Onderwerp: ghost is general off do aug 26, 2010 5:35 pm
ik stop met general zijn mense
is alleen maar gezeik niks is goed loop al een tijdje over te denke en als iemand dan ook nog effe komt hoe ik rs moet spele denk ik zoek het uitspeel rs voor me plezier en heb ik geen zin constant alles moeten doen na 9 maanden heb ik er wel genoeg van
ik blijf natuurlijk wel klooien in clan en probeer sommige mensen te helpe maar ben geen general meer
Onderwerp: Re: ghost is general off do aug 26, 2010 6:02 pm
Spooky, wat je ook doet, als er zoveel mensen in een clan of waar dan ook in rl zijn, kan je het nooit iedereen naar de zin maken.
Maar als je door generaal te zijn geen plezier meer in rs hebt, geef ik je groot gelijk dat je stopt. Ik vind het wel jammer, maar je blijft gelukkig wel in de clan.
Onderwerp: Re: ghost is general off vr aug 27, 2010 10:43 am
ja jmmr spookje maar jij hbet het over jezelf te zeggen en ik ben het met je eens soms word t aalles gwn teveel op een computerspelletje:P maar ben net als iedereen(hopelijk) allang blij bent dat je blijft:D
Onderwerp: Re: ghost is general off vr aug 27, 2010 12:04 pm
Nu zijn we onze generaal kwijt en zijn we een clan die generaal-loos is. Wat moeten we nu? (rent in paniek rond) Maar gelukkig blijf je als generaal bd (buiten dienst).
Bedankt dat je generaal was en je hebt het goed gedaan. Ik ben blij dat je in de clan blijft. Wat zouden we zijn zonder onze eigen clan-spook??
Je hebt gelijk, laat niemand je vertellen hoe je RS speelt. Iedereen doet het op zijn/haar manier en als jij denk t dat je het goed doet, gewoon doorgaan. En trek je niets aan van een ander, doe ik ook niet