castle Wars
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_lcap0%Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Al kharid
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_lcap0%Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Anders namelijk..... ( even vermelden )
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_lcap38%Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_rcap
 38% [ 6 ]
we maken er een echte RE bank van en gaan naar Nardah
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_lcap31%Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Vote_rcap
 31% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 16
 

AuteurBericht
Bl00dyhellno

Bl00dyhellno


Aantal berichten : 159
Reputatie : 3
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Albasserdam

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyvr aug 27, 2010 4:56 pm

Ok het Xp weekend staat voor de deur niet dit weekend maar het volgende weekend is het zover.

Ik weet dat er veel mensen zijn die gaan skillen zoals herblore fletching cooking firemaking noem het maar op.

Graag wil ik jullie iedeën horen over wat we van het weekend kunnen doen.

Ik zou sowieso zeggen we spreken een bank af waar we met zijn allen gaan staan Very Happy

Mijn voorkeur gaat uit van varrock big bank daar staan meestal sowieso al veel skillers maar als iemand anders nog iedeen heb mag het natuurlijk ook.


~Bloody~


edeville bank guys

thanks


Laatst aangepast door Bl00dyhellno op do sep 02, 2010 10:25 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyvr aug 27, 2010 5:08 pm

Ik ga agil doen, dus mij zal je niet in de bank vinden,
maar als je bij een bank wil gaan staan zou ik castle wars of edge doen, dan kunnen de runecrafters en summoners ook meedoen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stijn




Aantal berichten : 66
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Barendrecht

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyvr aug 27, 2010 5:33 pm

thieving ftw, mr alsk ga banke, is het denkik lumby, maar ik zal af en toe wat RE'ers komen opzoeken in vbb =P
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Krygertje
Forum Admin
Forum Admin
RE Krygertje


Aantal berichten : 774
Reputatie : 14
Registratiedatum : 26-01-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Slightly left of reality, Ede

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyvr aug 27, 2010 6:52 pm

deze keer ga ik rc met zmi 600k xp hale voor lvl 91 rc
ik ga banken op lunar isle is wel gezellig als jullie daar gaan herben ofzo =p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/krijgershart
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyvr aug 27, 2010 7:46 pm

Ik ben altijd fan van varrock big bank.
Maar Edge bank is ook een erg leuke
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyvr aug 27, 2010 9:58 pm

edge bank idd
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stijn




Aantal berichten : 66
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Barendrecht

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyza aug 28, 2010 12:26 am

hmm, et is idd mayby wel een leuk idee om een RE bank te make =P, mr welke dan??? edge is wel leuk idd, maar vbb komen een hele hoop mense door, en bij soulwar en cw staat iedereen te fletche enzo..hmmm.. , ik stem voor cw, is makkelijke tele enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Draakje
general
general
RE Draakje


Aantal berichten : 416
Reputatie : 3
Registratiedatum : 01-07-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : Leeuwarden

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyza aug 28, 2010 9:35 am

Het maakt mij geen flaus aus. Als het maar gezellig is. Ik ga in elk geval een stukje herblore doen en waneer mijn blaadjes op zijn ga ik dung doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE spenky

RE spenky


Aantal berichten : 318
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : ede

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyza aug 28, 2010 10:16 am

lol ik ga wcen want ik wil 99 en ben nu 97 -.- en met ivy's heb je dan ongv 600 xp en dan heb je dus geen bank nodig :p
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stijn




Aantal berichten : 66
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Barendrecht

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyza aug 28, 2010 12:26 pm

RE Draakje schreef:
Het maakt mij geen flaus aus. Als het maar gezellig is. Ik ga in elk geval een stukje herblore doen en waneer mijn blaadjes op zijn ga ik dung doen.

je weet dat je tokens niet verdubbeld worden, alleen de xp? =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Ssssilver

Ssssilver


Aantal berichten : 257
Reputatie : 21
Registratiedatum : 01-04-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : Haarlem

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyzo aug 29, 2010 1:22 pm

Als ik skill is het meestal bij Varrock big, maar edgeville of cw vind ik ook prima hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyzo aug 29, 2010 2:40 pm

ik ga herben voor zover ik herbs heb (wat er niet veel zijn) en daarna ga ik volop firemaking doen dus heb ik veel ruimt nodig. ik denk dat de GE en falador dan echt overvol zijn met mensen die ook firemaking gaan trainen dus denk ik dat ik uitwijk naar Nardah.

dit lijkt me zowizo wel een goede bank omdat daar niemand anders staat en het dus echt bijna alleen RE wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bl00dyhellno

Bl00dyhellno


Aantal berichten : 159
Reputatie : 3
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Albasserdam

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyzo aug 29, 2010 2:59 pm

ja dat vind ik ook wel een goeie tazzie Razz ( ik weet niet of even een forum mod ofzo een nieuw enquete wil starten met nieuwe opties voor banken )
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyzo aug 29, 2010 3:02 pm

ik heb deze enquete gewijzigt zodat nardah er als optie bij staat en dat mensen hun stem kunnen veranderen als ze dat willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyzo aug 29, 2010 7:33 pm

Taz, die ene stad onder de feldip hills, van zo'n quest, daar kan je heerlijk firemaking trainen, met 2 personen.. ik heb daar alleen nog nooit iemand gezien, echt heerlijk

Weet je dan welke ik bedoel?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyzo aug 29, 2010 7:45 pm

jij bedoelt oo'glog en nee daar heb ik nog niet aan gedacht. ik zal eens gaan kijken daar want dan hoeft ik geen waterskinns mee te nemen dat scheelt ook weer.

toch denk ik dat die als RE bank niet zo geschikt is omdat je daar een quest voor nodig hebt. die van nardah niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyma aug 30, 2010 1:32 pm

Ik denk dat ik combat en prayer ga trainen bij green dragons of blue dragons.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Ukky
luitenant
luitenant
RE Ukky


Aantal berichten : 972
Reputatie : 25
Registratiedatum : 24-02-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : uithoek van groningen ;)

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyma aug 30, 2010 5:27 pm

zerebro schreef:
Ik denk dat ik combat en prayer ga trainen bij green dragons of blue dragons.

zonde om prayer te trainen tijdens het weekend, want dat kan alleen door botten te begraven wat je 2x zoveel xp geeft terwijl het botten offeren op een altar je 3,5x zoveel xp geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stijn




Aantal berichten : 66
Reputatie : 0
Registratiedatum : 22-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Barendrecht

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptyma aug 30, 2010 9:00 pm

ik ga voor nardah, die hebbe we dan lkkr voor onzelf =P
Terug naar boven Ga naar beneden
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptydi aug 31, 2010 12:16 pm

RE Ukky schreef:
zerebro schreef:
Ik denk dat ik combat en prayer ga trainen bij green dragons of blue dragons.

zonde om prayer te trainen tijdens het weekend, want dat kan alleen door botten te begraven wat je 2x zoveel xp geeft terwijl het botten offeren op een altar je 3,5x zoveel xp geeft.

Botten offeren o.O ik wist nogeens niet dat dit kon. Waar kan je deze dan offeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Stolen
luitenant
luitenant
RE Stolen


Aantal berichten : 331
Reputatie : 7
Registratiedatum : 29-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sittard

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptydi aug 31, 2010 12:22 pm

zerebro schreef:
RE Ukky schreef:
zerebro schreef:
Ik denk dat ik combat en prayer ga trainen bij green dragons of blue dragons.

zonde om prayer te trainen tijdens het weekend, want dat kan alleen door botten te begraven wat je 2x zoveel xp geeft terwijl het botten offeren op een altar je 3,5x zoveel xp geeft.

Botten offeren o.O ik wist nogeens niet dat dit kon. Waar kan je deze dan offeren?

op een altar in je huis, maar dit werkt niet tijdens xp weekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/teblarsrace
zerebro




Aantal berichten : 196
Reputatie : 0
Registratiedatum : 25-08-10
Leeftijd : 39
Woonplaats : Zaventem

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptydi aug 31, 2010 12:23 pm

Dus bury'en ..
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Taz 90100
Forum Administrator
Forum Administrator
RE Taz 90100


Aantal berichten : 1323
Reputatie : 14
Registratiedatum : 19-01-10
Leeftijd : 34
Woonplaats : Yannile

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptydi aug 31, 2010 3:42 pm

nee gewoon geen prayer trainen want met burry krijg je dan op max 2.7 keer de exp terwijl je op altaar al 3.5 keer krijgt. dus prayer trainen in exp weekend is gewoon dom. kies wat leukers uit zoals construction Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Pelsaert




Aantal berichten : 96
Reputatie : 0
Registratiedatum : 26-02-10
Leeftijd : 67
Woonplaats : provincie Groningen

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptydi aug 31, 2010 11:26 pm

ik doe combi van farming (check health deel) en ben dus eerst ff onderweg. Daarna ga ik voor herblore en wat er dan volgt weet ik nog niet.
Als ik weet waar we eventueel samenkomen kijk ik wel of dat voor mij in te passen is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
RE Biertjuh

RE Biertjuh


Aantal berichten : 1080
Reputatie : 10
Registratiedatum : 02-03-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rijen

Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Emptywo sep 01, 2010 7:21 pm

Ik ga gewoon lekker slayeren, zal toch niet veel online zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mike.nac.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!   Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uitslag is world 51 edeville bank!!!!!!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» bank tab van farm herb
» Een vriend die even Bank Loot krijgt....
» F2P world rush
» daniel the egg ( around the world emote )
» 0mg 1dag en een half 530k aan junk stuff bounty world:D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Runescape's Raging Elders :: Events Forum :: Skill events-
Ga naar: